Pro pohodlnější navigaci i přístup k pokročilým funkcím Databáze-her.cz doporučujeme povolit si ve svém prohlížeči JavaScript.
Fractured Minds Fractured Minds Fractured Minds
Emily Mitchell •  Epiphany Games (XOne) •  Le Cortex (XOne)
Emily Mitchell •  Epiphany Games (XOne) •  Le Cortex (XOne)
Emily Mitchell •  Epiphany Games (XOne) •  Le Cortex (XOne)
PCPS4XOneSwitch
14.11.2017
PCPS4XOneSwitch
14.11.2017
PS5
kompatibilní
PCPS4XOneSwitch
14.11.2017
PS5XboxX/S
kompatibilní
Fractured Minds Fractured Minds Fractured Minds
Žánr
adventura > 3D adventura *
adventura > 3D adventura *
adventura > 3D adventura *

Forma
placená hra placená hra placená hra
Rozsah
samostatná hra samostatná hra samostatná hra
Multiplayer
ne ne ne

Fractured Minds je krátká 3D adventura, prvotina autorky Emily Mitchell. Hra je vytvořena v enginu Unity. Hlavním cílem hry je vyřešit několik hádanek v celkově šesti různých místnostech. Nejde však o jen tak ledajaké hádanky. Každá z místností má reprezentovat anebo ve vás navodit jeden z různých pocitů, který zažívají lidé s psychickými potížemi - např. osamění, zmatenost, pocit uvěznění ve vlastní mysli. Hra si tak bere za cíl propagovat otázku duševního zdraví a tolerance duševně nemocných lidí. Osmdesát procent příjmů z prodeje hry jde charitativní organizací Safe In Our World.
Fractured Minds je krátká 3D adventura, prvotina autorky Emily Mitchell. Hra je vytvořena v enginu Unity. Hlavním cílem hry je vyřešit několik hádanek v celkově šesti různých místnostech. Nejde však o jen tak ledajaké hádanky. Každá z místností má reprezentovat anebo ve vás navodit jeden z různých pocitů, který zažívají lidé s psychickými potížemi - např. osamění, zmatenost, pocit uvěznění ve vlastní mysli. Hra si tak bere za cíl propagovat otázku duševního zdraví a tolerance duševně nemocných lidí. Osmdesát procent příjmů z prodeje hry jde charitativní organizací Safe In Our World.
Fractured Minds je krátká 3D adventura, prvotina autorky Emily Mitchell. Hra je vytvořena v enginu Unity. Hlavním cílem hry je vyřešit několik hádanek v celkově šesti různých místnostech. Nejde však o jen tak ledajaké hádanky. Každá z místností má reprezentovat anebo ve vás navodit jeden z různých pocitů, který zažívají lidé s psychickými potížemi - např. osamění, zmatenost, pocit uvěznění ve vlastní mysli. Hra si tak bere za cíl propagovat otázku duševního zdraví a tolerance duševně nemocných lidí. Osmdesát procent příjmů z prodeje hry jde charitativní organizací Safe In Our World.