Civilization: Call to Power je budovatelská tahová strategie založená na konceptu série Civilization. Oproti dvěma starším bratříčkům ale přináší řadu změn, hlavně co se týče bojové části hry. Nejzásadnější změnou je možnost formovat bojové skupiny čítající až devět jednotek, což výrazně zvýší jejich útočnou sílu. Další novinkou jsou jednotky s dalekým dostřelem, které mohou ostřelovat i vzdálenější místa bitevního pole. Boje probíhají jako celá hra na tahy a odehrávají se na speciálních bojištích, které jsou rozděleny na jednotlivá pole.
I v budovatelské části hry jsou viditelné určité změny, např. přibylo několik nových divů světa, strom vynálezů a nových technologií byl od základů překopán a k dispozici je možnost provádět výrobu ve všech městech zároveň. Jinak je budovatelská část hry podobná jako v předešlých Civilization, opět je založená na rozvoji vlastní civilizace od dávných dob až po budoucnost. Hráč buduje města, stará se o jejich obyvatele, bojuje/obchoduje s okolními národy, rozvíjí infrastrukturu a zajišťuje technologický pokrok.
Velmi povedená je grafická stránka hry, stejně jako zvuky a hudba, která trefně doplňuje příslušné historické epochy.
I v budovatelské části hry jsou viditelné určité změny, např. přibylo několik nových divů světa, strom vynálezů a nových technologií byl od základů překopán a k dispozici je možnost provádět výrobu ve všech městech zároveň. Jinak je budovatelská část hry podobná jako v předešlých Civilization, opět je založená na rozvoji vlastní civilizace od dávných dob až po budoucnost. Hráč buduje města, stará se o jejich obyvatele, bojuje/obchoduje s okolními národy, rozvíjí infrastrukturu a zajišťuje technologický pokrok.
Velmi povedená je grafická stránka hry, stejně jako zvuky a hudba, která trefně doplňuje příslušné historické epochy.
Civilization: Call to Power je budovatelská tahová strategie založená na konceptu série Civilization. Oproti dvěma starším bratříčkům ale přináší řadu změn, hlavně co se týče bojové části hry. Nejzásadnější změnou je možnost formovat bojové skupiny čítající až devět jednotek, což výrazně zvýší jejich útočnou sílu. Další novinkou jsou jednotky s dalekým dostřelem, které mohou ostřelovat i vzdálenější místa bitevního pole. Boje probíhají jako celá hra na tahy a odehrávají se na speciálních bojištích, které jsou rozděleny na jednotlivá pole.
I v budovatelské části hry jsou viditelné určité změny, např. přibylo několik nových divů světa, strom vynálezů a nových technologií byl od základů překopán a k dispozici je možnost provádět výrobu ve všech městech zároveň. Jinak je budovatelská část hry podobná jako v předešlých Civilization, opět je založená na rozvoji vlastní civilizace od dávných dob až po budoucnost. Hráč buduje města, stará se o jejich obyvatele, bojuje/obchoduje s okolními národy, rozvíjí infrastrukturu a zajišťuje technologický pokrok.
Velmi povedená je grafická stránka hry, stejně jako zvuky a hudba, která trefně doplňuje příslušné historické epochy.
I v budovatelské části hry jsou viditelné určité změny, např. přibylo několik nových divů světa, strom vynálezů a nových technologií byl od základů překopán a k dispozici je možnost provádět výrobu ve všech městech zároveň. Jinak je budovatelská část hry podobná jako v předešlých Civilization, opět je založená na rozvoji vlastní civilizace od dávných dob až po budoucnost. Hráč buduje města, stará se o jejich obyvatele, bojuje/obchoduje s okolními národy, rozvíjí infrastrukturu a zajišťuje technologický pokrok.
Velmi povedená je grafická stránka hry, stejně jako zvuky a hudba, která trefně doplňuje příslušné historické epochy.
Civilization: Call to Power je budovatelská tahová strategie založená na konceptu série Civilization. Oproti dvěma starším bratříčkům ale přináší řadu změn, hlavně co se týče bojové části hry. Nejzásadnější změnou je možnost formovat bojové skupiny čítající až devět jednotek, což výrazně zvýší jejich útočnou sílu. Další novinkou jsou jednotky s dalekým dostřelem, které mohou ostřelovat i vzdálenější místa bitevního pole. Boje probíhají jako celá hra na tahy a odehrávají se na speciálních bojištích, které jsou rozděleny na jednotlivá pole.
I v budovatelské části hry jsou viditelné určité změny, např. přibylo několik nových divů světa, strom vynálezů a nových technologií byl od základů překopán a k dispozici je možnost provádět výrobu ve všech městech zároveň. Jinak je budovatelská část hry podobná jako v předešlých Civilization, opět je založená na rozvoji vlastní civilizace od dávných dob až po budoucnost. Hráč buduje města, stará se o jejich obyvatele, bojuje/obchoduje s okolními národy, rozvíjí infrastrukturu a zajišťuje technologický pokrok.
