Sklízení a doprovázení duší při cestě na onen svět je v drtivé většině času pouze únavná a monotónní práce jako každá jiná. Občas se ale může stát, že je duše přidělena vám ukradnuta někým jiným, a právě takovým případem se zabývá tento příběh. Hlavní postavu vránu čeká pátrání po zloději v rozlehlém světě nemrtvých plném tajemství, temných zákoutí a mocných, chamtivých zrůd, které nikdy nespí a jen čekají na příležitost zkrotit svůj hlad. Boj s nimi je nevyhnutelný, ale naštěstí je k dispozici celá škála zbraní na blízko i na dálku, stejně jako magie. Chyby bývají potrestány, vítězství odměněno, a tak si hráč pomocí zkušeností a skillů postupně buduje postavu k obrazu svému.
Sklízení a doprovázení duší při cestě na onen svět je v drtivé většině času pouze únavná a monotónní práce jako každá jiná. Občas se ale může stát, že je duše přidělena vám ukradnuta někým jiným, a právě takovým případem se zabývá tento příběh. Hlavní postavu vránu čeká pátrání po zloději v rozlehlém světě nemrtvých plném tajemství, temných zákoutí a mocných, chamtivých zrůd, které nikdy nespí a jen čekají na příležitost zkrotit svůj hlad. Boj s nimi je nevyhnutelný, ale naštěstí je k dispozici celá škála zbraní na blízko i na dálku, stejně jako magie. Chyby bývají potrestány, vítězství odměněno, a tak si hráč pomocí zkušeností a skillů postupně buduje postavu k obrazu svému.
Sklízení a doprovázení duší při cestě na onen svět je v drtivé většině času pouze únavná a monotónní práce jako každá jiná. Občas se ale může stát, že je duše přidělena vám ukradnuta někým jiným, a právě takovým případem se zabývá tento příběh. Hlavní postavu vránu čeká pátrání po zloději v rozlehlém světě nemrtvých plném tajemství, temných zákoutí a mocných, chamtivých zrůd, které nikdy nespí a jen čekají na příležitost zkrotit svůj hlad. Boj s nimi je nevyhnutelný, ale naštěstí je k dispozici celá škála zbraní na blízko i na dálku, stejně jako magie. Chyby bývají potrestány, vítězství odměněno, a tak si hráč pomocí zkušeností a skillů postupně buduje postavu k obrazu svému.
Death's Door je izometrická akční adventura, inspirovaná sérií The Legend of Zelda, v níž se hráč ujímá vrány pracující pro organizaci smrťáků, pověřené sklízením a doprovázením duší při cestě na onen svět. V drtivé většině času je to pouze únavná a rutinní práce jako každá jiná, občas se ale může stát, že je duše přidělena vám ukradena někým jiným, a právě takovým případem se zabývá tento příběh.
Vránu čeká pátrání po zloději v rozlehlém světě nemrtvých plném tajemství, temných zákoutí a mocných, chamtivých zrůd, které nikdy nespí a jen čekají na příležitost zkrotit svůj hlad. Boj s nimi je nevyhnutelný, ale naštěstí je k dispozici celá škála zbraní na blízko, stejně jako magických schopností, které hráč odemyká v jednotlivých dungeonech. Chyby bývají potrestány, vítězství odměněno a za poražené nepřátele tak vrána získává duše, které lze investovat do vylepšení několika základních statistik jako je síla či rychlost.
Vránu čeká pátrání po zloději v rozlehlém světě nemrtvých plném tajemství, temných zákoutí a mocných, chamtivých zrůd, které nikdy nespí a jen čekají na příležitost zkrotit svůj hlad. Boj s nimi je nevyhnutelný, ale naštěstí je k dispozici celá škála zbraní na blízko, stejně jako magických schopností, které hráč odemyká v jednotlivých dungeonech. Chyby bývají potrestány, vítězství odměněno a za poražené nepřátele tak vrána získává duše, které lze investovat do vylepšení několika základních statistik jako je síla či rychlost.
Death's Door je izometrická akční adventura, inspirovaná sérií The Legend of Zelda, v níž se hráč ujímá vrány pracující pro organizaci smrťáků, pověřené sklízením a doprovázením duší při cestě na onen svět. V drtivé většině času je to pouze únavná a rutinní práce jako každá jiná, občas se ale může stát, že je duše přidělena vám ukradena někým jiným, a právě takovým případem se zabývá tento příběh.
Vránu čeká pátrání po zloději v rozlehlém světě nemrtvých plném tajemství, temných zákoutí a mocných, chamtivých zrůd, které nikdy nespí a jen čekají na příležitost zkrotit svůj hlad. Boj s nimi je nevyhnutelný, ale naštěstí je k dispozici celá škála zbraní na blízko, stejně jako magických schopností, které hráč odemyká v jednotlivých dungeonech. Chyby bývají potrestány, vítězství odměněno a za poražené nepřátele tak vrána získává duše, které lze investovat do vylepšení několika základních statistik jako je síla či rychlost.
Vránu čeká pátrání po zloději v rozlehlém světě nemrtvých plném tajemství, temných zákoutí a mocných, chamtivých zrůd, které nikdy nespí a jen čekají na příležitost zkrotit svůj hlad. Boj s nimi je nevyhnutelný, ale naštěstí je k dispozici celá škála zbraní na blízko, stejně jako magických schopností, které hráč odemyká v jednotlivých dungeonech. Chyby bývají potrestány, vítězství odměněno a za poražené nepřátele tak vrána získává duše, které lze investovat do vylepšení několika základních statistik jako je síla či rychlost.