V těsném sousedství vašeho rodiště se z hlubin země poznenáhlu vynořil zlověstný hrad Dragonia a z jeho útrob přišlí poskoci dračího pána neváhali lidem uloupit zdroj prosperity - svatý kalich. Coby Trykaar, lokální patriot s aspiracemi na hrdinu, nemůžete nečinně přihlížet nastalému úpadku svého městečka a okolního světa pohrouženého do temnoty. Vyzbrojeni pouze malým nožíkem se tak vypravíte vstříc nebezpečí do útrob obrovské pevnosti o třiceti podlažích.
Do Dragonie vkročíte jen se šlechetným úmyslem pomáhat druhým a peníze v tom nehrají žádnou roli. Proto množství zlaťáků, které po cestě nahromadíte rozhodne jen o tom, jak výpravný vám bude zhotoven náhrobek, pokud na své šlechetné misi selžete. Až poprvé narazíte na nepřítele, nepanikařte, dokud se znovu nepohnete, neučiní tak ani on, Fatal Labyrinth je tahovou záležitostí, zároveň postupujte s rozvahou. Podlahy jsou plné pastí, které na vás upozorní všechny v okolí, pokud vás rovnou nezabijí a checkpoint se nachází až na každém pátém patře.
Teprve uvnitř vyrostete z kurážného zvědavce v jedince hodného obdivu davů z podhradí. Stane se tak skrze rudimentární xp systém a nálezy lepšího vybavení. To zahrnuje brnění (helmy, krunýře, štíty), zbraně (od mečů s dlouhým dosahem, přes ničivé sekery s krátkým, až po luky nebo třeba vrhací shurikeny) a různé doplňky (magické prsteny, hole, svitky). V Labyrintu vás při životě neudrží jen pití lektvarů, které vám, stejně jako nález prokletého vybavení ne vždy prospěje, musíte se totiž i pravidelně stravovat. Jinak prostě zemřete a k témuž dojde, uchýlíte-li se k obžerství, vyvážený jídelníček je tedy důležitou součástí celkové hratelnosti.
Top down titul by se dal nejlépe charakterizovat jako simulátor přežití v dungeonu s náhodně generovanými patry. Svým celkově minimalistickým pojetím, projevujícím se jednoduchou grafikou, zvuky, opakujícím se soundtrackem a pouze rámcovým příběhem, připomíná Fatal Labyrinth RPG tituly řadící do subžánru rogue-like. Fatal Labyrinth poprvé vyšel v roce 1991 exkluzivně pro konzoli Sega Genesis/Mega Drive, v únoru 2009 podruhé v rámci Sonic's Ultimate Genesis Collection pro Xbox 360 a PS3 a o rok později i pro PC na Steamu.
Do Dragonie vkročíte jen se šlechetným úmyslem pomáhat druhým a peníze v tom nehrají žádnou roli. Proto množství zlaťáků, které po cestě nahromadíte rozhodne jen o tom, jak výpravný vám bude zhotoven náhrobek, pokud na své šlechetné misi selžete. Až poprvé narazíte na nepřítele, nepanikařte, dokud se znovu nepohnete, neučiní tak ani on, Fatal Labyrinth je tahovou záležitostí, zároveň postupujte s rozvahou. Podlahy jsou plné pastí, které na vás upozorní všechny v okolí, pokud vás rovnou nezabijí a checkpoint se nachází až na každém pátém patře.
Teprve uvnitř vyrostete z kurážného zvědavce v jedince hodného obdivu davů z podhradí. Stane se tak skrze rudimentární xp systém a nálezy lepšího vybavení. To zahrnuje brnění (helmy, krunýře, štíty), zbraně (od mečů s dlouhým dosahem, přes ničivé sekery s krátkým, až po luky nebo třeba vrhací shurikeny) a různé doplňky (magické prsteny, hole, svitky). V Labyrintu vás při životě neudrží jen pití lektvarů, které vám, stejně jako nález prokletého vybavení ne vždy prospěje, musíte se totiž i pravidelně stravovat. Jinak prostě zemřete a k témuž dojde, uchýlíte-li se k obžerství, vyvážený jídelníček je tedy důležitou součástí celkové hratelnosti.