Velmi povedená je grafická stránka hry, stejně jako zvuky a hudba, která trefně doplňuje příslušné historické epochy.
I v budovatelské části hry jsou viditelné určité změny, např. přibylo několik nových divů světa, strom vynálezů a nových technologií byl od základů překopán a k dispozici je možnost provádět výrobu ve všech městech zároveň. Jinak je budovatelská část hry podobná jako v předešlých Civilization, opět je založená na rozvoji vlastní civilizace od dávných dob až po budoucnost. Hráč buduje města, stará se o jejich obyvatele, bojuje/obchoduje s okolními národy, rozvíjí infrastrukturu a zajišťuje technologický pokrok.
Velmi povedená je grafická stránka hry, stejně jako zvuky a hudba, která trefně doplňuje příslušné historické epochy.
Civilization: Call to Power je budovatelská tahová strategie založená na konceptu série Civilization. Oproti dvěma starším bratříčkům ale přináší řadu změn, hlavně co se týče bojové části hry. Nejzásadnější změnou je možnost formovat bojové skupiny čítající až devět jednotek, což výrazně zvýší jejich útočnou sílu. Další novinkou jsou jednotky s dalekým dostřelem, které mohou ostřelovat i vzdálenější místa bitevního pole. Boje probíhají jako celá hra na tahy a odehrávají se na speciálních bojištích, které jsou rozděleny na jednotlivá pole.
I v budovatelské části hry jsou viditelné určité změny, např. přibylo několik nových divů světa, strom vynálezů a nových technologií byl od základů překopán a k dispozici je možnost provádět výrobu ve všech městech zároveň. Jinak je budovatelská část hry podobná jako v předešlých Civilization, opět je založená na rozvoji vlastní civilizace od dávných dob až po budoucnost. Hráč buduje města, stará se o jejich obyvatele, bojuje/obchoduje s okolními národy, rozvíjí infrastrukturu a zajišťuje technologický pokrok.
Velmi povedená je grafická stránka hry, stejně jako zvuky a hudba, která trefně doplňuje příslušné historické epochy.
I v budovatelské části hry jsou viditelné určité změny, např. přibylo několik nových divů světa, strom vynálezů a nových technologií byl od základů překopán a k dispozici je možnost provádět výrobu ve všech městech zároveň. Jinak je budovatelská část hry podobná jako v předešlých Civilization, opět je založená na rozvoji vlastní civilizace od dávných dob až po budoucnost. Hráč buduje města, stará se o jejich obyvatele, bojuje/obchoduje s okolními národy, rozvíjí infrastrukturu a zajišťuje technologický pokrok.
Velmi povedená je grafická stránka hry, stejně jako zvuky a hudba, která trefně doplňuje příslušné historické epochy.
Civilization: Call to Power je budovatelská tahová strategie založená na konceptu série Civilization. Oproti dvěma starším bratříčkům ale přináší řadu změn, hlavně co se týče bojové části hry. Nejzásadnější změnou je možnost formovat bojové skupiny čítající až devět jednotek, což výrazně zvýší jejich útočnou sílu. Další novinkou jsou jednotky s dalekým dostřelem, které mohou ostřelovat i vzdálenější místa bitevního pole. Boje probíhají jako celá hra na tahy a odehrávají se na speciálních bojištích, která jsou rozdělena na jednotlivá pole.
I v budovatelské části hry jsou viditelné určité změny, např. přibylo několik nových divů světa, strom vynálezů a nových technologií byl od základů překopán a k dispozici je možnost provádět výrobu ve všech městech zároveň. Jinak je budovatelská část hry podobná jako v předešlých Civilization, opět je založená na rozvoji vlastní civilizace od dávných dob až po budoucnost. Hráč buduje města, stará se o jejich obyvatele, bojuje/obchoduje s okolními národy, rozvíjí infrastrukturu a zajišťuje technologický pokrok.
Velmi povedená je grafická stránka hry, stejně jako zvuky a hudba, která trefně doplňuje příslušné historické epochy.
I v budovatelské části hry jsou viditelné určité změny, např. přibylo několik nových divů světa, strom vynálezů a nových technologií byl od základů překopán a k dispozici je možnost provádět výrobu ve všech městech zároveň. Jinak je budovatelská část hry podobná jako v předešlých Civilization, opět je založená na rozvoji vlastní civilizace od dávných dob až po budoucnost. Hráč buduje města, stará se o jejich obyvatele, bojuje/obchoduje s okolními národy, rozvíjí infrastrukturu a zajišťuje technologický pokrok.
Velmi povedená je grafická stránka hry, stejně jako zvuky a hudba, která trefně doplňuje příslušné historické epochy.