City of Brass je rogue-lite akční hra z pohledu první osoby, odehrávající se v prostředí Pohádek tisíce a jedné noci. Coby bezejmenný zloděj se snažíte dostat do mýtického Měděného města, podle pověstí plného pokladů a kořisti. A jelikož se nespokojíte s málem, váš konečný cíl, poklad nedozírné ceny, se nachází přímo v srdci městského bludiště plného budov, nádvoří a uliček.
Prostředí samotné je plné různých pastí a nemrtvých příšer, rekrutovaných převážně z arabských pohádek. Proti nim třímáte v jedné ruce šavli, užitečnou v kontaktním boji, a v druhé bič, prostřednictvím kterého můžete využít zrádné prostředí ve svůj prospěch. Pomocí biče je možno například zhoupnout se na vyvýšená místa, na dálku spouštět spínače a pasti, sbírat jinak nedostupné cennosti, omračovat a odzbrojovat nepřátele nebo aktivovat výbušné nádoby v blízkosti oblud.
Úrovně jsou pokaždé nově procedurálně vygenerované a je třeba je projít dříve, než vyprší písek v přesýpacích hodinách. Smrt je permanentní a po ztrátě všech životů je třeba začít znova, ovšem jak hráč, tak postava se postupně času vylepšuje. V určitých lokacích lze krom po krvi lačných nestvůr narazit i na spřátelené džiny, kteří mohou navyšovat výdrž, sílu zbraní nebo dosah vašeho biče. Další možností je získat požehnání, jež vás zvýhodní v boji a dá vám možnost nalézt o poznání větší poklady, ale na druhou stranu na vás uvalí břemeno, které hru značně ztíží.
Hra je momentálně k dispozici v předběžném přístupu a plná verze dorazí v květnu 2018. Plánovaná je i verze pro PlayStation 4 a Xbox One.
Prostředí samotné je plné různých pastí a nemrtvých příšer, rekrutovaných převážně z arabských pohádek. Proti nim třímáte v jedné ruce šavli, užitečnou v kontaktním boji, a v druhé bič, prostřednictvím kterého můžete využít zrádné prostředí ve svůj prospěch. Pomocí biče je možno například zhoupnout se na vyvýšená místa, na dálku spouštět spínače a pasti, sbírat jinak nedostupné cennosti, omračovat a odzbrojovat nepřátele nebo aktivovat výbušné nádoby v blízkosti oblud.
Úrovně jsou pokaždé nově procedurálně vygenerované a je třeba je projít dříve, než vyprší písek v přesýpacích hodinách. Smrt je permanentní a po ztrátě všech životů je třeba začít znova, ovšem jak hráč, tak postava se postupně času vylepšuje. V určitých lokacích lze krom po krvi lačných nestvůr narazit i na spřátelené džiny, kteří mohou navyšovat výdrž, sílu zbraní nebo dosah vašeho biče. Další možností je získat požehnání, jež vás zvýhodní v boji a dá vám možnost nalézt o poznání větší poklady, ale na druhou stranu na vás uvalí břemeno, které hru značně ztíží.
Hra je momentálně k dispozici v předběžném přístupu a plná verze dorazí v květnu 2018. Plánovaná je i verze pro PlayStation 4 a Xbox One.
City of Brass je rogue-lite akční hra z pohledu první osoby, odehrávající se v prostředí Pohádek tisíce a jedné noci. Coby bezejmenný zloděj se snažíte dostat do mýtického Měděného města, podle pověstí plného pokladů a kořisti. A jelikož se nespokojíte s málem, váš konečný cíl, poklad nedozírné ceny, se nachází přímo v srdci městského bludiště plného budov, nádvoří a uliček.
Prostředí samotné je plné různých pastí a nemrtvých příšer, rekrutovaných převážně z arabských pohádek. Proti nim třímáte v jedné ruce šavli, užitečnou v kontaktním boji, a v druhé bič, prostřednictvím kterého můžete využít zrádné prostředí ve svůj prospěch. Pomocí biče je možno například zhoupnout se na vyvýšená místa, na dálku spouštět spínače a pasti, sbírat jinak nedostupné cennosti, omračovat a odzbrojovat nepřátele nebo aktivovat výbušné nádoby v blízkosti oblud.
Úrovně jsou pokaždé nově procedurálně vygenerované a je třeba je projít dříve, než vyprší písek v přesýpacích hodinách. Smrt je permanentní a po ztrátě všech životů je třeba začít znova, ovšem jak hráč, tak postava se postupně času vylepšuje. V určitých lokacích lze krom po krvi lačných nestvůr narazit i na spřátelené džiny, kteří mohou navyšovat výdrž, sílu zbraní nebo dosah vašeho biče. Další možností je získat požehnání, jež vás zvýhodní v boji a dá vám možnost nalézt o poznání větší poklady, ale na druhou stranu na vás uvalí břemeno, které hru značně ztíží.