Top down titul by se dal nejlépe charakterizovat jako simulátor přežití v dungeonu s náhodně generovanými patry. Svým celkově minimalistickým pojetím, projevujícím se jednoduchou grafikou, zvuky, opakujícím se soundtrackem a pouze rámcovým příběhem, připomíná Fatal Labyrinth RPG tituly řadící do subžánru rogue-like. Fatal Labyrinth poprvé vyšel v roce 1991 exkluzivně pro konzoli Sega Genesis/Mega Drive, v únoru 2009 podruhé v rámci Sonic's Ultimate Genesis Collection pro Xbox 360 a PS3 a o rok později i pro PC na Steamu.
V těsném sousedství vašeho rodiště se z hlubin země poznenáhlu vynořil zlověstný hrad Dragonia a z jeho útrob přišlí poskoci dračího pána neváhali lidem uloupit zdroj prosperity - svatý kalich. Coby Trykaar, lokální patriot s aspiracemi na hrdinu, nemůžete nečinně přihlížet nastalému úpadku svého městečka a okolního světa pohrouženého do temnoty. Vyzbrojeni pouze malým nožíkem se tak vypravíte vstříc nebezpečí do útrob obrovské pevnosti o třiceti podlažích.
Do Dragonie vkročíte jen se šlechetným úmyslem pomáhat druhým a peníze v tom nehrají žádnou roli. Proto množství zlaťáků, které po cestě nahromadíte, rozhodne jen o tom, jak výpravný vám bude zhotoven náhrobek, pokud na své šlechetné misi selžete. Až poprvé narazíte na nepřítele, nepanikařte. Dokud se znovu nepohnete, neučiní tak ani on, Fatal Labyrinth je zcela tahovou záležitostí. To neznamená nepostupovat s rozvahou. Podlahy jsou plné pastí, které na vás upozorní všechny v okolí, pokud vás rovnou nezabijí a checkpoint se nacházejí až na každém pátém patře.
Teprve uvnitř vyrostete z kurážného zvědavce v jedince hodného obdivu davů z podhradí. Stane se tak skrze rudimentární XP systém a nálezy lepšího vybavení. To zahrnuje brnění (helmy, krunýře, štíty), zbraně (od mečů s dlouhým dosahem, přes ničivé sekery s krátkým, až po luky nebo třeba vrhací shurikeny) a různé doplňky (magické prsteny, hole, svitky). V Labyrintu vás při životě neudrží jen pití lektvarů, které vám, stejně jako nález prokletého vybavení ne vždy prospěje, musíte se totiž i pravidelně stravovat. Jinak prostě zemřete a k témuž dojde, uchýlíte-li se k obžerství. Vyvážený jídelníček je tedy důležitou součástí celkové hratelnosti.
Top down titul by se dal nejlépe charakterizovat jako simulátor přežití v dungeonu s náhodně generovanými patry. Svým celkově minimalistickým pojetím, projevujícím se jednoduchou grafikou, zvuky, opakujícím se soundtrackem a pouze rámcovým příběhem, připomíná Fatal Labyrinth RPG tituly řadící do subžánru rogue-like. Fatal Labyrinth poprvé vyšel v roce 1991 exkluzivně pro konzoli Sega Genesis/Mega Drive, v únoru 2009 podruhé v rámci Sonic's Ultimate Genesis Collection pro Xbox 360 a PS3 a o rok později i pro PC na Steamu.
Do Dragonie vkročíte jen se šlechetným úmyslem pomáhat druhým a peníze v tom nehrají žádnou roli. Proto množství zlaťáků, které po cestě nahromadíte, rozhodne jen o tom, jak výpravný vám bude zhotoven náhrobek, pokud na své šlechetné misi selžete. Až poprvé narazíte na nepřítele, nepanikařte. Dokud se znovu nepohnete, neučiní tak ani on, Fatal Labyrinth je zcela tahovou záležitostí. To neznamená nepostupovat s rozvahou. Podlahy jsou plné pastí, které na vás upozorní všechny v okolí, pokud vás rovnou nezabijí a checkpoint se nacházejí až na každém pátém patře.
