DragonLoop je čínská metroidvania stylisticky připomínající titul Hollow Knight, která k tradičním aspektům žánru přidává i prvky her založených na časové smyčce. Hráči hrají za mladou dívku postiženou ztrátou paměti, jež procitne na neznámém místě. Spolu se svým malým poletujícím kamarádem zjišťuje, že se ocitá uprostřed pětidenní časové smyčky a musí zjistit jak z toho ven.
Hráči začínají prvním dnem a při interakci s takzvanou Time Gate coby checkpointem skočí do dne dalšího. V tomto duchu se dostanou do závěrečného pátého dne a následně je smyčka vrátí na začátek. Během průchodu prozkoumávají mapu, bojují s nepřáteli, získávají klíčové informace a pohybové schopnosti, přičemž ty jsou permanentní a přenáší se dále. Také bojují s bossy, po jejichž porážce obdrží jejich mini verze, které dívka může přivolávat na bojiště. Ve smyčkách se ale musí pokusit především získat devět paměťových fragmentů.
Hráči začínají prvním dnem a při interakci s takzvanou Time Gate coby checkpointem skočí do dne dalšího. V tomto duchu se dostanou do závěrečného pátého dne a následně je smyčka vrátí na začátek. Během průchodu prozkoumávají mapu, bojují s nepřáteli, získávají klíčové informace a pohybové schopnosti, přičemž ty jsou permanentní a přenáší se dále. Také bojují s bossy, po jejichž porážce obdrží jejich mini verze, které dívka může přivolávat na bojiště. Ve smyčkách se ale musí pokusit především získat devět paměťových fragmentů.