Agent infiltrovaný v přísně tajném závodě na výrobu zbraní dostává za úkol vypnout dva hlavní řídící počítače celé fabriky. K tomu je nutné najít deset dekódovacích karet a s jejich pomocí deaktivovat všechny bezpečnostní systémy. Cesta jednotlivými poschodími je komplikovaná přítomností robotických strážců a automatických střílen. Další postup je možný pouze jejich postupným vyřazením z provozu zásahy do terminálů.
Pod pracovním názvem Mission 2k3 vyvíjená plošinovka, remake klasické 8-bitové hry Impossible Mission (1984) z počítačů C64, vyšla nakonec v roce 2004 jako Final Mission. Vývojáři se přidrželi původního herního principu a do hry zakomponovali 32 částečně náhodně generovaných místností, které stráží několik typů robotů. Hrát je možné ve 3 stupních obtížnosti.
Pod pracovním názvem Mission 2k3 vyvíjená plošinovka, remake klasické 8-bitové hry Impossible Mission (1984) z počítačů C64, vyšla nakonec v roce 2004 jako Final Mission. Vývojáři se přidrželi původního herního principu a do hry zakomponovali 32 částečně náhodně generovaných místností, které stráží několik typů robotů. Hrát je možné ve 3 stupních obtížnosti.
Agent infiltrovaný v přísně tajném závodě na výrobu zbraní dostává za úkol vypnout dva hlavní řídící počítače celé fabriky. K tomu je nutné najít deset dekódovacích karet a s jejich pomocí deaktivovat všechny bezpečnostní systémy. Cesta jednotlivými poschodími je komplikovaná přítomností robotických strážců a automatických střílen. Další postup je možný pouze jejich postupným vyřazením z provozu zásahy do terminálů.
Pod pracovním názvem Mission 2k3 vyvíjená plošinovka, remake klasické 8bitové hry Impossible Mission (1984) z počítačů C64, vyšla nakonec v roce 2004 jako Final Mission. Vývojáři se přidrželi původního herního principu a do hry zakomponovali 32 částečně náhodně generovaných místností, které stráží několik typů robotů. Hrát je možné ve 3 stupních obtížnosti.
Pod pracovním názvem Mission 2k3 vyvíjená plošinovka, remake klasické 8bitové hry Impossible Mission (1984) z počítačů C64, vyšla nakonec v roce 2004 jako Final Mission. Vývojáři se přidrželi původního herního principu a do hry zakomponovali 32 částečně náhodně generovaných místností, které stráží několik typů robotů. Hrát je možné ve 3 stupních obtížnosti.