Pro pohodlnější navigaci i přístup k pokročilým funkcím Databáze-her.cz doporučujeme povolit si ve svém prohlížeči JavaScript.
Corporation Corporation Corporation Corporation

Cyber-Cop

Cyber-Cop

Cyber-Cop

Cyber-Cop

Dementia (nově vytvořeno)
Dementia Design
Dementia (nově vytvořeno) •  Core Design (PC)
Dementia Design •  Dimension Creative Designs •  Core Design (PC, SegaMD)
PC
1991
PC
1991
AtSTAmiga
1990
PC
1991
SegaMD
1992
AtSTAmiga
1990
PC
1991
SegaMD
1992
Corporation Corporation Corporation Corporation
Žánr
akce > 1st person akce *
adventura > 3D adventura
RPG > nezařazeno
akce > 1st person akce *
adventura > 3D adventura
RPG > nezařazeno
akce > 1st person akce *
adventura > 3D adventura
RPG > nezařazeno
akce > 1st person akce *
adventura > 3D adventura
RPG > nezařazeno

Forma
placená hra placená hra placená hra placená hra
Rozsah
samostatná hra samostatná hra samostatná hra samostatná hra
Multiplayer
ne ne ne ne

Are you tough enough to take on the corporation?

Během 21. století začaly privátní korporace povážlivě přerůstat přes hlavu národním státům, jejichž úpadek dostoupil svého vrcholu v důsledku outsourcingu všeho, co šlo, do soukromých rukou. Nejnebezpečnějším hráčem na světové scéně se ukázal být vojenskoprůmyslový komplex, jmenovitě korporace U.C.C. (Universal Cybernetics Corporation), která si začala zahrávat s genetikou. V minulosti se v souladu s platnou legislativou již podílela na programu uplatnění implantátů a tělních modifikací ve vojenství, ale s utajovaným vývojem vlastních bojových mutantů to už býčí šíje z představenstva společnosti skutečně přehnaly. Únik jednoho z takových vraždících "produktů" do ulic Londýna budoucnosti donutil slabou britskou vládu nasadit to nejlepší co má - team ZODIAC. Největší zaměstnavatel v zemi může na tiskovkách ve vydýchané zasedačce zapírat jak chce, vámi vedení vyšetřovatelé však půjdou najisto.

Nejprve vyberte svého agenta ze šesti charakterů (2 muži, 2 ženy, 2 droidi) s různými vlohami, s ním se pak ze střechy laboratoře a z pohledu první osoby musíte prostřílet až do spodního patra a za každou cenu ukončit ilegální výrobu mutantů. Tři roky před Wolfensteinem 3D (1992) přišla tato raná FPS s automappingem, možností otáčení o 360° v rámci 16 trojrozměrných levelů s polygonovými zdmi. Přístup do nižších levelů získáváte nalezením příslušné karty od výtahu. Cestou budete sbírat baterie poskytující energii futuristickým zbraním často obskurních názvů (např. "tepelný infračervený zvýrazňovač obrazu"), přenosnému počítači a smart kartě.

Hratelnost střílečky zpestřují mírné RPG a adventurní elementy, jako je pár skill statistik vašeho charakteru, jednoduché puzzly typu hackování terminálů, vyhýbání se alarmům či "augmentace" těla. To je na schématech po obou stranách obrazovky rozděleno do segmentů kvůli zmíněným vylepšením, léčení zasažených částí a aplikaci po úrovních nalézaného vybavení.
Are you tough enough to take on the corporation?

Během 21. století začaly privátní korporace povážlivě přerůstat přes hlavu národním státům, jejichž úpadek dostoupil svého vrcholu v důsledku outsourcingu všeho, co šlo, do soukromých rukou. Nejnebezpečnějším hráčem na světové scéně se ukázal být vojenskoprůmyslový komplex, jmenovitě korporace U.C.C. (Universal Cybernetics Corporation), která si začala zahrávat s genetikou. V minulosti se v souladu s platnou legislativou již podílela na programu uplatnění implantátů a tělních modifikací ve vojenství, ale s utajovaným vývojem vlastních bojových mutantů to už býčí šíje z představenstva společnosti skutečně přehnaly. Únik jednoho z takových vraždících "produktů" do ulic Londýna budoucnosti donutil slabou britskou vládu nasadit to nejlepší, co má - team ZODIAC. Největší zaměstnavatel v zemi může na tiskovkách ve vydýchané zasedačce zapírat, jak chce, vámi vedení vyšetřovatelé však půjdou najisto.

Nejprve vyberte svého agenta ze šesti charakterů (2 muži, 2 ženy, 2 droidi) s různými vlohami, s ním se pak ze střechy laboratoře a z pohledu první osoby musíte prostřílet až do spodního patra a za každou cenu ukončit ilegální výrobu mutantů. Tři roky před Wolfensteinem 3D (1992) přišla tato raná FPS s automappingem, možností otáčení o 360° v rámci 16 trojrozměrných levelů s polygonovými zdmi. Přístup do nižších levelů získáváte nalezením příslušné karty od výtahu. Cestou budete sbírat baterie poskytující energii futuristickým zbraním často obskurních názvů (např. "tepelný infračervený zvýrazňovač obrazu"), přenosnému počítači a smart kartě.

