Curse of the Dead je izometrický akční roguelike dungeon crawler, v němž se hráč ocitne v kůži osamělého odvážlivce zkoumajícího prastarý chrámový komplex připomínající aztéckou kulturu. Uvězněn ve zdánlivě nekonečném labyrintu, po vstupu stižen prokletím a poháněn vidinou velkého bohatství, božské moci či snad nesmrtelnosti, hrdina proniká stále hlouběji a zjišťuje, že místní bozi nejsou tak mrtví jak se zprvu zdálo.
Hratelnost se skládá především v průzkumu podzemních chodeb, shánění užitečného lootu, vyhýbání se smrtícím pastem a především bojem s rozličnými běsy za pomocí zbraní na blízko či na dálku. Boje jsou dynamické, své údery je možno řetězit do komb, uskakovat před nepřátelskými útoky a využívat prostředí plné pastí ve svůj prospěch, přičemž je třeba neustále dávat pozor na zásobu energie. Důležitý prvkem ve hře je i světlo, jelikož větší část chodeb se utápí v nepropustných temnotách a proto je třeba mít neustále nějaký zdroj světla. Hlavní postava je také od začátku postižená prokletím, které neustále postupuje a které se radikálně zvyšuje obětováním kapky krve na oltářích - to dobrodruhovi přináší spoustu zajímavých speciálních schopností, ovšem za cenu postupné ztráty lidství. Postava tak časem získává nové dovednosti a vylepšení, ovšem v případě smrti se ocitne opět na začátku, posílená o permanentní upgrady, což ji umožní dostat se zase o něco dál.
Hratelnost se skládá především v průzkumu podzemních chodeb, shánění užitečného lootu, vyhýbání se smrtícím pastem a především bojem s rozličnými běsy za pomocí zbraní na blízko či na dálku. Boje jsou dynamické, své údery je možno řetězit do komb, uskakovat před nepřátelskými útoky a využívat prostředí plné pastí ve svůj prospěch, přičemž je třeba neustále dávat pozor na zásobu energie. Důležitý prvkem ve hře je i světlo, jelikož větší část chodeb se utápí v nepropustných temnotách a proto je třeba mít neustále nějaký zdroj světla. Hlavní postava je také od začátku postižená prokletím, které neustále postupuje a které se radikálně zvyšuje obětováním kapky krve na oltářích - to dobrodruhovi přináší spoustu zajímavých speciálních schopností, ovšem za cenu postupné ztráty lidství. Postava tak časem získává nové dovednosti a vylepšení, ovšem v případě smrti se ocitne opět na začátku, posílená o permanentní upgrady, což ji umožní dostat se zase o něco dál.
Curse of the Dead je izometrický akční roguelike dungeon crawler, v němž se hráč ocitne v kůži osamělého odvážlivce zkoumajícího prastarý chrámový komplex připomínající aztéckou kulturu. Uvězněn ve zdánlivě nekonečném labyrintu, po vstupu stižen prokletím a poháněn vidinou velkého bohatství, božské moci či snad nesmrtelnosti, hrdina proniká stále hlouběji a zjišťuje, že místní bozi nejsou tak mrtví jak se zprvu zdálo.
Hratelnost se skládá především v průzkumu podzemních chodeb, shánění užitečného lootu, vyhýbání se smrtícím pastem a především bojem s rozličnými běsy za pomocí zbraní na blízko či na dálku. Boje jsou dynamické, své údery je možno řetězit do komb, uskakovat před nepřátelskými útoky a využívat prostředí plné pastí ve svůj prospěch, přičemž je třeba neustále dávat pozor na zásobu energie. Důležitý prvkem ve hře je i světlo, jelikož větší část chodeb se utápí v nepropustných temnotách a proto je třeba mít neustále nějaký zdroj světla. Hlavní postava je také od začátku postižená prokletím, které neustále postupuje a které se radikálně zvyšuje obětováním kapky krve na oltářích - to dobrodruhovi přináší spoustu zajímavých speciálních schopností, ovšem za cenu postupné ztráty lidství. Postava tak časem získává nové dovednosti a vylepšení, ovšem v případě smrti se ocitne opět na začátku, posílená o permanentní upgrady, což ji umožní dostat se zase o něco dál.
Hratelnost se skládá především v průzkumu podzemních chodeb, shánění užitečného lootu, vyhýbání se smrtícím pastem a především bojem s rozličnými běsy za pomocí zbraní na blízko či na dálku. Boje jsou dynamické, své údery je možno řetězit do komb, uskakovat před nepřátelskými útoky a využívat prostředí plné pastí ve svůj prospěch, přičemž je třeba neustále dávat pozor na zásobu energie. Důležitý prvkem ve hře je i světlo, jelikož větší část chodeb se utápí v nepropustných temnotách a proto je třeba mít neustále nějaký zdroj světla. Hlavní postava je také od začátku postižená prokletím, které neustále postupuje a které se radikálně zvyšuje obětováním kapky krve na oltářích - to dobrodruhovi přináší spoustu zajímavých speciálních schopností, ovšem za cenu postupné ztráty lidství. Postava tak časem získává nové dovednosti a vylepšení, ovšem v případě smrti se ocitne opět na začátku, posílená o permanentní upgrady, což ji umožní dostat se zase o něco dál.