Crawl je arkádová akční řež s RPG a roguelike prvky, určená pro jednoho až čtyři hráče. Je vyvedená v jednoduché pixelartové grafice a celá se odehrává se v temné kobce viděné z izometrického pohledu.
Princip hry spočívá v tom, že si jednotliví účastníci rozdělí role – první hráč se ujme role statečného reka, vydávajícího se do temného podzemí porazit temného pána, zatímco ostatní se mu v tom snaží zabránit. Hrdina má za cíl prozkoumávat náhodně vygenerovaný dungeon plný pastí a nepřátel, nacházet stále lepší vybavení a kouzla, míchat elixíry, vylepšovat si statistiky, vyhýbat se smrtícím nástrahám a hlavně – bojovat s monstry.
Na druhé stráně barikády se další tři hráči chopí duchů, kteří mohou posednout různé objekty, pasti a příšery nacházející se porůznu v arénách a snaží se lidskému vetřelci sebrat život. Stejně jak přibývají hrdinovy levely, tak soupeři dostávají k dispozici nové, větší a smrtonosnější typy oblud.
Když se hráči v kůži posednutého monstra nebo pasti podaří zabít hrdinu, nastupuje na jeho místo. Toto kolečko se opakuje, dokud lidský válečník nedosáhne desátého levelu. Tehdy se otevře portál vedoucí k velkému finálnímu bossovi, jehož různá chapadla, končetiny, hlavy nebo oči ovládají ostatní hráči ve snaze zamezit lidskému protivníkovi dokončit jeho poslání.
Princip hry spočívá v tom, že si jednotliví účastníci rozdělí role – první hráč se ujme role statečného reka, vydávajícího se do temného podzemí porazit temného pána, zatímco ostatní se mu v tom snaží zabránit. Hrdina má za cíl prozkoumávat náhodně vygenerovaný dungeon plný pastí a nepřátel, nacházet stále lepší vybavení a kouzla, míchat elixíry, vylepšovat si statistiky, vyhýbat se smrtícím nástrahám a hlavně – bojovat s monstry.
Na druhé stráně barikády se další tři hráči chopí duchů, kteří mohou posednout různé objekty, pasti a příšery nacházející se porůznu v arénách a snaží se lidskému vetřelci sebrat život. Stejně jak přibývají hrdinovy levely, tak soupeři dostávají k dispozici nové, větší a smrtonosnější typy oblud.
Když se hráči v kůži posednutého monstra nebo pasti podaří zabít hrdinu, nastupuje na jeho místo. Toto kolečko se opakuje, dokud lidský válečník nedosáhne desátého levelu. Tehdy se otevře portál vedoucí k velkému finálnímu bossovi, jehož různá chapadla, končetiny, hlavy nebo oči ovládají ostatní hráči ve snaze zamezit lidskému protivníkovi dokončit jeho poslání.
Crawl je arkádová akční řež s RPG a roguelike prvky, určená pro jednoho až čtyři hráče. Je vyvedená v jednoduché pixelartové grafice a celá se odehrává se v temné kobce viděné z izometrického pohledu.
Princip hry spočívá v tom, že si jednotliví účastníci rozdělí role – první hráč se ujme role statečného reka, vydávajícího se do temného podzemí porazit temného pána, zatímco ostatní se mu v tom snaží zabránit. Hrdina má za cíl prozkoumávat náhodně vygenerovaný dungeon plný pastí a nepřátel, nacházet stále lepší vybavení a kouzla, míchat elixíry, vylepšovat si statistiky, vyhýbat se smrtícím nástrahám a hlavně – bojovat s monstry.
Na druhé stráně barikády se další tři hráči chopí duchů, kteří mohou posednout různé objekty, pasti a příšery nacházející se porůznu v arénách a snaží se lidskému vetřelci sebrat život. Stejně jak přibývají hrdinovy levely, tak soupeři dostávají k dispozici nové, větší a smrtonosnější typy oblud.
Když se hráči v kůži posednutého monstra nebo pasti podaří zabít hrdinu, nastupuje na jeho místo. Toto kolečko se opakuje, dokud lidský válečník nedosáhne desátého levelu. Tehdy se otevře portál vedoucí k velkému finálnímu bossovi, jehož různá chapadla, končetiny, hlavy nebo oči ovládají ostatní hráči ve snaze zamezit lidskému protivníkovi dokončit jeho poslání.
