Pro pohodlnější navigaci i přístup k pokročilým funkcím Databáze-her.cz doporučujeme povolit si ve svém prohlížeči JavaScript.
Demon Attack Demon Attack
Imagic •  Barking Lizards Technologies (PS2, PC) •  Contraband Entertainment (PS2) •  Backbone Vancouver (PSP)
Imagic •  Barking Lizards Technologies (PS2, PC) •  Contraband Entertainment (PS2) •  Backbone Vancouver (PSP) •  Code Mystics (iOS, Android)
At2600At8bit
1982
C64
1984
PS2
19.11.2002
PC
říjen 2003
PSP
14.11.2006
Intelli
říjen 1982
At2600At8bit
1982
Odyssey2
březen 1983
C64
1984
PS2
19.11.2002
PC
říjen 2003
PSP
14.11.2006
iOSAndroid
29.08.2012
Demon Attack Demon Attack
Žánr
akce > arkáda *
akce > arkáda *

Forma
placená hra placená hra
Rozsah
samostatná hra samostatná hra
Multiplayer
ne ne

Demon Attack je arkádová střílečka inspirovaná arcade hitem Galaxian. Odehrává se na ledové planetě Krybor, kde je hráčova loď napadána létajícími démony. Stejně jako v ostatních Space Invaders klonech, i zde se může hráčova loď pohybovat pouze doleva a doprava ve spodní části obrazovky. Změnou oproti ostatním podobným titulům je chování protivníků, kteří již neútočí v jasně daných formacích, ale každý zvlášť se pohybuje po vlastní trajektorii. Hráč může navíc nestřílí v dávce, ale vystřelí vždy jednu střelu, další může až v případě zásahu či minutí cíle.

S každou vlnou jsou nepřátelé silnější a nebezpečnější, od páté vlny se navíc po každém zásahu rozdělí na dva menší. To trvá až do 84 vlny, po které sice hra pokračuje, obtížnost však již nestoupá.
Demon Attack je arkádová střílečka inspirovaná arcade hitem Galaxian. Odehrává se na ledové planetě Krybor, kde je hráčova loď napadána létajícími démony. Stejně jako v ostatních Space Invaders klonech, i zde se může hráčova loď pohybovat pouze doleva a doprava ve spodní části obrazovky. Změnou oproti ostatním podobným titulům je chování protivníků, kteří již neútočí v jasně daných formacích, ale každý zvlášť se pohybuje po vlastní trajektorii. Hráč může navíc nestřílí v dávce, ale vystřelí vždy jednu střelu, další může až v případě zásahu či minutí cíle.

S každou vlnou jsou nepřátelé silnější a nebezpečnější, od páté vlny se navíc po každém zásahu rozdělí na dva menší. To trvá až do 84 vlny, po které sice hra pokračuje, obtížnost však již nestoupá.