Teprve uvnitř vyrostete z kurážného zvědavce v jedince hodného obdivu davů z podhradí. Stane se tak skrze rudimentární XP systém a nálezy lepšího vybavení. To zahrnuje brnění (helmy, krunýře, štíty), zbraně (od mečů s dlouhým dosahem, přes ničivé sekery s krátkým, až po luky nebo třeba vrhací shurikeny) a různé doplňky (magické prsteny, hole, svitky). V Labyrintu vás při životě neudrží jen pití lektvarů, které vám, stejně jako nález prokletého vybavení ne vždy prospěje, musíte se totiž i pravidelně stravovat. Jinak prostě zemřete a k témuž dojde, uchýlíte-li se k obžerství. Vyvážený jídelníček je tedy důležitou součástí celkové hratelnosti.
Top down titul by se dal nejlépe charakterizovat jako simulátor přežití v dungeonu s náhodně generovanými patry. Svým celkově minimalistickým pojetím, projevujícím se jednoduchou grafikou, zvuky, opakujícím se soundtrackem a pouze rámcovým příběhem, připomíná Fatal Labyrinth RPG tituly řadící do subžánru rogue-like. Fatal Labyrinth poprvé vyšel v roce 1991 exkluzivně pro konzoli Sega Genesis/Mega Drive, v únoru 2009 podruhé v rámci Sonic's Ultimate Genesis Collection pro Xbox 360 a PS3 a o rok později i pro PC na Steamu.
V těsném sousedství vašeho rodiště se z hlubin země poznenáhlu vynořil zlověstný hrad Dragonia a z jeho útrob přišlí poskoci dračího pána neváhali lidem uloupit zdroj prosperity - svatý kalich. Coby Trykaar, lokální patriot s aspiracemi na hrdinu, nemůžete nečinně přihlížet nastalému úpadku svého městečka a okolního světa pohrouženého do temnoty. Vyzbrojeni pouze malým nožíkem se tak vypravíte vstříc nebezpečí do útrob obrovské pevnosti o třiceti podlažích.
Do Dragonie vkročíte jen se šlechetným úmyslem pomáhat druhým a peníze v tom nehrají žádnou roli. Proto množství zlaťáků, které po cestě nahromadíte, rozhodne jen o tom, jak výpravný vám bude zhotoven náhrobek, pokud na své šlechetné misi selžete. Až poprvé narazíte na nepřítele, nepanikařte. Dokud se znovu nepohnete, neučiní tak ani on, Fatal Labyrinth je zcela tahovou záležitostí. To neznamená nepostupovat s rozvahou. Podlahy jsou plné pastí, které na vás upozorní všechny v okolí, pokud vás rovnou nezabijí a checkpoint se nacházejí až na každém pátém patře.
Teprve uvnitř vyrostete z kurážného zvědavce v jedince hodného obdivu davů z podhradí. Stane se tak skrze rudimentární XP systém a nálezy lepšího vybavení. To zahrnuje brnění (helmy, krunýře, štíty), zbraně (od mečů s dlouhým dosahem, přes ničivé sekery s krátkým, až po luky nebo třeba vrhací shurikeny) a různé doplňky (magické prsteny, hole, svitky). V Labyrintu vás při životě neudrží jen pití lektvarů, které vám, stejně jako nález prokletého vybavení ne vždy prospěje, musíte se totiž i pravidelně stravovat. Jinak prostě zemřete a k témuž dojde, uchýlíte-li se k obžerství. Vyvážený jídelníček je tedy důležitou součástí celkové hratelnosti.
Top down titul by se dal nejlépe charakterizovat jako simulátor přežití v dungeonu s náhodně generovanými patry. Svým celkově minimalistickým pojetím, projevujícím se jednoduchou grafikou, zvuky, opakujícím se soundtrackem a pouze rámcovým příběhem, připomíná Fatal Labyrinth RPG tituly řadící do subžánru rogue-like. Fatal Labyrinth poprvé vyšel v roce 1991 exkluzivně pro konzoli Sega Genesis/Mega Drive, v únoru 2009 podruhé v rámci Sonic's Ultimate Genesis Collection pro Xbox 360 a PS3 a o rok později i pro PC na Steamu.