Prostředí samotné je plné různých pastí a nemrtvých příšer, rekrutovaných převážně z arabských pohádek. Proti nim třímáte v jedné ruce šavli, užitečnou v kontaktním boji, a v druhé bič, prostřednictvím kterého můžete využít zrádné prostředí ve svůj prospěch. Pomocí biče je možno například zhoupnout se na vyvýšená místa, na dálku spouštět spínače a pasti, sbírat jinak nedostupné cennosti, omračovat a odzbrojovat nepřátele nebo aktivovat výbušné nádoby v blízkosti oblud.
Úrovně jsou pokaždé nově procedurálně vygenerované a je třeba je projít dříve, než vyprší písek v přesýpacích hodinách. Smrt je permanentní a po ztrátě všech životů je třeba začít znova, ovšem jak hráč, tak postava se postupně času vylepšuje. V určitých lokacích lze krom po krvi lačných nestvůr narazit i na spřátelené džiny, kteří mohou navyšovat výdrž, sílu zbraní nebo dosah vašeho biče. Další možností je získat požehnání, jež vás zvýhodní v boji a dá vám možnost nalézt o poznání větší poklady, ale na druhou stranu na vás uvalí břemeno, které hru značně ztíží.
City of Brass je rogue-lite akční hra z pohledu první osoby, odehrávající se v prostředí Pohádek tisíce a jedné noci. Coby bezejmenný zloděj se snažíte dostat do mýtického Měděného města, podle pověstí plného pokladů a kořisti. A jelikož se nespokojíte s málem, váš konečný cíl, poklad nedozírné ceny, se nachází přímo v srdci městského bludiště plného budov, nádvoří a uliček.
Prostředí samotné je plné různých pastí a nemrtvých příšer, rekrutovaných převážně z arabských pohádek. Proti nim třímáte v jedné ruce šavli, užitečnou v kontaktním boji, a v druhé bič, prostřednictvím kterého můžete využít zrádné prostředí ve svůj prospěch. Pomocí biče je možno například zhoupnout se na vyvýšená místa, na dálku spouštět spínače a pasti, sbírat jinak nedostupné cennosti, omračovat a odzbrojovat nepřátele nebo aktivovat výbušné nádoby v blízkosti oblud.
Úrovně jsou pokaždé nově procedurálně vygenerované a je třeba je projít dříve, než vyprší písek v přesýpacích hodinách. Smrt je permanentní a po ztrátě všech životů je třeba začít znova, ovšem jak hráč, tak postava se postupně času vylepšuje. V určitých lokacích lze krom po krvi lačných nestvůr narazit i na spřátelené džiny, kteří mohou navyšovat výdrž, sílu zbraní nebo dosah vašeho biče. Další možností je získat požehnání, jež vás zvýhodní v boji a dá vám možnost nalézt o poznání větší poklady, ale na druhou stranu na vás uvalí břemeno, které hru značně ztíží.
Prostředí samotné je plné různých pastí a nemrtvých příšer, rekrutovaných převážně z arabských pohádek. Proti nim třímáte v jedné ruce šavli, užitečnou v kontaktním boji, a v druhé bič, prostřednictvím kterého můžete využít zrádné prostředí ve svůj prospěch. Pomocí biče je možno například zhoupnout se na vyvýšená místa, na dálku spouštět spínače a pasti, sbírat jinak nedostupné cennosti, omračovat a odzbrojovat nepřátele nebo aktivovat výbušné nádoby v blízkosti oblud.
Úrovně jsou pokaždé nově procedurálně vygenerované a je třeba je projít dříve, než vyprší písek v přesýpacích hodinách. Smrt je permanentní a po ztrátě všech životů je třeba začít znova, ovšem jak hráč, tak postava se postupně času vylepšuje. V určitých lokacích lze krom po krvi lačných nestvůr narazit i na spřátelené džiny, kteří mohou navyšovat výdrž, sílu zbraní nebo dosah vašeho biče. Další možností je získat požehnání, jež vás zvýhodní v boji a dá vám možnost nalézt o poznání větší poklady, ale na druhou stranu na vás uvalí břemeno, které hru značně ztíží.
City of Brass je rogue-lite akční hra z pohledu první osoby, odehrávající se v prostředí Pohádek tisíce a jedné noci. Coby bezejmenný zloděj se snažíte dostat do mýtického Měděného města, podle pověstí plného pokladů a kořisti. A jelikož se nespokojíte s málem, váš konečný cíl, poklad nedozírné ceny, se nachází přímo v srdci městského bludiště plného budov, nádvoří a uliček.
Prostředí samotné je plné různých pastí a nemrtvých příšer, rekrutovaných převážně z arabských pohádek. Proti nim třímáte v jedné ruce šavli, užitečnou v kontaktním boji, a v druhé bič, prostřednictvím kterého můžete využít zrádné prostředí ve svůj prospěch. Pomocí biče je možno například zhoupnout se na vyvýšená místa, na dálku spouštět spínače a pasti, sbírat jinak nedostupné cennosti, omračovat a odzbrojovat nepřátele nebo aktivovat výbušné nádoby v blízkosti oblud.
