Existuje svět, skrytý v tom reálném, který je schován v knize. A právě tento svět je ohrožen zlými silami, které ho chtějí zničit. Naštěstí je tu hráč v roli chlapce jménem Mamoru, který disponuje tzv. ESP (extra sensory perception) a který tyto světy může navštívit a díky tomu i zachránit.
Jedná se o sequel ke hře Esper Dream rozdělený do čtyř různých oblastí, kdy každá z nich má svůj specifický problém, který hráč musí vyřešit. I v tomto díle jsou souboje zahajovány tak, že postava vstoupí na ikonu otisků nohou. Nové je pak to, že hráč může ze soubojů utéct či použít teleport a dostat se do bezpečí. Mamoru necestuje sám, ale vždy se k němu přidá jeden společník ovládaný počítačem, který hráči dokáže i poradit, kam má jít.
Jedná se o sequel ke hře Esper Dream rozdělený do čtyř různých oblastí, kdy každá z nich má svůj specifický problém, který hráč musí vyřešit. I v tomto díle jsou souboje zahajovány tak, že postava vstoupí na ikonu otisků nohou. Nové je pak to, že hráč může ze soubojů utéct či použít teleport a dostat se do bezpečí. Mamoru necestuje sám, ale vždy se k němu přidá jeden společník ovládaný počítačem, který hráči dokáže i poradit, kam má jít.