Do Dragonie vkročíte jen se šlechetným úmyslem pomáhat druhým a peníze v tom nehrají žádnou roli. Proto množství zlaťáků, které po cestě nahromadíte, rozhodne jen o tom, jak výpravný vám bude zhotoven náhrobek, pokud na své šlechetné misi selžete. Až poprvé narazíte na nepřítele, nepanikařte. Dokud se znovu nepohnete, neučiní tak ani on, Fatal Labyrinth je zcela tahovou záležitostí. To neznamená nepostupovat s rozvahou. Podlahy jsou plné pastí, které na vás upozorní všechny v okolí, pokud vás rovnou nezabijí a checkpoint se nacházejí až na každém pátém patře.
Teprve uvnitř vyrostete z kurážného zvědavce v jedince hodného obdivu davů z podhradí. Stane se tak skrze rudimentární XP systém a nálezy lepšího vybavení. To zahrnuje brnění (helmy, krunýře, štíty), zbraně (od mečů s dlouhým dosahem, přes ničivé sekery s krátkým, až po luky nebo třeba vrhací shurikeny) a různé doplňky (magické prsteny, hole, svitky). V Labyrintu vás při životě neudrží jen pití lektvarů, které vám, stejně jako nález prokletého vybavení ne vždy prospěje, musíte se totiž i pravidelně stravovat. Jinak prostě zemřete a k témuž dojde, uchýlíte-li se k obžerství. Vyvážený jídelníček je tedy důležitou součástí celkové hratelnosti.
Top down titul by se dal nejlépe charakterizovat jako simulátor přežití v dungeonu s náhodně generovanými patry. Svým celkově minimalistickým pojetím, projevujícím se jednoduchou grafikou, zvuky, opakujícím se soundtrackem a pouze rámcovým příběhem, připomíná Fatal Labyrinth RPG tituly řadící do subžánru rogue-like. Fatal Labyrinth poprvé vyšel v roce 1991 exkluzivně pro konzoli Sega Genesis/Mega Drive, v únoru 2009 podruhé v rámci Sonic's Ultimate Genesis Collection pro Xbox 360 a PS3 a o rok později i pro PC na Steamu.
V těsném sousedství vašeho rodiště se z hlubin země poznenáhlu vynořil zlověstný hrad Dragonia a z jeho útrob přišlí poskoci dračího pána neváhali lidem uloupit zdroj prosperity - svatý kalich. Coby Trykaar, lokální patriot s aspiracemi na hrdinu, nemůžete nečinně přihlížet nastalému úpadku svého městečka a okolního světa pohrouženého do temnoty. Vyzbrojeni pouze malým nožíkem se tak vypravíte vstříc nebezpečí do útrob obrovské pevnosti o třiceti podlažích.
Do Dragonie vkročíte jen se šlechetným úmyslem pomáhat druhým a peníze v tom nehrají žádnou roli. Proto množství zlaťáků, které po cestě nahromadíte, rozhodne jen o tom, jak výpravný vám bude zhotoven náhrobek, pokud na své šlechetné misi selžete. Až poprvé narazíte na nepřítele, nepanikařte. Dokud se znovu nepohnete, neučiní tak ani on, Fatal Labyrinth je zcela tahovou záležitostí. To neznamená nepostupovat s rozvahou. Podlahy jsou plné pastí, které na vás upozorní všechny v okolí, pokud vás rovnou nezabijí a checkpoint se nacházejí až na každém pátém patře.