Úrovně jsou pokaždé nově procedurálně vygenerované a je třeba je projít dříve, než vyprší písek v přesýpacích hodinách. Smrt je permanentní a po ztrátě všech životů je třeba začít znova, ovšem jak hráč, tak postava se postupně času vylepšuje. V určitých lokacích lze krom po krvi lačných nestvůr narazit i na spřátelené džiny, kteří mohou navyšovat výdrž, sílu zbraní nebo dosah vašeho biče. Další možností je získat požehnání, jež vás zvýhodní v boji a dá vám možnost nalézt o poznání větší poklady, ale na druhou stranu na vás uvalí břemeno, které hru značně ztíží.
Prostředí samotné je plné různých pastí a nemrtvých příšer, rekrutovaných převážně z arabských pohádek. Proti nim třímáte v jedné ruce šavli, užitečnou v kontaktním boji, a v druhé bič, prostřednictvím kterého můžete využít zrádné prostředí ve svůj prospěch. Pomocí biče je možno například zhoupnout se na vyvýšená místa, na dálku spouštět spínače a pasti, sbírat jinak nedostupné cennosti, omračovat a odzbrojovat nepřátele nebo aktivovat výbušné nádoby v blízkosti oblud.
Úrovně jsou pokaždé nově procedurálně vygenerované a je třeba je projít dříve, než vyprší písek v přesýpacích hodinách. Smrt je permanentní a po ztrátě všech životů je třeba začít znova, ovšem jak hráč, tak postava se postupně času vylepšuje. V určitých lokacích lze krom po krvi lačných nestvůr narazit i na spřátelené džiny, kteří mohou navyšovat výdrž, sílu zbraní nebo dosah vašeho biče. Další možností je získat požehnání, jež vás zvýhodní v boji a dá vám možnost nalézt o poznání větší poklady, ale na druhou stranu na vás uvalí břemeno, které hru značně ztíží.
City of Brass je rogue-lite akční hra z pohledu první osoby, odehrávající se v prostředí Pohádek tisíce a jedné noci. Coby bezejmenný zloděj se snažíte dostat do mýtického Měděného města, podle pověstí plného pokladů a kořisti. A jelikož se nespokojíte s málem, váš konečný cíl, poklad nedozírné ceny, se nachází přímo v srdci městského bludiště plného budov, nádvoří a uliček.
Prostředí samotné je plné různých pastí a nemrtvých příšer, rekrutovaných převážně z arabských pohádek. Proti nim třímáte v jedné ruce šavli, užitečnou v kontaktním boji, a v druhé bič, prostřednictvím kterého můžete využít zrádné prostředí ve svůj prospěch. Pomocí biče je možno například zhoupnout se na vyvýšená místa, na dálku spouštět spínače a pasti, sbírat jinak nedostupné cennosti, omračovat a odzbrojovat nepřátele nebo aktivovat výbušné nádoby v blízkosti oblud.
Úrovně jsou pokaždé nově procedurálně vygenerované a je třeba je projít dříve, než vyprší písek v přesýpacích hodinách. Smrt je permanentní a po ztrátě všech životů je třeba začít znova, ovšem jak hráč, tak postava se postupně času vylepšuje. V určitých lokacích lze krom po krvi lačných nestvůr narazit i na spřátelené džiny, kteří mohou navyšovat výdrž, sílu zbraní nebo dosah vašeho biče. Další možností je získat požehnání, jež vás zvýhodní v boji a dá vám možnost nalézt o poznání větší poklady, ale na druhou stranu na vás uvalí břemeno, které hru značně ztíží.
Prostředí samotné je plné různých pastí a nemrtvých příšer, rekrutovaných převážně z arabských pohádek. Proti nim třímáte v jedné ruce šavli, užitečnou v kontaktním boji, a v druhé bič, prostřednictvím kterého můžete využít zrádné prostředí ve svůj prospěch. Pomocí biče je možno například zhoupnout se na vyvýšená místa, na dálku spouštět spínače a pasti, sbírat jinak nedostupné cennosti, omračovat a odzbrojovat nepřátele nebo aktivovat výbušné nádoby v blízkosti oblud.
Úrovně jsou pokaždé nově procedurálně vygenerované a je třeba je projít dříve, než vyprší písek v přesýpacích hodinách. Smrt je permanentní a po ztrátě všech životů je třeba začít znova, ovšem jak hráč, tak postava se postupně času vylepšuje. V určitých lokacích lze krom po krvi lačných nestvůr narazit i na spřátelené džiny, kteří mohou navyšovat výdrž, sílu zbraní nebo dosah vašeho biče. Další možností je získat požehnání, jež vás zvýhodní v boji a dá vám možnost nalézt o poznání větší poklady, ale na druhou stranu na vás uvalí břemeno, které hru značně ztíží.