Pro pohodlnější navigaci i přístup k pokročilým funkcím Databáze-her.cz doporučujeme povolit si ve svém prohlížeči JavaScript.

Zajímavosti

Příběh

Chromehounds má na simulátor mech bitev nebývale rozvinutou geopolitickou stránku v rámci multiplayerového módu Neroimus War. Tak jako v MMOčkách si hráči utvářeli vlastní příběh navazující na kanonické lore kampaně, a to samotným hraním - jakmile se napevno přidali k jedné ze tří frakcí (Democratic Republic of Tarakia, Republic of Morskoj, Kingdom of Kal Sar). Výsledky bitev totiž průběžně měnily hranice mezi znesvářenými státy na mapě.

Vítězství přinášela zásluhové body (merit points) zvyšující vaši hodnost (rank), mezi hráče loterijně rozdělované součástky pro mechy a konečně také záborové body (capture points). Právě nashromáždění nejvyššího počtu posledně jmenovaných bodů z bitev umožňovalo vítězné zemi obsazovat další regiony mapy. Vítězství na řídce osídleném venkově se oceňovalo minimálně 25 000 a maximálně 32 000 body, zatímco hlavní město bylo za 50 000.

Pokud se hráčům z nejsilnější státní frakce podařilo okupovat hlavní města zbylých dvou frakcí po dva měsíce v kuse, či byli dokonce tak dobří, že dokázali dobýt celou mapu, pak jejich země konflikt vyhrála. Pomyslné karty se následně rozdaly znovu a hrdí vítězové i paběrkující poražení z exilu se přihlásili do služby toho či onoho státního útvaru, aby vše mohlo vypuknout nanovo. Koloběh konfliktů ukončilo až uzavření serverů oznámené 7. srpna 2009.