Time is running out...
Píše se rok 2003 a v Londýně žije čtrnáctiletá Alyssa Hamiltonová, která se má brzy vrátit domů z internátní školy. Těsně před odjezdem obdrží dopis od matky, která ji důrazně varuje před návratem. Proti matčině vůli se dívka ocitá v rodinném sídle, kde ji však čekají jen prázdné stěny a hrůzné dědictví a rodinné prokletí, jež svým návratem na sebe přebírá. Alyssa se ocitá v zajetí temných sil a starověkých duchů, když cestuje do různých epoch minulosti, kde ji pronásledují sérioví vrazi, kteří zabili ty, jimž se dívka snaží pomoci.
Čtvrtá a poslední část hororové série Clock Tower vizuálně připomíná spíše Silent Hill díky použití statických kamer a oproti předchozím částem se zde nejedná adventuru s point and click rozhraním. Úkolem hlavní hrdinky však není likvidace hord nepřátel, ale pomoc duším násilně zemřelých osob, s nimiž se při svém putování setkává. Toho lze docílit většinou nalezením ztracených předmětů, které nešťastným duším za života patřily. Vyjma soubojů s vrahy na konci každé kapitoly, se tak s žádnými dalšími fyzickými střety nedá počítat. Obvyklý ukazatel zdraví v tomto případě nahrazuje panic meter znázorňující úroveň hrůzy, kterou Alyssa právě prožívá, což se děje v okamžicích nadpřirozených úkazů, nebo když je dívka pronásledována protivníkem. Při dosažení maximální hranice hrůzy může dojít i ke smrti hrdinky.
Píše se rok 2003 a v Londýně žije čtrnáctiletá Alyssa Hamiltonová, která se má brzy vrátit domů z internátní školy. Těsně před odjezdem obdrží dopis od matky, která ji důrazně varuje před návratem. Proti matčině vůli se dívka ocitá v rodinném sídle, kde ji však čekají jen prázdné stěny a hrůzné dědictví a rodinné prokletí, jež svým návratem na sebe přebírá. Alyssa se ocitá v zajetí temných sil a starověkých duchů, když cestuje do různých epoch minulosti, kde ji pronásledují sérioví vrazi, kteří zabili ty, jimž se dívka snaží pomoci.
Čtvrtá a poslední část hororové série Clock Tower vizuálně připomíná spíše Silent Hill díky použití statických kamer a oproti předchozím částem se zde nejedná adventuru s point and click rozhraním. Úkolem hlavní hrdinky však není likvidace hord nepřátel, ale pomoc duším násilně zemřelých osob, s nimiž se při svém putování setkává. Toho lze docílit většinou nalezením ztracených předmětů, které nešťastným duším za života patřily. Vyjma soubojů s vrahy na konci každé kapitoly, se tak s žádnými dalšími fyzickými střety nedá počítat. Obvyklý ukazatel zdraví v tomto případě nahrazuje panic meter znázorňující úroveň hrůzy, kterou Alyssa právě prožívá, což se děje v okamžicích nadpřirozených úkazů, nebo když je dívka pronásledována protivníkem. Při dosažení maximální hranice hrůzy může dojít i ke smrti hrdinky.