V pořadí druhá hra ze série Escape..., se odehrává v údolí Whisper Valley, které bylo odříznuto od okolního světa masivním sesuvem půdy. Na hráči je, aby v této hidden object adventuře v pětadvaceti renderovaných lokacích objevil stopy, které mu pomohou k v titulu zmiňovaném úniku.
Titul se nijak neliší od předchozího dílu (Escape Rosecliff Island): i zde je hráči najednou otevřeno několik lokací, ve kterých dle zadání musí nalézt předměty ze seznamu. Po nalezení deseti předmětů z každé otevřené lokace se spustí jedna ze sedmi meziher (klasické Spoj tři alias Bejeweled, osmisměrka či několik druhů puzzlů) a hráč je odměněn papírkem reprezentujícím hledanou stopu. I bodování zůstalo zcela při starém, včetně odečtení bodů za použití hintu. V každé mapě je též ukryto po jednom z pětadvaceti klíčů a pětadvaceti zámků - po úspěšném sesbírání všech se v hlavním menu odemkne možnost neomezeného hledání předmětů ze všech lokací. Druhou odemknutelnou mezihrou je pak opět Spoj tři.
Hráč si v nastavení může sám zvolit, jestli chce hrát s časovým limitem či bez a jak často chce mít dostupnou nápovědu.
Titul se nijak neliší od předchozího dílu (Escape Rosecliff Island): i zde je hráči najednou otevřeno několik lokací, ve kterých dle zadání musí nalézt předměty ze seznamu. Po nalezení deseti předmětů z každé otevřené lokace se spustí jedna ze sedmi meziher (klasické Spoj tři alias Bejeweled, osmisměrka či několik druhů puzzlů) a hráč je odměněn papírkem reprezentujícím hledanou stopu. I bodování zůstalo zcela při starém, včetně odečtení bodů za použití hintu. V každé mapě je též ukryto po jednom z pětadvaceti klíčů a pětadvaceti zámků - po úspěšném sesbírání všech se v hlavním menu odemkne možnost neomezeného hledání předmětů ze všech lokací. Druhou odemknutelnou mezihrou je pak opět Spoj tři.
Hráč si v nastavení může sám zvolit, jestli chce hrát s časovým limitem či bez a jak často chce mít dostupnou nápovědu.
V pořadí druhá hra ze série Escape..., se odehrává v údolí Whisper Valley, které bylo odříznuto od okolního světa masivním sesuvem půdy. Na hráči je, aby v této hidden object adventuře v pětadvaceti renderovaných lokacích objevil stopy, které mu pomohou k v titulu zmiňovaném úniku.
Titul se nijak neliší od předchozího dílu (Escape Rosecliff Island): i zde je hráči najednou otevřeno několik lokací, ve kterých dle zadání musí nalézt předměty ze seznamu. Po nalezení deseti předmětů z každé otevřené lokace se spustí jedna ze sedmi meziher (klasické Spoj tři alias Bejeweled, osmisměrka či několik druhů puzzlů) a hráč je odměněn papírkem reprezentujícím hledanou stopu. I bodování zůstalo zcela při starém, včetně odečtení bodů za použití hintu. V každé mapě je též ukryto po jednom z pětadvaceti klíčů a pětadvaceti zámků - po úspěšném sesbírání všech se v hlavním menu odemkne možnost neomezeného hledání předmětů ze všech lokací. Druhou odemknutelnou mezihrou je pak opět Spoj tři.
Hráč si v nastavení může sám zvolit, jestli chce hrát s časovým limitem či bez a jak často chce mít dostupnou nápovědu.
Titul se nijak neliší od předchozího dílu (Escape Rosecliff Island): i zde je hráči najednou otevřeno několik lokací, ve kterých dle zadání musí nalézt předměty ze seznamu. Po nalezení deseti předmětů z každé otevřené lokace se spustí jedna ze sedmi meziher (klasické Spoj tři alias Bejeweled, osmisměrka či několik druhů puzzlů) a hráč je odměněn papírkem reprezentujícím hledanou stopu. I bodování zůstalo zcela při starém, včetně odečtení bodů za použití hintu. V každé mapě je též ukryto po jednom z pětadvaceti klíčů a pětadvaceti zámků - po úspěšném sesbírání všech se v hlavním menu odemkne možnost neomezeného hledání předmětů ze všech lokací. Druhou odemknutelnou mezihrou je pak opět Spoj tři.
Hráč si v nastavení může sám zvolit, jestli chce hrát s časovým limitem či bez a jak často chce mít dostupnou nápovědu.