Hratelnost střílečky zpestřují mírné RPG a adventurní elementy, jako je pár skill statistik vašeho charakteru, jednoduché puzzly typu hackování terminálů, vyhýbání se alarmům či "augmentace" těla. To je na schématech po obou stranách obrazovky rozděleno do segmentů kvůli zmíněným vylepšením, léčení zasažených částí a aplikaci po úrovních nalézaného vybavení.
Are you tough enough to take on the corporation?

Během 21. století začaly privátní korporace povážlivě přerůstat přes hlavu národním státům, jejichž úpadek dostoupil svého vrcholu v důsledku outsourcingu všeho, co šlo, do soukromých rukou. Nejnebezpečnějším hráčem na světové scéně se ukázal být vojenskoprůmyslový komplex, jmenovitě korporace U.C.C. (Universal Cybernetics Corporation), která si začala zahrávat s genetikou. V minulosti se v souladu s platnou legislativou již podílela na programu uplatnění implantátů a tělních modifikací ve vojenství, ale s utajovaným vývojem vlastních bojových mutantů to už býčí šíje z představenstva společnosti skutečně přehnaly. Únik jednoho z takových vraždících "produktů" do ulic Londýna budoucnosti donutil slabou britskou vládu nasadit to nejlepší, co má - team ZODIAC. Největší zaměstnavatel v zemi může na tiskovkách ve vydýchané zasedačce zapírat, jak chce, vámi vedení vyšetřovatelé však půjdou najisto.

Nejprve vyberte svého agenta ze šesti charakterů (2 muži, 2 ženy, 2 droidi) s různými vlohami, s ním se pak ze střechy laboratoře a z pohledu první osoby musíte prostřílet až do spodního patra a za každou cenu ukončit ilegální výrobu mutantů. Tři roky před Wolfensteinem 3D (1992) přišla tato raná FPS s automappingem, možností otáčení o 360° v rámci 16 trojrozměrných levelů s polygonovými zdmi. Přístup do nižších levelů získáváte nalezením příslušné karty od výtahu. Cestou budete sbírat baterie poskytující energii futuristickým zbraním často obskurních názvů (např. "tepelný infračervený zvýrazňovač obrazu"), přenosnému počítači a smart kartě.

Hratelnost střílečky zpestřují mírné RPG a adventurní elementy, jako je pár skill statistik vašeho charakteru, jednoduché puzzly typu hackování terminálů, vyhýbání se alarmům či "augmentace" těla. To je na schématech po obou stranách obrazovky rozděleno do segmentů kvůli zmíněným vylepšením, léčení zasažených částí a aplikaci po úrovních nalézaného vybavení.
Are you tough enough to take on the corporation?

Během 21. století začaly privátní korporace povážlivě přerůstat přes hlavu národním státům, jejichž úpadek dostoupil svého vrcholu v důsledku outsourcingu všeho, co šlo, do soukromých rukou. Nejnebezpečnějším hráčem na světové scéně se ukázal být vojenskoprůmyslový komplex, jmenovitě korporace U.C.C. (Universal Cybernetics Corporation), která si začala zahrávat s genetikou. V minulosti se v souladu s platnou legislativou již podílela na programu uplatnění implantátů a tělních modifikací ve vojenství, ale s utajovaným vývojem vlastních bojových mutantů to už býčí šíje z představenstva společnosti skutečně přehnaly. Únik jednoho z takových vraždících "produktů" do ulic Londýna budoucnosti donutil slabou britskou vládu nasadit to nejlepší, co má - team ZODIAC. Největší zaměstnavatel v zemi může na tiskovkách ve vydýchané zasedačce zapírat, jak chce, vámi vedení vyšetřovatelé však půjdou najisto.

Nejprve vyberte svého agenta ze šesti charakterů (2 muži, 2 ženy, 2 droidi) s různými vlohami, s ním se pak ze střechy laboratoře a z pohledu první osoby musíte prostřílet až do spodního patra a za každou cenu ukončit ilegální výrobu mutantů. Tři roky před Wolfensteinem 3D (1992) přišla tato raná FPS s automappingem, možností otáčení o 360° v rámci 16 trojrozměrných levelů s polygonovými zdmi. Přístup do nižších levelů získáváte nalezením příslušné karty od výtahu. Cestou budete sbírat baterie poskytující energii futuristickým zbraním často obskurních názvů (např. "tepelný infračervený zvýrazňovač obrazu"), přenosnému počítači a smart kartě.

Hratelnost střílečky zpestřují mírné RPG a adventurní elementy, jako je pár skill statistik vašeho charakteru, jednoduché puzzly typu hackování terminálů, vyhýbání se alarmům či "augmentace" těla. To je na schématech po obou stranách obrazovky rozděleno do segmentů kvůli zmíněným vylepšením, léčení zasažených částí a aplikaci po úrovních nalézaného vybavení.