Kunark se změnil, po deštných lesích z dob prvních dobrodružných výprav v EverQuest: The Ruins of Kunark 500 let zpátky nezbylo ani památky. Ostrovní kontinent si za půl tisíciletí prošel řadou kataklizmatických změn, mající za následek změnu reliéfu i podnebí. Nedá se říci, že by dobrodruzi nyní přišli v čase vhodném pro hrdinské výpravy, neboť právě zuří válka mezi vzmáhajícím se obnovenou Iksarskou říší a původním obyvateli z ptačí rasy Sarnak, kteří jsou nově hratelní jako rasa, konkrétně jejich magicky vyšlechtěná varianta pro boj s iksarskými ještěrany.
V rámci několika questů je třeba utlačovaným Sarnakům pomoci porazit expanzivní Iksary. Nových pět zón Kunarku je větších než jakákoliv ve všech předešlých datadiscích. Maximální level zkušeností, guildy a obchodu byl jednotně zvýšen na hodnotu 80.
Čtvrtý datadisk pro MMORPG EverQuest II následoval po EverQuest II: Echoes of Faydwer a předcházel EverQuest II: The Shadow Odyssey.
V rámci několika questů je třeba utlačovaným Sarnakům pomoci porazit expanzivní Iksary. Nových pět zón Kunarku je větších než jakákoliv ve všech předešlých datadiscích. Maximální level zkušeností, guildy a obchodu byl jednotně zvýšen na hodnotu 80.
Čtvrtý datadisk pro MMORPG EverQuest II následoval po EverQuest II: Echoes of Faydwer a předcházel EverQuest II: The Shadow Odyssey.
Kunark se změnil, po deštných lesích z dob prvních dobrodružných výprav v EverQuest: The Ruins of Kunark 500 let zpátky nezbylo ani památky. Ostrovní kontinent si za půl tisíciletí prošel řadou kataklizmatických změn, mající za následek změnu reliéfu i podnebí. Nedá se říci, že by dobrodruzi nyní přišli v čase vhodném pro hrdinské výpravy, neboť právě zuří válka mezi vzmáhajícím se obnovenou Iksarskou říší a původním obyvateli z ptačí rasy Sarnak, kteří jsou nově hratelní jako rasa, konkrétně jejich magicky vyšlechtěná varianta pro boj s iksarskými ještěrany.
V rámci několika questů je třeba utlačovaným Sarnakům pomoci porazit expanzivní Iksary. Nových pět zón Kunarku je větších než jakákoliv ve všech předešlých datadiscích. Maximální level zkušeností, guildy a obchodu byl jednotně zvýšen na hodnotu 80.
Čtvrtý datadisk pro MMORPG EverQuest II následoval po EverQuest II: Echoes of Faydwer a předcházel EverQuest II: The Shadow Odyssey.
V rámci několika questů je třeba utlačovaným Sarnakům pomoci porazit expanzivní Iksary. Nových pět zón Kunarku je větších než jakákoliv ve všech předešlých datadiscích. Maximální level zkušeností, guildy a obchodu byl jednotně zvýšen na hodnotu 80.
Čtvrtý datadisk pro MMORPG EverQuest II následoval po EverQuest II: Echoes of Faydwer a předcházel EverQuest II: The Shadow Odyssey.
Kunark se změnil, po deštných lesích z dob prvních dobrodružných výprav v EverQuest: The Ruins of Kunark 500 let zpátky nezbylo ani památky. Ostrovní kontinent si za půl tisíciletí prošel řadou kataklizmatických změn, majících za následek změnu reliéfu a podnebí. Nedá se říci, že by dobrodruzi nyní přišli v čase vhodném pro hrdinské výpravy, neboť právě zuří válka mezi vzmáhajícím se obnovenou Iksarskou říší a původním obyvateli z ptačího lidu Sarnaků. Ti jsou nově hratelní jako rasa, konkrétně jejich magicky vyšlechtěná varianta pro boj s iksarskými ještěrany.
V rámci několika questů je třeba utlačovaným Sarnakům pomoci porazit expanzivní Iksary. Nových pět zón Kunarku je větších než jakákoliv ve všech předešlých datadiscích. Maximální level zkušeností, guildy a obchodu byl jednotně zvýšen na hodnotu 80.
Čtvrtý datadisk pro MMORPG EverQuest II následoval po EverQuest II: Echoes of Faydwer a předcházel EverQuest II: The Shadow Odyssey.
V rámci několika questů je třeba utlačovaným Sarnakům pomoci porazit expanzivní Iksary. Nových pět zón Kunarku je větších než jakákoliv ve všech předešlých datadiscích. Maximální level zkušeností, guildy a obchodu byl jednotně zvýšen na hodnotu 80.
Čtvrtý datadisk pro MMORPG EverQuest II následoval po EverQuest II: Echoes of Faydwer a předcházel EverQuest II: The Shadow Odyssey.
Kunark se změnil, po deštných lesích z dob prvních dobrodružných výprav v EverQuest: The Ruins of Kunark 500 let zpátky nezbylo ani památky. Ostrovní kontinent si za půl tisíciletí prošel řadou kataklizmatických změn, majících za následek změnu reliéfu a podnebí. Nedá se říci, že by dobrodruzi nyní přišli v čase vhodném pro hrdinské výpravy, neboť právě zuří válka mezi vzmáhajícím se obnovenou Iksarskou říší a původním obyvateli z ptačího lidu Sarnaků. Ti jsou nově hratelní jako rasa, konkrétně jejich magicky vyšlechtěná varianta pro boj s iksarskými ještěrany.
V rámci několika questů je třeba utlačovaným Sarnakům pomoci porazit expanzivní Iksary. Nových pět zón Kunarku je větších než jakákoliv ve všech předešlých datadiscích. Maximální level zkušeností, guildy a obchodu byl jednotně zvýšen na hodnotu 80.
Čtvrtý datadisk pro MMORPG EverQuest II následoval po EverQuest II: Echoes of Faydwer a předcházel EverQuest II: The Shadow Odyssey.
V rámci několika questů je třeba utlačovaným Sarnakům pomoci porazit expanzivní Iksary. Nových pět zón Kunarku je větších než jakákoliv ve všech předešlých datadiscích. Maximální level zkušeností, guildy a obchodu byl jednotně zvýšen na hodnotu 80.
Čtvrtý datadisk pro MMORPG EverQuest II následoval po EverQuest II: Echoes of Faydwer a předcházel EverQuest II: The Shadow Odyssey.