Princip hry spočívá v tom, že si jednotliví účastníci rozdělí role – první hráč se ujme role statečného reka, vydávajícího se do temného podzemí porazit temného pána, zatímco ostatní se mu v tom snaží zabránit. Hrdina má za cíl prozkoumávat náhodně vygenerovaný dungeon plný pastí a nepřátel, nacházet stále lepší vybavení a kouzla, míchat elixíry, vylepšovat si statistiky, vyhýbat se smrtícím nástrahám a hlavně – bojovat s monstry.
Na druhé stráně barikády se další tři hráči chopí duchů, kteří mohou posednout různé objekty, pasti a příšery nacházející se porůznu v arénách a snaží se lidskému vetřelci sebrat život. Stejně jak přibývají hrdinovy levely, tak soupeři dostávají k dispozici nové, větší a smrtonosnější typy oblud.
Když se hráči v kůži posednutého monstra nebo pasti podaří zabít hrdinu, nastupuje na jeho místo. Toto kolečko se opakuje, dokud lidský válečník nedosáhne desátého levelu. Tehdy se otevře portál vedoucí k velkému finálnímu bossovi, jehož různá chapadla, končetiny, hlavy nebo oči ovládají ostatní hráči ve snaze zamezit lidskému protivníkovi dokončit jeho poslání.
Crawl je arkádová akční řež s RPG a roguelike prvky, určená pro jednoho až čtyři hráče. Je vyvedená v jednoduché pixelartové grafice a celá se odehrává se v temné kobce viděné z izometrického pohledu.
Princip hry spočívá v tom, že si jednotliví účastníci rozdělí role – první hráč se ujme role statečného reka, vydávajícího se do temného podzemí porazit temného pána, zatímco ostatní se mu v tom snaží zabránit. Hrdina má za cíl prozkoumávat náhodně vygenerovaný dungeon plný pastí a nepřátel, nacházet stále lepší vybavení a kouzla, míchat elixíry, vylepšovat si statistiky, vyhýbat se smrtícím nástrahám a hlavně – bojovat s monstry.
Na druhé stráně barikády se další tři hráči chopí duchů, kteří mohou posednout různé objekty, pasti a příšery nacházející se porůznu v arénách a snaží se lidskému vetřelci sebrat život. Stejně jak přibývají hrdinovy levely, tak soupeři dostávají k dispozici nové, větší a smrtonosnější typy oblud.
Když se hráči v kůži posednutého monstra nebo pasti podaří zabít hrdinu, nastupuje na jeho místo. Toto kolečko se opakuje, dokud lidský válečník nedosáhne desátého levelu. Tehdy se otevře portál vedoucí k velkému finálnímu bossovi, jehož různá chapadla, končetiny, hlavy nebo oči ovládají ostatní hráči ve snaze zamezit lidskému protivníkovi dokončit jeho poslání.
Princip hry spočívá v tom, že si jednotliví účastníci rozdělí role – první hráč se ujme role statečného reka, vydávajícího se do temného podzemí porazit temného pána, zatímco ostatní se mu v tom snaží zabránit. Hrdina má za cíl prozkoumávat náhodně vygenerovaný dungeon plný pastí a nepřátel, nacházet stále lepší vybavení a kouzla, míchat elixíry, vylepšovat si statistiky, vyhýbat se smrtícím nástrahám a hlavně – bojovat s monstry.
Na druhé stráně barikády se další tři hráči chopí duchů, kteří mohou posednout různé objekty, pasti a příšery nacházející se porůznu v arénách a snaží se lidskému vetřelci sebrat život. Stejně jak přibývají hrdinovy levely, tak soupeři dostávají k dispozici nové, větší a smrtonosnější typy oblud.
Když se hráči v kůži posednutého monstra nebo pasti podaří zabít hrdinu, nastupuje na jeho místo. Toto kolečko se opakuje, dokud lidský válečník nedosáhne desátého levelu. Tehdy se otevře portál vedoucí k velkému finálnímu bossovi, jehož různá chapadla, končetiny, hlavy nebo oči ovládají ostatní hráči ve snaze zamezit lidskému protivníkovi dokončit jeho poslání.