Real-time strategie z druhé světové války, která se zabývá boji v Africe v letech 1940-1943. Jak už název napovídá, proti sobě se postaví Rommelův Afrika Korps a tzv. Pouštní Krysy, jak němečtí vojáci přezdívali spojenecké vojáky bojující v Africe. Hra má na válečnou RTS poměrně netradiční příběh, mapující osudy Angličana Sinclaira a Němce Hartmanna, kteří jsou přátelé, ale válka je postaví proti sobě.
V hlavní kampani, která se dá hrát dvěma způsoby - v příběhovém módu, kde jsou dvě po sobě jdoucí kampaně a v druhém módu, kde se může začít s libovolnou kampaní, je kladen důraz na bitvy. Nebuduje se základna a nevyrábí se jednotky. Před každou misí je k dispozici určitý počet bodů, za které se dají pořídit jednotky, které se skládají z obrněných vozidel, transportérů, tanků, letadel, několika druhů pěchoty a hrdinů, kteří nějak souvisejí s příběhem. Modely jednotek jsou zpracovány velmi věrohodně (nechybí rozdělení obrněných jednotek na zásahové zóny). Boje jsou dynamické, ale ne realistické (např. pěšáci se samopaly dovedou zničit tank). Pouštní prostředí není stereotypní. Mise se odehrávají v úzkých kaňonech, pouštních městech, oázách nebo na rozlehlých pláních.
Grafika hry je na vysoké úrovni, zvlášť jednotky a výbuchy. Stejně tak zvuková stránka - nechybí např. dynamická hudba, měnící se podle momentální situace. Hra také obsahuje spoustu historických faktů o bojích v Africe.
V hlavní kampani, která se dá hrát dvěma způsoby - v příběhovém módu, kde jsou dvě po sobě jdoucí kampaně a v druhém módu, kde se může začít s libovolnou kampaní, je kladen důraz na bitvy. Nebuduje se základna a nevyrábí se jednotky. Před každou misí je k dispozici určitý počet bodů, za které se dají pořídit jednotky, které se skládají z obrněných vozidel, transportérů, tanků, letadel, několika druhů pěchoty a hrdinů, kteří nějak souvisejí s příběhem. Modely jednotek jsou zpracovány velmi věrohodně (nechybí rozdělení obrněných jednotek na zásahové zóny). Boje jsou dynamické, ale ne realistické (např. pěšáci se samopaly dovedou zničit tank). Pouštní prostředí není stereotypní. Mise se odehrávají v úzkých kaňonech, pouštních městech, oázách nebo na rozlehlých pláních.
Grafika hry je na vysoké úrovni, zvlášť jednotky a výbuchy. Stejně tak zvuková stránka - nechybí např. dynamická hudba, měnící se podle momentální situace. Hra také obsahuje spoustu historických faktů o bojích v Africe.
Real-time strategie z druhé světové války, která se zabývá boji v Africe v letech 1940-1943. Jak už název napovídá, proti sobě se postaví Rommelův Afrika Korps a tzv. Pouštní Krysy, jak němečtí vojáci přezdívali spojenecké vojáky bojující v Africe. Hra má na válečnou RTS poměrně netradiční příběh, mapující osudy Angličana Sinclaira a Němce Hartmanna, kteří jsou přátelé, ale válka je postaví proti sobě.
V hlavní kampani, která se dá hrát dvěma způsoby - v příběhovém módu, kde jsou dvě po sobě jdoucí kampaně a v druhém módu, kde se může začít s libovolnou kampaní, je kladen důraz na bitvy. Nebuduje se základna a nevyrábí se jednotky. Před každou misí je k dispozici určitý počet bodů, za které se dají pořídit jednotky, které se skládají z obrněných vozidel, transportérů, tanků, letadel, několika druhů pěchoty a hrdinů, kteří nějak souvisejí s příběhem. Modely jednotek jsou zpracovány velmi věrohodně (nechybí rozdělení obrněných jednotek na zásahové zóny). Boje jsou dynamické, ale ne realistické (např. pěšáci se samopaly dovedou zničit tank). Pouštní prostředí není stereotypní. Mise se odehrávají v úzkých kaňonech, pouštních městech, oázách nebo na rozlehlých pláních.
V hlavní kampani, která se dá hrát dvěma způsoby - v příběhovém módu, kde jsou dvě po sobě jdoucí kampaně a v druhém módu, kde se může začít s libovolnou kampaní, je kladen důraz na bitvy. Nebuduje se základna a nevyrábí se jednotky. Před každou misí je k dispozici určitý počet bodů, za které se dají pořídit jednotky, které se skládají z obrněných vozidel, transportérů, tanků, letadel, několika druhů pěchoty a hrdinů, kteří nějak souvisejí s příběhem. Modely jednotek jsou zpracovány velmi věrohodně (nechybí rozdělení obrněných jednotek na zásahové zóny). Boje jsou dynamické, ale ne realistické (např. pěšáci se samopaly dovedou zničit tank). Pouštní prostředí není stereotypní. Mise se odehrávají v úzkých kaňonech, pouštních městech, oázách nebo na rozlehlých pláních.
