Mladík Johny Coronado už nemohl nadále snášet nesnesitelnou lehkost svého mizerného bytí. Prázdnotu dní naplňoval nekončícím sledem požitků, které mu již dlouho namísto potěšení přinášely utrpení. Levné orgasmy u pornografie stíhalo sledování stupidních TV pořadů a dlouhé večery se utápěly ve videohrách pochybné kvality. Kdyby tyto činnosti nepřerušovaly přestávky na zadarmo drahou fastfoodovou potravu oslazenou bez ohledu na druh kukuřičným sirupem a s tím spojené tělesné potřeby, nepovažoval by už Johny svou existenci za život. Hnusilo se mu jeho ochablé tělo a změkčilá mysl, které svou anemickou vůlí nebyl sto přimět k čemukoli užitečnému. Už chtěl celé několikrát ukončit, na poslední chvíli však prozřel, pomodlil se k Pánubohu a byl vyslyšen - Hospodin mu seslal anděla strážného. Jmenuje se Mike a přišel očistit Johnyho od démonů hedonismu!
Zplozenci pekel různých tvarů a velikostí se zabydleli v křehké teenagerské duši, kterou proměnili ve zlověstný svět, rozdělený do sedmnácti rozlehlých a stylově nesourodých úrovní. Převažují tu motivy hororového fantasy, kde kamenné chodby osvětlují louče či plameny žhnoucí ve výklencích a za každým rohem číhá nebezpečí. Moderna v podobě betonovo-kovových industriálních prostředí však na sebe nenechá dlouho čekat. Všechny úrovně bez ohledu ladění ovšem postrádají logickou stavbu, což má titul společné s většinou akcí z 1. a ze začátku 2. poloviny 90. let minulého století. Nejvíce však Eternal War připomíná Quake II (1997), jehož byl původně modem. Teleporty ve zdech, potápění a hledání klíče pro postup dál jsou tedy zpět. Protivníky si podáte pomocí kuše s výbušnými šípy, vlnité dýky nebo levé paže, jíž boží hněv propůjčil moc metat ničivé blesky.
Zplozenci pekel různých tvarů a velikostí se zabydleli v křehké teenagerské duši, kterou proměnili ve zlověstný svět, rozdělený do sedmnácti rozlehlých a stylově nesourodých úrovní. Převažují tu motivy hororového fantasy, kde kamenné chodby osvětlují louče či plameny žhnoucí ve výklencích a za každým rohem číhá nebezpečí. Moderna v podobě betonovo-kovových industriálních prostředí však na sebe nenechá dlouho čekat. Všechny úrovně bez ohledu ladění ovšem postrádají logickou stavbu, což má titul společné s většinou akcí z 1. a ze začátku 2. poloviny 90. let minulého století. Nejvíce však Eternal War připomíná Quake II (1997), jehož byl původně modem. Teleporty ve zdech, potápění a hledání klíče pro postup dál jsou tedy zpět. Protivníky si podáte pomocí kuše s výbušnými šípy, vlnité dýky nebo levé paže, jíž boží hněv propůjčil moc metat ničivé blesky.
Mladík Johny Coronado už nemohl nadále snášet nesnesitelnou lehkost svého mizerného bytí. Prázdnotu dní naplňoval nekončícím sledem požitků, které mu již dlouho namísto potěšení přinášely utrpení. Levné orgasmy u pornografie stíhalo sledování stupidních TV pořadů a dlouhé večery se utápěly ve videohrách pochybné kvality. Kdyby tyto činnosti nepřerušovaly přestávky na zadarmo drahou fastfoodovou potravu oslazenou bez ohledu na druh kukuřičným sirupem a s tím spojené tělesné potřeby, nepovažoval by už Johny svou existenci za život. Hnusilo se mu jeho ochablé tělo a změkčilá mysl, které svou anemickou vůlí nebyl sto přimět k čemukoli užitečnému. Už to chtěl celé několikrát ukončit, na poslední chvíli však prozřel, pomodlil se k Pánubohu, aby byl vyslyšen - Hospodin mu seslal anděla strážného. Jmenuje se Mike a přišel očistit Johnyho od démonů hedonismu!