Teprve uvnitř vyrostete z kurážného zvědavce v jedince hodného obdivu davů z podhradí. Stane se tak skrze rudimentární XP systém a nálezy lepšího vybavení. To zahrnuje brnění (helmy, krunýře, štíty), zbraně (od mečů s dlouhým dosahem, přes ničivé sekery s krátkým, až po luky nebo třeba vrhací shurikeny) a různé doplňky (magické prsteny, hole, svitky). V Labyrintu vás při životě neudrží jen pití lektvarů, které vám, stejně jako nález prokletého vybavení ne vždy prospěje, musíte se totiž i pravidelně stravovat. Jinak prostě zemřete a k témuž dojde, uchýlíte-li se k obžerství. Vyvážený jídelníček je tedy důležitou součástí celkové hratelnosti.
Top down titul by se dal nejlépe charakterizovat jako simulátor přežití v dungeonu s náhodně generovanými patry. Svým celkově minimalistickým pojetím, projevujícím se jednoduchou grafikou, zvuky, opakujícím se soundtrackem a pouze rámcovým příběhem, připomíná Fatal Labyrinth RPG tituly řadící do subžánru rogue-like. Fatal Labyrinth poprvé vyšel v roce 1991 exkluzivně pro konzoli Sega Genesis/Mega Drive, v únoru 2009 podruhé v rámci Sonic's Ultimate Genesis Collection pro Xbox 360 a PS3 a o rok později i pro PC na Steamu.
Do Dragonie vkročíte jen se šlechetným úmyslem pomáhat druhým a peníze v tom nehrají žádnou roli. Proto množství zlaťáků, které po cestě nahromadíte, rozhodne jen o tom, jak výpravný vám bude zhotoven náhrobek, pokud na své šlechetné misi selžete. Až poprvé narazíte na nepřítele, nepanikařte. Dokud se znovu nepohnete, neučiní tak ani on, Fatal Labyrinth je zcela tahovou záležitostí. To neznamená nepostupovat s rozvahou. Podlahy jsou plné pastí, které na vás upozorní všechny v okolí, pokud vás rovnou nezabijí a checkpoint se nacházejí až na každém pátém patře.
Teprve uvnitř vyrostete z kurážného zvědavce v jedince hodného obdivu davů z podhradí. Stane se tak skrze rudimentární XP systém a nálezy lepšího vybavení. To zahrnuje brnění (helmy, krunýře, štíty), zbraně (od mečů s dlouhým dosahem, přes ničivé sekery s krátkým, až po luky nebo třeba vrhací shurikeny) a různé doplňky (magické prsteny, hole, svitky). V Labyrintu vás při životě neudrží jen pití lektvarů, které vám, stejně jako nález prokletého vybavení ne vždy prospěje, musíte se totiž i pravidelně stravovat. Jinak prostě zemřete a k témuž dojde, uchýlíte-li se k obžerství. Vyvážený jídelníček je tedy důležitou součástí celkové hratelnosti.
Top down titul by se dal nejlépe charakterizovat jako simulátor přežití v dungeonu s náhodně generovanými patry. Svým celkově minimalistickým pojetím, projevujícím se jednoduchou grafikou, zvuky, opakujícím se soundtrackem a pouze rámcovým příběhem, připomíná Fatal Labyrinth RPG tituly řadící do subžánru rogue-like. Fatal Labyrinth poprvé vyšel v roce 1991 exkluzivně pro konzoli Sega Genesis/Mega Drive, v únoru 2009 podruhé v rámci Sonic's Ultimate Genesis Collection pro Xbox 360 a PS3 a o rok později i pro PC na Steamu.
V těsném sousedství vašeho rodiště se z hlubin země poznenáhlu vynořil zlověstný hrad Dragonia a z jeho útrob přišlí poskoci dračího pána neváhali lidem uloupit zdroj prosperity - svatý kalich. Coby Trykaar, lokální patriot s aspiracemi na hrdinu, nemůžete nečinně přihlížet nastalému úpadku svého městečka a okolního světa pohrouženého do temnoty. Vyzbrojeni pouze malým nožíkem se tak vypravíte vstříc nebezpečí do útrob obrovské pevnosti o třiceti podlažích.
