Pro hrdiny světa Norrath neexistují žádné překážky, a tak pro ně ani cesta na měsíc není otázkou technické neproveditelnosti takového činu, ale pouhé vůle tak učinit. Na měsíci planety Norrath jménem Luclin, plném vzácných artefaktů, se dá dýchat. Vede tam dokonce portál, a tak se nikdo dvakrát nerozmýšlí, než poprvé obtiskne svoji podrážku do sypké půdy Měsíce na své cestě za bohatstvím a slávou. Měsíc však ani před jejich příchodem nebyl pustinou, naopak zde žije nová a hratelná tygro-humanoidní rasa Vah Shir. I ti z hráčů, kteří s cestou na Měsíc nijak nespěchají, si mohou své cesty po Norrathu zpestřovat jízdou koňmo, což je asi nejzásadnější novinka, kterou toto rozšíření skýtá.
Třetí datadisk pro EverQuest následoval po EverQuest: The Scars of Velious a předcházel EverQuest: The Planes of Power.
Třetí datadisk pro EverQuest následoval po EverQuest: The Scars of Velious a předcházel EverQuest: The Planes of Power.
Pro hrdiny světa Norrath neexistují žádné překážky, a tak pro ně ani cesta na měsíc není otázkou technické neproveditelnosti takového činu, ale pouhé vůle tak učinit. Na měsíci planety Norrath jménem Luclin, plném vzácných artefaktů, se dá dýchat. Vede tam dokonce portál, a tak se nikdo dvakrát nerozmýšlí, než poprvé obtiskne svoji podrážku do sypké půdy Měsíce na své cestě za bohatstvím a slávou. Měsíc však ani před jejich příchodem nebyl pustinou, naopak zde žije nová a hratelná tygro-humanoidní rasa Vah Shir. I ti z hráčů, kteří s cestou na Měsíc nijak nespěchají, si mohou své cesty po Norrathu zpestřovat jízdou koňmo, což je asi nejzásadnější novinka, kterou toto rozšíření skýtá.
Třetí datadisk pro EverQuest následoval po EverQuest: The Scars of Velious a předcházel EverQuest: The Planes of Power.
Třetí datadisk pro EverQuest následoval po EverQuest: The Scars of Velious a předcházel EverQuest: The Planes of Power.
Pro hrdiny světa Norrath neexistují žádné překážky, a tak pro ně ani cesta na měsíc není otázkou technické neproveditelnosti takového činu, ale pouhé vůle tak učinit. Na měsíci planety Norrath jménem Luclin, plném vzácných artefaktů, se dá dýchat. Vede tam dokonce portál, a tak se nikdo dvakrát nerozmýšlí, než poprvé obtiskne svoji podrážku do sypké půdy Měsíce na své cestě za bohatstvím a slávou. Měsíc však ani před jejich příchodem nebyl pustinou, naopak zde žije nová a hratelná tygro-humanoidní rasa Vah Shir. I ti z hráčů, kteří s cestou na Měsíc nijak nespěchají, si mohou své cesty po Norrathu zpestřovat jízdou koňmo, což je asi nejzásadnější novinka, kterou toto rozšíření skýtá.
Třetí datadisk pro EverQuest následoval po EverQuest: The Scars of Velious a předcházel EverQuest: The Planes of Power.
Třetí datadisk pro EverQuest následoval po EverQuest: The Scars of Velious a předcházel EverQuest: The Planes of Power.
Pro hrdiny světa Norrath neexistují žádné překážky, a tak pro ně ani cesta na měsíc není otázkou technické neproveditelnosti takového činu, ale pouhé vůle tak učinit. Na měsíci planety Norrath jménem Luclin, plném vzácných artefaktů, se dá dýchat. Vede tam dokonce portál, a tak se nikdo dvakrát nerozmýšlí, než poprvé obtiskne svoji podrážku do sypké půdy Měsíce na své cestě za bohatstvím a slávou. Měsíc však ani před jejich příchodem nebyl pustinou, naopak zde žije nová a hratelná tygro-humanoidní rasa Vah Shir. I ti z hráčů, kteří s cestou na Měsíc nijak nespěchají, si mohou své cesty po Norrathu zpestřovat jízdou koňmo, což je asi nejzásadnější novinka, kterou toto rozšíření skýtá.
Třetí datadisk pro EverQuest následoval po EverQuest: The Scars of Velious a předcházel EverQuest: The Planes of Power.
Třetí datadisk pro EverQuest následoval po EverQuest: The Scars of Velious a předcházel EverQuest: The Planes of Power.