Hlavním hrdinou tohoto příběhu je Albert, mladý novinář, který přilétá na odlehlý ostrov do vědeckého zařízení Desire za svojí přítelkyní. Hned po příletu však odhaluje, že na tomto ostrově je něco v nepořádku - jeho přítelkyně na něj stále nemá čas, na pobřeží se objevuje záhadná mladá dívka a snad každý mu něco zatajuje. Nebyl by to však správný novinář, kdyby se ve všem nezačal šťourat.
Příběh je rozdělen na čtyři kapitoly, z nichž každá pokrývá stejné časové období, ale z pohledu jiné postavy.
Herní systém je hybridem mezi vizuálním románem a klasickou 2D adventurou - hráč se pomocí herního interface pohybuje mezi jednotlivými lokacemi, které jsou zobrazeny na statických obrázcích, komunikuje s ostatními postavami a řeší hádanky, čímž se posouvá dále v příběhu.
Hra vyšla v Japonsku již v roce 1994.
Příběh je rozdělen na čtyři kapitoly, z nichž každá pokrývá stejné časové období, ale z pohledu jiné postavy.
Herní systém je hybridem mezi vizuálním románem a klasickou 2D adventurou - hráč se pomocí herního interface pohybuje mezi jednotlivými lokacemi, které jsou zobrazeny na statických obrázcích, komunikuje s ostatními postavami a řeší hádanky, čímž se posouvá dále v příběhu.
Hra vyšla v Japonsku již v roce 1994.
Hlavním hrdinou tohoto příběhu je Albert, mladý novinář, který přilétá na odlehlý ostrov do vědeckého zařízení Desire za svojí přítelkyní. Hned po příletu však odhaluje, že na tomto ostrově je něco v nepořádku - jeho přítelkyně na něj stále nemá čas, na pobřeží se objevuje záhadná mladá dívka a snad každý mu něco zatajuje. Nebyl by to však správný novinář, kdyby se ve všem nezačal šťourat.
Příběh je rozdělen na čtyři kapitoly, z nichž každá pokrývá stejné časové období, ale z pohledu jiné postavy.
Herní systém je hybridem mezi vizuálním románem a klasickou 2D adventurou - hráč se pomocí herního interface pohybuje mezi jednotlivými lokacemi, které jsou zobrazeny na statických obrázcích, komunikuje s ostatními postavami a řeší hádanky, čímž se posouvá dále v příběhu.
Hra vyšla v Japonsku již v roce 1994.
Příběh je rozdělen na čtyři kapitoly, z nichž každá pokrývá stejné časové období, ale z pohledu jiné postavy.
Herní systém je hybridem mezi vizuálním románem a klasickou 2D adventurou - hráč se pomocí herního interface pohybuje mezi jednotlivými lokacemi, které jsou zobrazeny na statických obrázcích, komunikuje s ostatními postavami a řeší hádanky, čímž se posouvá dále v příběhu.
Hra vyšla v Japonsku již v roce 1994.
Hlavním hrdinou tohoto příběhu je Albert, mladý novinář, který přilétá na odlehlý ostrov do vědeckého zařízení Desire za svojí přítelkyní. Hned po příletu však odhaluje, že na tomto ostrově je něco v nepořádku - jeho přítelkyně na něj stále nemá čas, na pobřeží se objevuje záhadná mladá dívka a snad každý mu něco zatajuje. Nebyl by to však správný novinář, kdyby se ve všem nezačal šťourat.
Příběh je rozdělen na čtyři kapitoly, z nichž každá pokrývá stejné časové období, ale z pohledu jiné postavy.
Herní systém je hybridem mezi vizuálním románem a klasickou 2D adventurou - hráč se pomocí herního interfacu pohybuje mezi jednotlivými lokacemi, které jsou zobrazeny na statických obrázcích, komunikuje s ostatními postavami a řeší hádanky, čímž se posouvá dále v příběhu.
Hra vyšla v Japonsku již v roce 1994.
Příběh je rozdělen na čtyři kapitoly, z nichž každá pokrývá stejné časové období, ale z pohledu jiné postavy.
Herní systém je hybridem mezi vizuálním románem a klasickou 2D adventurou - hráč se pomocí herního interfacu pohybuje mezi jednotlivými lokacemi, které jsou zobrazeny na statických obrázcích, komunikuje s ostatními postavami a řeší hádanky, čímž se posouvá dále v příběhu.
Hra vyšla v Japonsku již v roce 1994.
Hlavním hrdinou tohoto příběhu je Albert, mladý novinář, který přilétá na odlehlý ostrov do vědeckého zařízení Desire za svojí přítelkyní. Hned po příletu však odhaluje, že na tomto ostrově je něco v nepořádku - jeho přítelkyně na něj stále nemá čas, na pobřeží se objevuje záhadná mladá dívka a snad každý mu něco zatajuje. Nebyl by to však správný novinář, kdyby se ve všem nezačal šťourat.
Příběh je rozdělen na čtyři kapitoly, z nichž každá pokrývá stejné časové období, ale z pohledu jiné postavy.
Herní systém je hybridem mezi vizuálním románem a klasickou 2D adventurou - hráč se pomocí herního interfacu pohybuje mezi jednotlivými lokacemi, které jsou zobrazeny na statických obrázcích, komunikuje s ostatními postavami a řeší hádanky, čímž se posouvá dále v příběhu.
Hra vyšla v Japonsku již v roce 1994.
Příběh je rozdělen na čtyři kapitoly, z nichž každá pokrývá stejné časové období, ale z pohledu jiné postavy.
Herní systém je hybridem mezi vizuálním románem a klasickou 2D adventurou - hráč se pomocí herního interfacu pohybuje mezi jednotlivými lokacemi, které jsou zobrazeny na statických obrázcích, komunikuje s ostatními postavami a řeší hádanky, čímž se posouvá dále v příběhu.
Hra vyšla v Japonsku již v roce 1994.
Hlavním hrdinou tohoto příběhu je Albert, mladý novinář, který přilétá na odlehlý ostrov do vědeckého zařízení Desire za svojí přítelkyní. Hned po příletu však odhaluje, že na tomto ostrově je něco v nepořádku - jeho přítelkyně na něj stále nemá čas, na pobřeží se objevuje záhadná mladá dívka a snad každý mu něco zatajuje. Nebyl by to však správný novinář, kdyby se ve všem nezačal šťourat.
Příběh je rozdělen na čtyři kapitoly, z nichž každá pokrývá stejné časové období, ale z pohledu jiné postavy.
Herní systém je hybridem mezi vizuálním románem a klasickou 2D adventurou - hráč se pomocí herního interfacu pohybuje mezi jednotlivými lokacemi, které jsou zobrazeny na statických obrázcích, komunikuje s ostatními postavami a řeší hádanky, čímž se posouvá dále v příběhu.
Hra vyšla v Japonsku již v roce 1994.
Příběh je rozdělen na čtyři kapitoly, z nichž každá pokrývá stejné časové období, ale z pohledu jiné postavy.
Herní systém je hybridem mezi vizuálním románem a klasickou 2D adventurou - hráč se pomocí herního interfacu pohybuje mezi jednotlivými lokacemi, které jsou zobrazeny na statických obrázcích, komunikuje s ostatními postavami a řeší hádanky, čímž se posouvá dále v příběhu.
Hra vyšla v Japonsku již v roce 1994.