Pro pohodlnější navigaci i přístup k pokročilým funkcím Databáze-her.cz doporučujeme povolit si ve svém prohlížeči JavaScript.
Desire Desire Desire Desire Desire
C's Ware
C's Ware
C's Ware
C's Ware
C's Ware
PC
1999
PC
1999
PC
1999
FMT
listopad 1994
Saturn
11.09.1997
PC
1999
PS2
30.09.2004
FMT
listopad 1994
PC98
1994
Saturn
11.09.1997
PC
1999
PS2
30.09.2004
Desire Desire Desire Desire Desire
Žánr
adventura > vizuální román *
adventura > 2D adventura
adventura > vizuální román *
adventura > vizuální román *
adventura > vizuální román *
adventura > vizuální román *

Forma
placená hra placená hra placená hra placená hra placená hra
Rozsah
samostatná hra samostatná hra samostatná hra samostatná hra samostatná hra
Multiplayer
ne ne ne ne ne

Hlavním hrdinou tohoto příběhu je Albert, mladý novinář, který přilétá na odlehlý ostrov do vědeckého zařízení Desire za svojí přítelkyní. Hned po příletu však odhaluje, že na tomto ostrově je něco v nepořádku - jeho přítelkyně na něj stále nemá čas, na pobřeží se objevuje záhadná mladá dívka a snad každý mu něco zatajuje. Nebyl by to však správný novinář, kdyby se ve všem nezačal šťourat.

Příběh je rozdělen na čtyři kapitoly, z nichž každá pokrývá stejné časové období, ale z pohledu jiné postavy.

Herní systém je hybridem mezi vizuálním románem a klasickou 2D adventurou - hráč se pomocí herního interface pohybuje mezi jednotlivými lokacemi, které jsou zobrazeny na statických obrázcích, komunikuje s ostatními postavami a řeší hádanky, čímž se posouvá dále v příběhu.

Hra vyšla v Japonsku již v roce 1994.
Hlavním hrdinou tohoto příběhu je Albert, mladý novinář, který přilétá na odlehlý ostrov do vědeckého zařízení Desire za svojí přítelkyní. Hned po příletu však odhaluje, že na tomto ostrově je něco v nepořádku - jeho přítelkyně na něj stále nemá čas, na pobřeží se objevuje záhadná mladá dívka a snad každý mu něco zatajuje. Nebyl by to však správný novinář, kdyby se ve všem nezačal šťourat.

Příběh je rozdělen na čtyři kapitoly, z nichž každá pokrývá stejné časové období, ale z pohledu jiné postavy.

Herní systém je hybridem mezi vizuálním románem a klasickou 2D adventurou - hráč se pomocí herního interface pohybuje mezi jednotlivými lokacemi, které jsou zobrazeny na statických obrázcích, komunikuje s ostatními postavami a řeší hádanky, čímž se posouvá dále v příběhu.

Hra vyšla v Japonsku již v roce 1994.
Hlavním hrdinou tohoto příběhu je Albert, mladý novinář, který přilétá na odlehlý ostrov do vědeckého zařízení Desire za svojí přítelkyní. Hned po příletu však odhaluje, že na tomto ostrově je něco v nepořádku - jeho přítelkyně na něj stále nemá čas, na pobřeží se objevuje záhadná mladá dívka a snad každý mu něco zatajuje. Nebyl by to však správný novinář, kdyby se ve všem nezačal šťourat.

Příběh je rozdělen na čtyři kapitoly, z nichž každá pokrývá stejné časové období, ale z pohledu jiné postavy.

Herní systém je hybridem mezi vizuálním románem a klasickou 2D adventurou - hráč se pomocí herního interfacu pohybuje mezi jednotlivými lokacemi, které jsou zobrazeny na statických obrázcích, komunikuje s ostatními postavami a řeší hádanky, čímž se posouvá dále v příběhu.

Hra vyšla v Japonsku již v roce 1994.
Hlavním hrdinou tohoto příběhu je Albert, mladý novinář, který přilétá na odlehlý ostrov do vědeckého zařízení Desire za svojí přítelkyní. Hned po příletu však odhaluje, že na tomto ostrově je něco v nepořádku - jeho přítelkyně na něj stále nemá čas, na pobřeží se objevuje záhadná mladá dívka a snad každý mu něco zatajuje. Nebyl by to však správný novinář, kdyby se ve všem nezačal šťourat.

Příběh je rozdělen na čtyři kapitoly, z nichž každá pokrývá stejné časové období, ale z pohledu jiné postavy.

Herní systém je hybridem mezi vizuálním románem a klasickou 2D adventurou - hráč se pomocí herního interfacu pohybuje mezi jednotlivými lokacemi, které jsou zobrazeny na statických obrázcích, komunikuje s ostatními postavami a řeší hádanky, čímž se posouvá dále v příběhu.

Hra vyšla v Japonsku již v roce 1994.
Hlavním hrdinou tohoto příběhu je Albert, mladý novinář, který přilétá na odlehlý ostrov do vědeckého zařízení Desire za svojí přítelkyní. Hned po příletu však odhaluje, že na tomto ostrově je něco v nepořádku - jeho přítelkyně na něj stále nemá čas, na pobřeží se objevuje záhadná mladá dívka a snad každý mu něco zatajuje. Nebyl by to však správný novinář, kdyby se ve všem nezačal šťourat.

Příběh je rozdělen na čtyři kapitoly, z nichž každá pokrývá stejné časové období, ale z pohledu jiné postavy.

Herní systém je hybridem mezi vizuálním románem a klasickou 2D adventurou - hráč se pomocí herního interfacu pohybuje mezi jednotlivými lokacemi, které jsou zobrazeny na statických obrázcích, komunikuje s ostatními postavami a řeší hádanky, čímž se posouvá dále v příběhu.

Hra vyšla v Japonsku již v roce 1994.