Field of Glory: Empires je tahová grand strategická hra, ve které se hráč ujme jednoho z mnoha národů nebo kmenů antiky kolem Středozemního moře v letech 310 př. n. l. - 190 n. l., aby jej dovedl k co největšímu rozmachu. Čím větší však bude říše, tím větší nebezpečí bude hrozit, že upadne do dekadence, rozpadne se a bude dobyta rivaly. I v takovém případě však její odkaz přetrvá, a pokud bude v r. 190 n. l. nejvyšší, hráč zvítězí.
Cest, jak rozpínat své impérium je mnoho, ale zcela jistě povedou přes diplomacii, obchod, budování a pečlivé hospodaření nad svými provinciemi. Kapitolou samou o sobě je válčení, které zaujímá centrální část hry, mj. i proto, že jednotlivé bitvy (kromě námořních a obléhacích) lze vyexportovat do samostatné hry Field of Glory II, jež se zaměřuje na podrobnou tahovou simulaci bitev v antickém období. Obě hry se tak originálním způsobem doplňují. Export však není v žádném případě nutný, neboť výsledek je bez něj možné vždy řešit automaticky na základě detailních statistik a vlivů.
Hra je postavena na tahovém systému WEGO, ve kterém hráč i oponent své akce v průběhu tahu pouze plánují, aby pak byly po jeho ukončení vyřešeny současně.
K dispozici je také multiplayer.
Cest, jak rozpínat své impérium je mnoho, ale zcela jistě povedou přes diplomacii, obchod, budování a pečlivé hospodaření nad svými provinciemi. Kapitolou samou o sobě je válčení, které zaujímá centrální část hry, mj. i proto, že jednotlivé bitvy (kromě námořních a obléhacích) lze vyexportovat do samostatné hry Field of Glory II, jež se zaměřuje na podrobnou tahovou simulaci bitev v antickém období. Obě hry se tak originálním způsobem doplňují. Export však není v žádném případě nutný, neboť výsledek je bez něj možné vždy řešit automaticky na základě detailních statistik a vlivů.
Hra je postavena na tahovém systému WEGO, ve kterém hráč i oponent své akce v průběhu tahu pouze plánují, aby pak byly po jeho ukončení vyřešeny současně.
K dispozici je také multiplayer.