Jedná se o odlišnou verzi hry, než která vyšla pro ZX Spectrum. Příběh, tedy snaha zachránit modelku Ingrid před Nočním řezníkem, je zde také, ale co se týče samotného gameplaye, ten je jiný. Hlavní postava je také viděna z bočního pohledu, ale místo klasického projití úrovně z bodu A do bodu B je nutné v dané úrovni vyřídit nabíhající nepřátele a jejich eliminace má za následek automatický postup do dalšího levelu.
Hra má celkem osm částí a všechny části se odehrávají na stejné mapě, pouze se mění místo, kde hráč začíná. Nepřátelé se objevují jednak z levé a pravé strany, jednak jsou schovaní v odpadkovém koši či střílejí z oken. Mimo klasických ozbrojených nepřátel se hráč musí utkat s létajcími kachnami, které shazují na hráče bomby.
Hráč má k dispozici na začátku několik životů a vydrží pár zásahů, než mu jeden ubude. V případě, že mu na konci úrovně život přebývá, je odměněn 10 000 body. Stejně jako ve verzi pro ZX Spectrum začíná Cobra beze zbraně. Ty pak nachází ukryté opět v obrázku hamburgeru. Jedná se například o házecí nože či samopal. Od třetí úrovně se objevuje na scéně Ingrid, kterou je třeba chránit. V případě, že Ingrid zemře, hráč ztrácí jeden život.
Hra má celkem osm částí a všechny části se odehrávají na stejné mapě, pouze se mění místo, kde hráč začíná. Nepřátelé se objevují jednak z levé a pravé strany, jednak jsou schovaní v odpadkovém koši či střílejí z oken. Mimo klasických ozbrojených nepřátel se hráč musí utkat s létajcími kachnami, které shazují na hráče bomby.
Hráč má k dispozici na začátku několik životů a vydrží pár zásahů, než mu jeden ubude. V případě, že mu na konci úrovně život přebývá, je odměněn 10 000 body. Stejně jako ve verzi pro ZX Spectrum začíná Cobra beze zbraně. Ty pak nachází ukryté opět v obrázku hamburgeru. Jedná se například o házecí nože či samopal. Od třetí úrovně se objevuje na scéně Ingrid, kterou je třeba chránit. V případě, že Ingrid zemře, hráč ztrácí jeden život.