Pro pohodlnější navigaci i přístup k pokročilým funkcím Databáze-her.cz doporučujeme povolit si ve svém prohlížeči JavaScript.
Desert Rats vs. Afrika Korps Desert Rats vs. Afrika Korps Desert Rats vs. Afrika Korps Desert Rats vs. Afrika Korps
Digital Reality
Digital Reality
Digital Reality
Digital Reality
PC
23.03.2004
PC
23.03.2004
PC
23.03.2004
PC
23.03.2004
Desert Rats vs. Afrika Korps Desert Rats vs. Afrika Korps Desert Rats vs. Afrika Korps Desert Rats vs. Afrika Korps
Žánr
strategie > real-time strategie *
strategie > real-time strategie *
strategie > real-time strategie *
strategie > real-time strategie *

Forma
placená hra placená hra placená hra placená hra
Rozsah
samostatná hra samostatná hra samostatná hra samostatná hra
Multiplayer
ano ano ano ano

Real-time strategie z druhé světové války, která se zabývá boji v Africe v letech 1940-1943. Jak už název napovídá, proti sobě se postaví Rommelův Afrika Korps a tzv. Pouštní Krysy, jak němečtí vojáci přezdívali spojenecké vojáky bojující v Africe. Hra má na válečnou RTS poměrně netradiční příběh, mapující osudy Angličana Sinclaira a Němce Hartmanna, kteří jsou přátelé, ale válka je postaví proti sobě.

V hlavní kampani, která se dá hrát dvěma způsoby - v příběhovém módu, kde jsou dvě po sobě jdoucí kampaně a v druhém módu, kde se může začít s libovolnou kampaní, je kladen důraz na bitvy. Nebuduje se základna a nevyrábí se jednotky. Před každou misí je k dispozici určitý počet bodů, za které se dají pořídit jednotky, které se skládají z obrněných vozidel, transportérů, tanků, letadel, několika druhů pěchoty a hrdinů, kteří nějak souvisejí s příběhem. Modely jednotek jsou zpracovány velmi věrohodně (nechybí rozdělení obrněných jednotek na zásahové zóny). Boje jsou dynamické, ale ne realistické (např. pěšáci se samopaly dovedou zničit tank). Pouštní prostředí není stereotypní. Mise se odehrávají v úzkých kaňonech, pouštních městech, oázách nebo na rozlehlých pláních.

Grafika hry je na vysoké úrovni, zvlášť jednotky a výbuchy. Stejně tak zvuková stránka - nechybí např. dynamická hudba, měnící se podle momentální situace. Hra také obsahuje spoustu historických faktů o bojích v Africe.
Real-time strategie z druhé světové války, která se zabývá boji v Africe v letech 1940-1943. Jak už název napovídá, proti sobě se postaví Rommelův Afrika Korps a tzv. Pouštní Krysy, jak němečtí vojáci přezdívali spojenecké vojáky bojující v Africe. Hra má na válečnou RTS poměrně netradiční příběh, mapující osudy Angličana Sinclaira a Němce Hartmanna, kteří jsou přátelé, ale válka je postaví proti sobě.

V hlavní kampani, která se dá hrát dvěma způsoby - v příběhovém módu, kde jsou dvě po sobě jdoucí kampaně a v druhém módu, kde se může začít s libovolnou kampaní, je kladen důraz na bitvy. Nebuduje se základna a nevyrábí se jednotky. Před každou misí je k dispozici určitý počet bodů, za které se dají pořídit jednotky, které se skládají z obrněných vozidel, transportérů, tanků, letadel, několika druhů pěchoty a hrdinů, kteří nějak souvisejí s příběhem. Modely jednotek jsou zpracovány velmi věrohodně (nechybí rozdělení obrněných jednotek na zásahové zóny). Boje jsou dynamické, ale ne realistické (např. pěšáci se samopaly dovedou zničit tank). Pouštní prostředí není stereotypní. Mise se odehrávají v úzkých kaňonech, pouštních městech, oázách nebo na rozlehlých pláních.
Real-time strategie z druhé světové války, která se zabývá boji v Africe v letech 1940-1943. Jak už název napovídá, proti sobě se postaví Rommelův Afrika Korps a tzv. Pouštní Krysy, jak němečtí vojáci přezdívali spojenecké vojáky bojující v Africe. Hra má na válečnou RTS poměrně netradiční příběh, mapující osudy Angličana Sinclaira a Němce Hartmanna, kteří jsou přátelé, ale válka je postaví proti sobě.

V hlavní kampani, která se dá hrát dvěma způsoby - v příběhovém módu, kde jsou dvě po sobě jdoucí kampaně a v druhém módu, kde se může začít s libovolnou kampaní, je kladen důraz na bitvy. Nebuduje se základna a nevyrábí se jednotky. Před každou misí je k dispozici určitý počet bodů, za které se dají pořídit jednotky, které se skládají z obrněných vozidel, transportérů, tanků, letadel, několika druhů pěchoty a hrdinů, kteří nějak souvisejí s příběhem. Modely jednotek jsou zpracovány velmi věrohodně (nechybí rozdělení obrněných jednotek na zásahové zóny). Boje jsou dynamické, ale ne realistické (např. pěšáci se samopaly dovedou zničit tank). Pouštní prostředí není stereotypní. Mise se odehrávají v úzkých kaňonech, pouštních městech, oázách nebo na rozlehlých pláních.
Real-time strategie z druhé světové války, která se zabývá boji v Africe v letech 1940-1943. Jak už název napovídá, proti sobě se postaví Rommelův Afrika Korps a tzv. Pouštní Krysy, jak němečtí vojáci přezdívali spojenecké vojáky bojující v Africe. Hra má na válečnou RTS poměrně netradiční příběh, mapující osudy Angličana Sinclaira a Němce Hartmanna, kteří jsou přátelé, ale válka je postaví proti sobě.

V hlavní kampani, která se dá hrát dvěma způsoby - v příběhovém módu, kde jsou dvě po sobě jdoucí kampaně a v druhém módu, kde se může začít s libovolnou kampaní, je kladen důraz na bitvy. Nebuduje se základna a nevyrábí se jednotky. Před každou misí je k dispozici určitý počet bodů, za které se dají pořídit jednotky, které se skládají z obrněných vozidel, transportérů, tanků, letadel, několika druhů pěchoty a hrdinů, kteří nějak souvisejí s příběhem. Modely jednotek jsou zpracovány velmi věrohodně (nechybí rozdělení obrněných jednotek na zásahové zóny). Boje jsou dynamické, ale ne realistické (např. pěšáci se samopaly dovedou zničit tank). Pouštní prostředí není stereotypní. Mise se odehrávají v úzkých kaňonech, pouštních městech, oázách nebo na rozlehlých pláních.