Do Dragonie vkročíte jen se šlechetným úmyslem pomáhat druhým a peníze v tom nehrají žádnou roli. Proto množství zlaťáků, které po cestě nahromadíte, rozhodne jen o tom, jak výpravný vám bude zhotoven náhrobek, pokud na své šlechetné misi selžete. Až poprvé narazíte na nepřítele, nepanikařte. Dokud se znovu nepohnete, neučiní tak ani on, Fatal Labyrinth je zcela tahovou záležitostí. To neznamená nepostupovat s rozvahou. Podlahy jsou plné pastí, které na vás upozorní všechny v okolí, pokud vás rovnou nezabijí a checkpoint se nacházejí až na každém pátém patře.
Teprve uvnitř vyrostete z kurážného zvědavce v jedince hodného obdivu davů z podhradí. Stane se tak skrze rudimentární XP systém a nálezy lepšího vybavení. To zahrnuje brnění (helmy, krunýře, štíty), zbraně (od mečů s dlouhým dosahem, přes ničivé sekery s krátkým, až po luky nebo třeba vrhací shurikeny) a různé doplňky (magické prsteny, hole, svitky). V Labyrintu vás při životě neudrží jen pití lektvarů, které vám, stejně jako nález prokletého vybavení ne vždy prospěje, musíte se totiž i pravidelně stravovat. Jinak prostě zemřete a k témuž dojde, uchýlíte-li se k obžerství. Vyvážený jídelníček je tedy důležitou součástí celkové hratelnosti.
Top down titul by se dal nejlépe charakterizovat jako simulátor přežití v dungeonu s náhodně generovanými patry. Svým celkově minimalistickým pojetím, projevujícím se jednoduchou grafikou, zvuky, opakujícím se soundtrackem a pouze rámcovým příběhem, připomíná Fatal Labyrinth RPG tituly řadící do subžánru rogue-like.
Do Dragonie vkročíte jen se šlechetným úmyslem pomáhat druhým a peníze v tom nehrají žádnou roli. Proto množství zlaťáků, které po cestě nahromadíte, rozhodne jen o tom, jak výpravný vám bude zhotoven náhrobek, pokud na své šlechetné misi selžete. Až poprvé narazíte na nepřítele, nepanikařte. Dokud se znovu nepohnete, neučiní tak ani on, Fatal Labyrinth je zcela tahovou záležitostí. To neznamená nepostupovat s rozvahou. Podlahy jsou plné pastí, které na vás upozorní všechny v okolí, pokud vás rovnou nezabijí a checkpoint se nacházejí až na každém pátém patře.
Teprve uvnitř vyrostete z kurážného zvědavce v jedince hodného obdivu davů z podhradí. Stane se tak skrze rudimentární XP systém a nálezy lepšího vybavení. To zahrnuje brnění (helmy, krunýře, štíty), zbraně (od mečů s dlouhým dosahem, přes ničivé sekery s krátkým, až po luky nebo třeba vrhací shurikeny) a různé doplňky (magické prsteny, hole, svitky). V Labyrintu vás při životě neudrží jen pití lektvarů, které vám, stejně jako nález prokletého vybavení ne vždy prospěje, musíte se totiž i pravidelně stravovat. Jinak prostě zemřete a k témuž dojde, uchýlíte-li se k obžerství. Vyvážený jídelníček je tedy důležitou součástí celkové hratelnosti.
Top down titul by se dal nejlépe charakterizovat jako simulátor přežití v dungeonu s náhodně generovanými patry. Svým celkově minimalistickým pojetím, projevujícím se jednoduchou grafikou, zvuky, opakujícím se soundtrackem a pouze rámcovým příběhem, připomíná Fatal Labyrinth RPG tituly řadící do subžánru rogue-like.
V těsném sousedství vašeho rodiště se z hlubin země poznenáhlu vynořil zlověstný hrad Dragonia a z jeho útrob přišlí poskoci dračího pána neváhali lidem uloupit zdroj prosperity - svatý kalich. Coby Trykaar, lokální patriot s aspiracemi na hrdinu, nemůžete nečinně přihlížet nastalému úpadku svého městečka a okolního světa pohrouženého do temnoty. Vyzbrojeni pouze malým nožíkem se tak vypravíte vstříc nebezpečí do útrob obrovské pevnosti o třiceti podlažích.
