V herní prvotině barcelonského studia Altered Matter s názvem Etherborn putujete coby poloprůhledná bezhlasá postava po surrealistickém cizím světě ve snaze vypátrat zdroj k vám promlouvajícího hlasu a díky tomu i nalézt důvod vaší existence.
Žánrově se jedná o umělecky pojatou logickou plošinovku, která prověří zejména hráčovou prostorovou orientaci. Hráčova postavička se nachází ve snovém prostředí bez pevně stanovených gravitačních zákonů, tvořeném gigantickými trojrozměrnými objekty visící v prázdnotě, ve kterých se díky přestupům mezi svislými a vodorovnými povrchy neustále mění perspektiva a vnímání celé úrovně. Každá z úrovní představuje jeden velký hlavolam, jehož cílem je dostat se na konec, ovšem cesta k němu je lemována spoustou prostorových hádanek, hrátek s gravitací a nutností nacházet zářivé orby, jimiž si hráč aktivuje přístupy do dalších částí levelu.
Žánrově se jedná o umělecky pojatou logickou plošinovku, která prověří zejména hráčovou prostorovou orientaci. Hráčova postavička se nachází ve snovém prostředí bez pevně stanovených gravitačních zákonů, tvořeném gigantickými trojrozměrnými objekty visící v prázdnotě, ve kterých se díky přestupům mezi svislými a vodorovnými povrchy neustále mění perspektiva a vnímání celé úrovně. Každá z úrovní představuje jeden velký hlavolam, jehož cílem je dostat se na konec, ovšem cesta k němu je lemována spoustou prostorových hádanek, hrátek s gravitací a nutností nacházet zářivé orby, jimiž si hráč aktivuje přístupy do dalších částí levelu.
V herní prvotině barcelonského studia Altered Matter s názvem Etherborn putujete coby poloprůhledná bezhlasá postava po surrealistickém cizím světě ve snaze vypátrat zdroj k vám promlouvajícího hlasu a díky tomu i nalézt důvod vaší existence.
Žánrově se jedná o umělecky pojatou logickou plošinovku, která prověří zejména hráčovou prostorovou orientaci. Hráčova postavička se nachází ve snovém prostředí bez pevně stanovených gravitačních zákonů, tvořeném gigantickými trojrozměrnými objekty visící v prázdnotě, ve kterých se díky přestupům mezi svislými a vodorovnými povrchy neustále mění perspektiva a vnímání celé úrovně. Každá z úrovní představuje jeden velký hlavolam, jehož cílem je dostat se na konec, ovšem cesta k němu je lemována spoustou prostorových hádanek, hrátek s gravitací a nutností nacházet zářivé orby, jimiž si hráč aktivuje přístupy do dalších částí levelu.
Žánrově se jedná o umělecky pojatou logickou plošinovku, která prověří zejména hráčovou prostorovou orientaci. Hráčova postavička se nachází ve snovém prostředí bez pevně stanovených gravitačních zákonů, tvořeném gigantickými trojrozměrnými objekty visící v prázdnotě, ve kterých se díky přestupům mezi svislými a vodorovnými povrchy neustále mění perspektiva a vnímání celé úrovně. Každá z úrovní představuje jeden velký hlavolam, jehož cílem je dostat se na konec, ovšem cesta k němu je lemována spoustou prostorových hádanek, hrátek s gravitací a nutností nacházet zářivé orby, jimiž si hráč aktivuje přístupy do dalších částí levelu.
V herní prvotině barcelonského studia Altered Matter s názvem Etherborn putujete coby poloprůhledná bezhlasá postava po surrealistickém cizím světě ve snaze vypátrat zdroj k vám promlouvajícího hlasu a díky tomu i nalézt důvod vaší existence.
Žánrově se jedná o umělecky pojatou logickou plošinovku, která prověří zejména hráčovou prostorovou orientaci. Hráčova postavička se nachází ve snovém prostředí bez pevně stanovených gravitačních zákonů, tvořeném gigantickými trojrozměrnými objekty visící v prázdnotě, ve kterých se díky přestupům mezi svislými a vodorovnými povrchy neustále mění perspektiva a vnímání celé úrovně. Každá z úrovní představuje jeden velký hlavolam, jehož cílem je dostat se na konec, ovšem cesta k němu je lemována spoustou prostorových hádanek, hrátek s gravitací a nutností nacházet zářivé orby, jimiž si hráč aktivuje přístupy do dalších částí levelu.
Žánrově se jedná o umělecky pojatou logickou plošinovku, která prověří zejména hráčovou prostorovou orientaci. Hráčova postavička se nachází ve snovém prostředí bez pevně stanovených gravitačních zákonů, tvořeném gigantickými trojrozměrnými objekty visící v prázdnotě, ve kterých se díky přestupům mezi svislými a vodorovnými povrchy neustále mění perspektiva a vnímání celé úrovně. Každá z úrovní představuje jeden velký hlavolam, jehož cílem je dostat se na konec, ovšem cesta k němu je lemována spoustou prostorových hádanek, hrátek s gravitací a nutností nacházet zářivé orby, jimiž si hráč aktivuje přístupy do dalších částí levelu.
V herní prvotině barcelonského studia Altered Matter s názvem Etherborn putujete coby poloprůhledná bezhlasá postava po surrealistickém cizím světě ve snaze vypátrat zdroj k vám promlouvajícího hlasu a díky tomu i nalézt důvod vaší existence.
Žánrově se jedná o umělecky pojatou logickou plošinovku, která prověří zejména hráčovou prostorovou orientaci. Hráčova postavička se nachází ve snovém prostředí bez pevně stanovených gravitačních zákonů, tvořeném gigantickými trojrozměrnými objekty visící v prázdnotě, ve kterých se díky přestupům mezi svislými a vodorovnými povrchy neustále mění perspektiva a vnímání celé úrovně. Každá z úrovní představuje jeden velký hlavolam, jehož cílem je dostat se na konec, ovšem cesta k němu je lemována spoustou prostorových hádanek, hrátek s gravitací a nutností nacházet zářivé orby, jimiž si hráč aktivuje přístupy do dalších částí levelu.
Žánrově se jedná o umělecky pojatou logickou plošinovku, která prověří zejména hráčovou prostorovou orientaci. Hráčova postavička se nachází ve snovém prostředí bez pevně stanovených gravitačních zákonů, tvořeném gigantickými trojrozměrnými objekty visící v prázdnotě, ve kterých se díky přestupům mezi svislými a vodorovnými povrchy neustále mění perspektiva a vnímání celé úrovně. Každá z úrovní představuje jeden velký hlavolam, jehož cílem je dostat se na konec, ovšem cesta k němu je lemována spoustou prostorových hádanek, hrátek s gravitací a nutností nacházet zářivé orby, jimiž si hráč aktivuje přístupy do dalších částí levelu.