Hra s krátkým názvem F1 byla pokusem firmy Domark o simulátor Formule 1. Hra vyšla na PC v roce 1994 jako konverze rok starého titulu z konzolí. F1 obsahovala oficiální FIA Formula One Championship licenci, takže jste se mohli po tratích v San Marinu, Německu, Itálii či Portugalsku prohánět společně s tehdejšími mladíky Mikou Hakkinenem, Michaelem Shumachrem, či starým harcovníkem Ricardo Patresem.
F1 ale jako seriózní simulátor nevypadala ani se tak nehrála. Jednalo se o čistou arkádu. Formulky měly své specifické, naprosto nereálně, chování. Například zatáčení mělo na šipkách jakési dvě mezní polohy, které jste volili podle poloměru blížící se zatáčky. Kolizní model byl rovněž velmi jednoduchý, při nárazu do soupeře formulka lehce nadskočila, zpomalila, a jelo se dál.
I přes jistou primitivnost jízdního modelu (nebo právě proto) šlo o zábavnou hru. Rychlost formulí byla poměrně vysoká a na úzké dráze při strkanicích s protivníky nebyla nouze o infarktové situace. Děsivé tempo hra nabírala ve speciálním "turbo" módu, kdy dění na trati jako by předznamenávalo, co přijde s teprve se rodícím Wipeoutem.
F1 ale jako seriózní simulátor nevypadala ani se tak nehrála. Jednalo se o čistou arkádu. Formulky měly své specifické, naprosto nereálně, chování. Například zatáčení mělo na šipkách jakési dvě mezní polohy, které jste volili podle poloměru blížící se zatáčky. Kolizní model byl rovněž velmi jednoduchý, při nárazu do soupeře formulka lehce nadskočila, zpomalila, a jelo se dál.
I přes jistou primitivnost jízdního modelu (nebo právě proto) šlo o zábavnou hru. Rychlost formulí byla poměrně vysoká a na úzké dráze při strkanicích s protivníky nebyla nouze o infarktové situace. Děsivé tempo hra nabírala ve speciálním "turbo" módu, kdy dění na trati jako by předznamenávalo, co přijde s teprve se rodícím Wipeoutem.
Hra s krátkým názvem F1 byla pokusem firmy Domark o simulátor Formule 1. Hra vyšla na PC v roce 1994 jako konverze rok starého titulu z konzolí. F1 obsahovala oficiální FIA Formula One Championship licenci, takže jste se mohli po tratích v San Marinu, Německu, Itálii či Portugalsku prohánět společně s tehdejšími mladíky Mikou Hakkinenem, Michaelem Schumacherem, či starým harcovníkem Riccardem Patresem.
F1 ale jako seriózní simulátor nevypadala ani se tak nehrála. Jednalo se o čistou arkádu. Formulky měly své specifické, naprosto nereálně, chování. Například zatáčení mělo na šipkách jakési dvě mezní polohy, které jste volili podle poloměru blížící se zatáčky. Kolizní model byl rovněž velmi jednoduchý, při nárazu do soupeře formulka lehce nadskočila, zpomalila, a jelo se dál.
I přes jistou primitivnost jízdního modelu (nebo právě proto) šlo o zábavnou hru. Rychlost formulí byla poměrně vysoká a na úzké dráze při strkanicích s protivníky nebyla nouze o infarktové situace. Děsivé tempo hra nabírala ve speciálním "turbo" módu, kdy dění na trati jako by předznamenávalo, co přijde s teprve se rodícím Wipeoutem.
F1 ale jako seriózní simulátor nevypadala ani se tak nehrála. Jednalo se o čistou arkádu. Formulky měly své specifické, naprosto nereálně, chování. Například zatáčení mělo na šipkách jakési dvě mezní polohy, které jste volili podle poloměru blížící se zatáčky. Kolizní model byl rovněž velmi jednoduchý, při nárazu do soupeře formulka lehce nadskočila, zpomalila, a jelo se dál.
I přes jistou primitivnost jízdního modelu (nebo právě proto) šlo o zábavnou hru. Rychlost formulí byla poměrně vysoká a na úzké dráze při strkanicích s protivníky nebyla nouze o infarktové situace. Děsivé tempo hra nabírala ve speciálním "turbo" módu, kdy dění na trati jako by předznamenávalo, co přijde s teprve se rodícím Wipeoutem.
