Tento sci-fi horror v sobě kombinuje interaktivní film a first person akční adventuru. Děj se odehrává na palubě lodi AKI, na které se provádí převážně biologický výzkum. Hlavní hrdinkou je kopilotka lodi Laura Lewis, tu probudí z kryospánku silná detonace, která spustí na lodi pohotovostní režim. Výbuch osvobodí cosi, co bylo do té doby uvězněno za dveřmi označenými E0. Laura je přes kameru svědkyní úmrtí prvního člena posádky. Ozbrojí se a vydá se zachránit členy posádky a zneškodnit vražedné monstrum dřív, než zabije i ji. Příběh nemůže popřít inspiraci takovou klasikou, jako je třeba film Vetřelec.
Hratelnost sestává z pátrání hlavní hrdinky po vesmírné lodi, sbírání předmětů důležitých pro postup a přežití, a likvidací nepřátel, kteří jsou neviditelní, takže jejich poloha může být odhadnuta pouze díky zvukům, které vydávají. Survival element hry je umocněn faktem, že se zbraně před každým výstřelem určitou dobu nabíjejí, s čímž musí hráč počítat.
Původně byla tato japonská hra od Kenjiho Ena vydána v roce 1996 pouze na konzoli Sega Saturn. O dva roky později se dočkala svého PC portu. Na svoji dobu šlo o velkou hru, protože zabírala hned 4 CD.
Hratelnost sestává z pátrání hlavní hrdinky po vesmírné lodi, sbírání předmětů důležitých pro postup a přežití, a likvidací nepřátel, kteří jsou neviditelní, takže jejich poloha může být odhadnuta pouze díky zvukům, které vydávají. Survival element hry je umocněn faktem, že se zbraně před každým výstřelem určitou dobu nabíjejí, s čímž musí hráč počítat.
Původně byla tato japonská hra od Kenjiho Ena vydána v roce 1996 pouze na konzoli Sega Saturn. O dva roky později se dočkala svého PC portu. Na svoji dobu šlo o velkou hru, protože zabírala hned 4 CD.
Tento sci-fi horror v sobě kombinuje interaktivní film a first person akční adventuru. Děj se odehrává na palubě lodi AKI, na které se provádí převážně biologický výzkum. Hlavní hrdinkou je kopilotka lodi Laura Lewis, tu probudí z kryospánku silná detonace, která spustí na lodi pohotovostní režim. Výbuch osvobodí cosi, co bylo do té doby uvězněno za dveřmi označenými E0. Laura je přes kameru svědkyní úmrtí prvního člena posádky. Ozbrojí se a vydá se zachránit členy posádky a zneškodnit vražedné monstrum dřív, než zabije i ji. Příběh nemůže popřít inspiraci takovou klasikou, jako je třeba film Vetřelec.
Hratelnost sestává z pátrání hlavní hrdinky po vesmírné lodi, sbírání předmětů důležitých pro postup a přežití, a likvidací nepřátel, kteří jsou neviditelní, takže jejich poloha může být odhadnuta pouze díky zvukům, které vydávají. Survival element hry je umocněn faktem, že se zbraně před každým výstřelem určitou dobu nabíjejí, s čímž musí hráč počítat.
Původně byla tato japonská hra od Kenjiho Ena vydána v roce 1996 pouze na konzoli Sega Saturn. O dva roky později se dočkala svého PC portu. Na svoji dobu šlo o velkou hru, protože zabírala hned 4 CD.
Hratelnost sestává z pátrání hlavní hrdinky po vesmírné lodi, sbírání předmětů důležitých pro postup a přežití, a likvidací nepřátel, kteří jsou neviditelní, takže jejich poloha může být odhadnuta pouze díky zvukům, které vydávají. Survival element hry je umocněn faktem, že se zbraně před každým výstřelem určitou dobu nabíjejí, s čímž musí hráč počítat.
Původně byla tato japonská hra od Kenjiho Ena vydána v roce 1996 pouze na konzoli Sega Saturn. O dva roky později se dočkala svého PC portu. Na svoji dobu šlo o velkou hru, protože zabírala hned 4 CD.
Tento sci-fi horror v sobě kombinuje interaktivní film a first person akční adventuru. Děj se odehrává na palubě lodi AKI, na které se provádí převážně biologický výzkum. Hlavní hrdinkou je kopilotka lodi Laura Lewis, tu probudí z kryospánku silná detonace, která spustí na lodi pohotovostní režim. Výbuch osvobodí cosi, co bylo do té doby uvězněno za dveřmi označenými E0. Laura je přes kameru svědkyní úmrtí prvního člena posádky. Ozbrojí se a vydá se zachránit členy posádky a zneškodnit vražedné monstrum dřív, než zabije i ji. Příběh nemůže popřít inspiraci takovou klasikou, jako je třeba film Vetřelec.
Hratelnost sestává z pátrání hlavní hrdinky po vesmírné lodi, sbírání předmětů důležitých pro postup a přežití, a likvidací nepřátel, kteří jsou neviditelní, takže jejich poloha může být odhadnuta pouze díky zvukům, které vydávají. Survival element hry je umocněn faktem, že se zbraně před každým výstřelem určitou dobu nabíjejí, s čímž musí hráč počítat.
Původně byla tato japonská hra od Kenjiho Ena vydána v roce 1996 pouze na konzoli Sega Saturn. O dva roky později se dočkala svého PC portu. Na svoji dobu šlo o velkou hru, protože zabírala hned 4 CD.
Hratelnost sestává z pátrání hlavní hrdinky po vesmírné lodi, sbírání předmětů důležitých pro postup a přežití, a likvidací nepřátel, kteří jsou neviditelní, takže jejich poloha může být odhadnuta pouze díky zvukům, které vydávají. Survival element hry je umocněn faktem, že se zbraně před každým výstřelem určitou dobu nabíjejí, s čímž musí hráč počítat.
Původně byla tato japonská hra od Kenjiho Ena vydána v roce 1996 pouze na konzoli Sega Saturn. O dva roky později se dočkala svého PC portu. Na svoji dobu šlo o velkou hru, protože zabírala hned 4 CD.