Real-time strategie z druhé světové války, která se zabývá boji v Africe v letech 1940-1943. Jak už název napovídá, proti sobě se postaví Rommelův Afrika Korps a tzv. Pouštní Krysy, jak němečtí vojáci přezdívali spojenecké vojáky bojující v Africe. Hra má na válečnou RTS poměrně netradiční příběh, mapující osudy Angličana Sinclaira a Němce Hartmanna, kteří jsou přátelé, ale válka je postaví proti sobě.
V hlavní kampani, která se dá hrát dvěma způsoby - v příběhovém módu, kde jsou dvě po sobě jdoucí kampaně a v druhém módu, kde se může začít s libovolnou kampaní, je kladen důraz na bitvy. Nebuduje se základna a nevyrábí se jednotky. Před každou misí je k dispozici určitý počet bodů, za které se dají pořídit jednotky, které se skládají z obrněných vozidel, transportérů, tanků, letadel, několika druhů pěchoty a hrdinů, kteří nějak souvisejí s příběhem. Modely jednotek jsou zpracovány velmi věrohodně (nechybí rozdělení obrněných jednotek na zásahové zóny). Boje jsou dynamické, ale ne realistické (např. pěšáci se samopaly dovedou zničit tank). Pouštní prostředí není stereotypní. Mise se odehrávají v úzkých kaňonech, pouštních městech, oázách nebo na rozlehlých pláních.
V hlavní kampani, která se dá hrát dvěma způsoby - v příběhovém módu, kde jsou dvě po sobě jdoucí kampaně a v druhém módu, kde se může začít s libovolnou kampaní, je kladen důraz na bitvy. Nebuduje se základna a nevyrábí se jednotky. Před každou misí je k dispozici určitý počet bodů, za které se dají pořídit jednotky, které se skládají z obrněných vozidel, transportérů, tanků, letadel, několika druhů pěchoty a hrdinů, kteří nějak souvisejí s příběhem. Modely jednotek jsou zpracovány velmi věrohodně (nechybí rozdělení obrněných jednotek na zásahové zóny). Boje jsou dynamické, ale ne realistické (např. pěšáci se samopaly dovedou zničit tank). Pouštní prostředí není stereotypní. Mise se odehrávají v úzkých kaňonech, pouštních městech, oázách nebo na rozlehlých pláních.
Real-time strategie z druhé světové války, která se zabývá boji v Africe v letech 1940-1943. Jak už název napovídá, proti sobě se postaví Rommelův Afrika Korps a tzv. Pouštní Krysy, jak němečtí vojáci přezdívali spojenecké vojáky bojující v Africe. Hra má na válečnou RTS poměrně netradiční příběh, mapující osudy Angličana Sinclaira a Němce Hartmanna, kteří jsou přátelé, ale válka je postaví proti sobě.
V hlavní kampani, která se dá hrát dvěma způsoby - v příběhovém módu, kde jsou dvě po sobě jdoucí kampaně a v druhém módu, kde se může začít s libovolnou kampaní, je kladen důraz na bitvy. Nebuduje se základna a nevyrábí se jednotky. Před každou misí je k dispozici určitý počet bodů, za které se dají pořídit jednotky, které se skládají z obrněných vozidel, transportérů, tanků, letadel, několika druhů pěchoty a hrdinů, kteří nějak souvisejí s příběhem. Modely jednotek jsou zpracovány velmi věrohodně (nechybí rozdělení obrněných jednotek na zásahové zóny). Boje jsou dynamické, ale ne realistické (např. pěšáci se samopaly dovedou zničit tank). Pouštní prostředí není stereotypní. Mise se odehrávají v úzkých kaňonech, pouštních městech, oázách nebo na rozlehlých pláních.
V hlavní kampani, která se dá hrát dvěma způsoby - v příběhovém módu, kde jsou dvě po sobě jdoucí kampaně a v druhém módu, kde se může začít s libovolnou kampaní, je kladen důraz na bitvy. Nebuduje se základna a nevyrábí se jednotky. Před každou misí je k dispozici určitý počet bodů, za které se dají pořídit jednotky, které se skládají z obrněných vozidel, transportérů, tanků, letadel, několika druhů pěchoty a hrdinů, kteří nějak souvisejí s příběhem. Modely jednotek jsou zpracovány velmi věrohodně (nechybí rozdělení obrněných jednotek na zásahové zóny). Boje jsou dynamické, ale ne realistické (např. pěšáci se samopaly dovedou zničit tank). Pouštní prostředí není stereotypní. Mise se odehrávají v úzkých kaňonech, pouštních městech, oázách nebo na rozlehlých pláních.