Hra s krátkým názvem F1 byla pokusem firmy Domark o simulátor Formule 1. F1 obsahovala oficiální FIA Formula One Championship licenci, takže jste se mohli po tratích v San Marinu, Německu, Itálii či Portugalsku prohánět společně s tehdejšími mladíky Mikou Hakkinenem, Michaelem Schumacherem, či starým harcovníkem Riccardem Patresem.
F1 ale jako seriózní simulátor nevypadala ani se tak nehrála. Jednalo se o čistou arkádu. Formulky měly své specifické, naprosto nereálně, chování. Například zatáčení mělo na šipkách jakési dvě mezní polohy, které jste volili podle poloměru blížící se zatáčky. Kolizní model byl rovněž velmi jednoduchý, při nárazu do soupeře formulka lehce nadskočila, zpomalila, a jelo se dál.
I přes jistou primitivnost jízdního modelu (nebo právě proto) šlo o zábavnou hru. Rychlost formulí byla poměrně vysoká a na úzké dráze při strkanicích s protivníky nebyla nouze o infarktové situace. Děsivé tempo hra nabírala ve speciálním "turbo" módu, kdy dění na trati jako by předznamenávalo, co přijde s teprve se rodícím Wipeoutem.
F1 ale jako seriózní simulátor nevypadala ani se tak nehrála. Jednalo se o čistou arkádu. Formulky měly své specifické, naprosto nereálně, chování. Například zatáčení mělo na šipkách jakési dvě mezní polohy, které jste volili podle poloměru blížící se zatáčky. Kolizní model byl rovněž velmi jednoduchý, při nárazu do soupeře formulka lehce nadskočila, zpomalila, a jelo se dál.
I přes jistou primitivnost jízdního modelu (nebo právě proto) šlo o zábavnou hru. Rychlost formulí byla poměrně vysoká a na úzké dráze při strkanicích s protivníky nebyla nouze o infarktové situace. Děsivé tempo hra nabírala ve speciálním "turbo" módu, kdy dění na trati jako by předznamenávalo, co přijde s teprve se rodícím Wipeoutem.
Hra s krátkým názvem F1 byla pokusem firmy Domark o simulátor Formule 1. F1 obsahovala oficiální FIA Formula One Championship licenci, takže jste se mohli po tratích v San Marinu, Německu, Itálii či Portugalsku prohánět společně s tehdejšími mladíky Mikou Hakkinenem, Michaelem Schumacherem, či starým harcovníkem Riccardem Patresem.
F1 ale jako seriózní simulátor nevypadala ani se tak nehrála. Jednalo se o čistou arkádu. Formulky měly své specifické, naprosto nereálně, chování. Například zatáčení mělo na šipkách jakési dvě mezní polohy, které jste volili podle poloměru blížící se zatáčky. Kolizní model byl rovněž velmi jednoduchý, při nárazu do soupeře formulka lehce nadskočila, zpomalila, a jelo se dál.
I přes jistou primitivnost jízdního modelu (nebo právě proto) šlo o zábavnou hru. Rychlost formulí byla poměrně vysoká a na úzké dráze při strkanicích s protivníky nebyla nouze o infarktové situace. Děsivé tempo hra nabírala ve speciálním "turbo" módu, kdy dění na trati jako by předznamenávalo, co přijde s teprve se rodícím Wipeoutem.
F1 ale jako seriózní simulátor nevypadala ani se tak nehrála. Jednalo se o čistou arkádu. Formulky měly své specifické, naprosto nereálně, chování. Například zatáčení mělo na šipkách jakési dvě mezní polohy, které jste volili podle poloměru blížící se zatáčky. Kolizní model byl rovněž velmi jednoduchý, při nárazu do soupeře formulka lehce nadskočila, zpomalila, a jelo se dál.
I přes jistou primitivnost jízdního modelu (nebo právě proto) šlo o zábavnou hru. Rychlost formulí byla poměrně vysoká a na úzké dráze při strkanicích s protivníky nebyla nouze o infarktové situace. Děsivé tempo hra nabírala ve speciálním "turbo" módu, kdy dění na trati jako by předznamenávalo, co přijde s teprve se rodícím Wipeoutem.