Zplozenci pekel různých tvarů a velikostí se zabydleli v křehké teenagerské duši, kterou proměnili ve zlověstný svět, rozdělený do sedmnácti rozlehlých a stylově nesourodých úrovní. Převažují tu motivy hororového fantasy, kde kamenné chodby osvětlují louče či plameny žhnoucí ve výklencích a za každým rohem číhá nebezpečí. Moderna v podobě betonovo-kovových industriálních prostředí však na sebe rovněž nenechá dlouho čekat. Všechny úrovně bez ohledu ladění ovšem postrádají logickou stavbu, což má titul společné s většinou akcí z 1. a ze začátku 2. poloviny 90. let minulého století. Nejvíce však Eternal War připomíná Quake II (1997), jehož byl původně modem. Teleporty ve zdech, potápění a hledání klíče pro postup dál jsou tedy zpět. Protivníky si podáte pomocí kuše s výbušnými šípy, vlnité dýky nebo levé paže, jíž boží hněv propůjčil moc metat ničivé blesky.
Zplozenci pekel různých tvarů a velikostí se zabydleli v křehké teenagerské duši, kterou proměnili ve zlověstný svět, rozdělený do sedmnácti rozlehlých a stylově nesourodých úrovní. Převažují tu motivy hororového fantasy, kde kamenné chodby osvětlují louče či plameny žhnoucí ve výklencích a za každým rohem číhá nebezpečí. Moderna v podobě betonovo-kovových industriálních prostředí však na sebe rovněž nenechá dlouho čekat. Všechny úrovně bez ohledu ladění ovšem postrádají logickou stavbu, což má titul společné s většinou akcí z 1. a ze začátku 2. poloviny 90. let minulého století. Nejvíce však Eternal War připomíná Quake II (1997), jehož byl původně modem. Teleporty ve zdech, potápění a hledání klíče pro postup dál jsou tedy zpět. Protivníky si podáte pomocí kuše s výbušnými šípy, vlnité dýky nebo levé paže, jíž boží hněv propůjčil moc metat ničivé blesky.
Mladík Johny Coronado už nemohl nadále snášet nesnesitelnou lehkost svého mizerného bytí. Prázdnotu dní naplňoval nekončícím sledem požitků, které mu již dlouho namísto potěšení přinášely utrpení. Levné orgasmy u pornografie stíhalo sledování stupidních TV pořadů a dlouhé večery se utápěly ve videohrách pochybné kvality. Kdyby tyto činnosti nepřerušovaly přestávky na zadarmo drahou fastfoodovou potravu oslazenou bez ohledu na druh kukuřičným sirupem a s tím spojené tělesné potřeby, nepovažoval by už Johny svou existenci za život. Hnusilo se mu jeho ochablé tělo a změkčilá mysl, které svou anemickou vůlí nebyl sto přimět k čemukoli užitečnému. Už to chtěl celé několikrát ukončit, na poslední chvíli však prozřel, pomodlil se k Pánubohu, aby byl vyslyšen - Hospodin mu seslal anděla strážného. Jmenuje se Mike a přišel očistit Johnyho od démonů hedonismu!
Zplozenci pekel různých tvarů a velikostí se zabydleli v křehké teenagerské duši, kterou proměnili ve zlověstný svět, rozdělený do sedmnácti rozlehlých a stylově nesourodých úrovní. Převažují tu motivy hororového fantasy, kde kamenné chodby osvětlují louče či plameny žhnoucí ve výklencích a za každým rohem číhá nebezpečí. Moderna v podobě betonovo-kovových industriálních prostředí však na sebe rovněž nenechá dlouho čekat. Všechny úrovně bez ohledu ladění ovšem postrádají logickou stavbu, což má titul společné s většinou akcí z 1. a ze začátku 2. poloviny 90. let minulého století. Nejvíce však Eternal War připomíná Quake II (1997), jehož byl původně modem. Teleporty ve zdech, potápění a hledání klíče pro postup dál jsou tedy zpět. Protivníky si podáte pomocí kuše s výbušnými šípy, vlnité dýky nebo levé paže, jíž boží hněv propůjčil moc metat ničivé blesky.
Zplozenci pekel různých tvarů a velikostí se zabydleli v křehké teenagerské duši, kterou proměnili ve zlověstný svět, rozdělený do sedmnácti rozlehlých a stylově nesourodých úrovní. Převažují tu motivy hororového fantasy, kde kamenné chodby osvětlují louče či plameny žhnoucí ve výklencích a za každým rohem číhá nebezpečí. Moderna v podobě betonovo-kovových industriálních prostředí však na sebe rovněž nenechá dlouho čekat. Všechny úrovně bez ohledu ladění ovšem postrádají logickou stavbu, což má titul společné s většinou akcí z 1. a ze začátku 2. poloviny 90. let minulého století. Nejvíce však Eternal War připomíná Quake II (1997), jehož byl původně modem. Teleporty ve zdech, potápění a hledání klíče pro postup dál jsou tedy zpět. Protivníky si podáte pomocí kuše s výbušnými šípy, vlnité dýky nebo levé paže, jíž boží hněv propůjčil moc metat ničivé blesky.