Emily, dědička bohatství rodiny Enough, je milá, chytrá, kultivovaná holčička. A také vražedkyně. Za zabití svých rodičů a služebnictva se dostává do blázince. Tento ústav je ale dost zvláštní a to i na místo plné bláznů. Budova je totiž majetkem firmy s finančními problémy, které nezbylo nic jiného, než své kanceláře přesunout právě do blázince. Emily se na takovém místě pochopitelně nelíbí, protože nemá úroveň, a tak je v této klasické adventuře vytvořené v AGS hráčovým úkolem pomoci jí s útěkem.
Emily, dědička bohatství rodiny Enough, je milá, chytrá, kultivovaná holčička. A také vražedkyně. Za zabití svých rodičů a služebnictva se dostává do blázince. Tento ústav je ale dost zvláštní a to i na místo plné bláznů. Budova je totiž majetkem firmy s finančními problémy, které nezbylo nic jiného, než své kanceláře přesunout právě do blázince. Emily se na takovém místě pochopitelně nelíbí, protože nemá úroveň, a tak je v této klasické adventuře vytvořené v AGS hráčovým úkolem pomoci jí s útěkem.
Emily, dědička bohatství rodiny Enough, je milá, chytrá, kultivovaná holčička. A také vražedkyně. Za zabití svých rodičů a služebnictva se dostává do blázince. Tento ústav je ale dost zvláštní a to i na místo plné bláznů. Budova je totiž majetkem firmy s finančními problémy, které nezbylo nic jiného, než své kanceláře přesunout právě do blázince. Emily se na takovém místě pochopitelně nelíbí, protože nemá úroveň, a tak je v této klasické adventuře vytvořené v AGS hráčovým úkolem pomoci jí s útěkem.