Do Dragonie vkročíte jen se šlechetným úmyslem pomáhat druhým a peníze v tom nehrají žádnou roli. Proto množství zlaťáků, které po cestě nahromadíte, rozhodne jen o tom, jak výpravný vám bude zhotoven náhrobek, pokud na své šlechetné misi selžete. Až poprvé narazíte na nepřítele, nepanikařte. Dokud se znovu nepohnete, neučiní tak ani on, Fatal Labyrinth je zcela tahovou záležitostí. To neznamená nepostupovat s rozvahou. Podlahy jsou plné pastí, které na vás upozorní všechny v okolí, pokud vás rovnou nezabijí a checkpoint se nacházejí až na každém pátém patře.
Teprve uvnitř vyrostete z kurážného zvědavce v jedince hodného obdivu davů z podhradí. Stane se tak skrze rudimentární XP systém a nálezy lepšího vybavení. To zahrnuje brnění (helmy, krunýře, štíty), zbraně (od mečů s dlouhým dosahem, přes ničivé sekery s krátkým, až po luky nebo třeba vrhací shurikeny) a různé doplňky (magické prsteny, hole, svitky). V Labyrintu vás při životě neudrží jen pití lektvarů, které vám, stejně jako nález prokletého vybavení ne vždy prospěje, musíte se totiž i pravidelně stravovat. Jinak prostě zemřete a k témuž dojde, uchýlíte-li se k obžerství. Vyvážený jídelníček je tedy důležitou součástí celkové hratelnosti.
Top down titul by se dal nejlépe charakterizovat jako simulátor přežití v dungeonu s náhodně generovanými patry. Svým celkově minimalistickým pojetím, projevujícím se jednoduchou grafikou, zvuky, opakujícím se soundtrackem a pouze rámcovým příběhem, připomíná Fatal Labyrinth RPG tituly řadící do subžánru rogue-like.
Do Dragonie vkročíte jen se šlechetným úmyslem pomáhat druhým a peníze v tom nehrají žádnou roli. Proto množství zlaťáků, které po cestě nahromadíte, rozhodne jen o tom, jak výpravný vám bude zhotoven náhrobek, pokud na své šlechetné misi selžete. Až poprvé narazíte na nepřítele, nepanikařte. Dokud se znovu nepohnete, neučiní tak ani on, Fatal Labyrinth je zcela tahovou záležitostí. To neznamená nepostupovat s rozvahou. Podlahy jsou plné pastí, které na vás upozorní všechny v okolí, pokud vás rovnou nezabijí a checkpoint se nacházejí až na každém pátém patře.
Teprve uvnitř vyrostete z kurážného zvědavce v jedince hodného obdivu davů z podhradí. Stane se tak skrze rudimentární XP systém a nálezy lepšího vybavení. To zahrnuje brnění (helmy, krunýře, štíty), zbraně (od mečů s dlouhým dosahem, přes ničivé sekery s krátkým, až po luky nebo třeba vrhací shurikeny) a různé doplňky (magické prsteny, hole, svitky). V Labyrintu vás při životě neudrží jen pití lektvarů, které vám, stejně jako nález prokletého vybavení ne vždy prospěje, musíte se totiž i pravidelně stravovat. Jinak prostě zemřete a k témuž dojde, uchýlíte-li se k obžerství. Vyvážený jídelníček je tedy důležitou součástí celkové hratelnosti.
Top down titul by se dal nejlépe charakterizovat jako simulátor přežití v dungeonu s náhodně generovanými patry. Svým celkově minimalistickým pojetím, projevujícím se jednoduchou grafikou, zvuky, opakujícím se soundtrackem a pouze rámcovým příběhem, připomíná Fatal Labyrinth RPG tituly řadící do subžánru rogue-like.
V těsném sousedství vašeho rodiště se z hlubin země poznenáhlu vynořil zlověstný hrad Dragonia a z jeho útrob přišlí poskoci dračího pána neváhali lidem uloupit zdroj prosperity - svatý kalich. Coby Trykaar, lokální patriot s aspiracemi na hrdinu, nemůžete nečinně přihlížet nastalému úpadku svého městečka a okolního světa pohrouženého do temnoty. Vyzbrojeni pouze malým nožíkem se tak vypravíte vstříc nebezpečí do útrob obrovské pevnosti o třiceti podlažích.
Do Dragonie vkročíte jen se šlechetným úmyslem pomáhat druhým a peníze v tom nehrají žádnou roli. Proto množství zlaťáků, které po cestě nahromadíte, rozhodne jen o tom, jak výpravný vám bude zhotoven náhrobek, pokud na své šlechetné misi selžete. Až poprvé narazíte na nepřítele, nepanikařte. Dokud se znovu nepohnete, neučiní tak ani on, Fatal Labyrinth je zcela tahovou záležitostí. To neznamená nepostupovat s rozvahou. Podlahy jsou plné pastí, které na vás upozorní všechny v okolí, pokud vás rovnou nezabijí a checkpoint se nacházejí až na každém pátém patře.
Teprve uvnitř vyrostete z kurážného zvědavce v jedince hodného obdivu davů z podhradí. Stane se tak skrze rudimentární XP systém a nálezy lepšího vybavení. To zahrnuje brnění (helmy, krunýře, štíty), zbraně (od mečů s dlouhým dosahem, přes ničivé sekery s krátkým, až po luky nebo třeba vrhací shurikeny) a různé doplňky (magické prsteny, hole, svitky). V Labyrintu vás při životě neudrží jen pití lektvarů, které vám, stejně jako nález prokletého vybavení ne vždy prospěje, musíte se totiž i pravidelně stravovat. Jinak prostě zemřete a k témuž dojde, uchýlíte-li se k obžerství. Vyvážený jídelníček je tedy důležitou součástí celkové hratelnosti.
Top down titul by se dal nejlépe charakterizovat jako simulátor přežití v dungeonu s náhodně generovanými patry. Svým celkově minimalistickým pojetím, projevujícím se jednoduchou grafikou, zvuky, opakujícím se soundtrackem a pouze rámcovým příběhem, připomíná Fatal Labyrinth RPG tituly řadící do subžánru rogue-like.
Do Dragonie vkročíte jen se šlechetným úmyslem pomáhat druhým a peníze v tom nehrají žádnou roli. Proto množství zlaťáků, které po cestě nahromadíte, rozhodne jen o tom, jak výpravný vám bude zhotoven náhrobek, pokud na své šlechetné misi selžete. Až poprvé narazíte na nepřítele, nepanikařte. Dokud se znovu nepohnete, neučiní tak ani on, Fatal Labyrinth je zcela tahovou záležitostí. To neznamená nepostupovat s rozvahou. Podlahy jsou plné pastí, které na vás upozorní všechny v okolí, pokud vás rovnou nezabijí a checkpoint se nacházejí až na každém pátém patře.
Teprve uvnitř vyrostete z kurážného zvědavce v jedince hodného obdivu davů z podhradí. Stane se tak skrze rudimentární XP systém a nálezy lepšího vybavení. To zahrnuje brnění (helmy, krunýře, štíty), zbraně (od mečů s dlouhým dosahem, přes ničivé sekery s krátkým, až po luky nebo třeba vrhací shurikeny) a různé doplňky (magické prsteny, hole, svitky). V Labyrintu vás při životě neudrží jen pití lektvarů, které vám, stejně jako nález prokletého vybavení ne vždy prospěje, musíte se totiž i pravidelně stravovat. Jinak prostě zemřete a k témuž dojde, uchýlíte-li se k obžerství. Vyvážený jídelníček je tedy důležitou součástí celkové hratelnosti.
Top down titul by se dal nejlépe charakterizovat jako simulátor přežití v dungeonu s náhodně generovanými patry. Svým celkově minimalistickým pojetím, projevujícím se jednoduchou grafikou, zvuky, opakujícím se soundtrackem a pouze rámcovým příběhem, připomíná Fatal Labyrinth RPG tituly řadící do subžánru rogue-like.