Jedná se o tahovou strategii od Juliana Gollopa, tvůrce série X-COM, která je založená na jím navržené karetní hře. V Chaos hráč hraje za čaroděje, jehož cílem je bojovat s jinými čaroději a zvítězit nad nimi. Ty může ovládat buď počítač, nebo jiní hráči. V případě počítačem ovládaných čarodějů je nutné vybrat jejich level, kdy vyšší úroveň sice zlepšuje jejich statistiky, ale nezlepšuje umělou inteligenci.
Každému čaroději je na začátku hry dána určitá sada kouzel z kategorie Lawful, Neutral a Chaotic a jejich síla je vyjádřena jako procentuální šance na zásah. Každé kouzlo, krom jednoho, lze zakouzlit jen jednou a nová kouzla se získávají pomocí kouzla Magic Wood. Pokud hráč kouzlí kouzla určité kategorie častěji, stane se prostředí vhodnějším pro danou kategorii (dochází tedy k ovlivnění prostředí kouzly) a další kouzla z ní se kouzlí snadněji.
Hra se hraje na tahy, kdy si hráči volí kouzlo, které použijí v dalším kole, zatímco počítačem ovládání protivníci si dané kouzlo vybírají, až když přijdou na řadu. Počítačoví protivníci bojují i mezi sebou. Součástí hry jsou krom čarodějů i různé příšery, které se vyskytují na herním plánu a je třeba bojovat i s nimi.
Chaos: The Battle of Wizards vyšel roku 2011 i pro iPad a iPhone ve své verzi pro ZX Spectrum. V roce 2015 Gollop se svým novým studiem vytvořil duchovního nástupce hry jménem Chaos Reborn.
Každému čaroději je na začátku hry dána určitá sada kouzel z kategorie Lawful, Neutral a Chaotic a jejich síla je vyjádřena jako procentuální šance na zásah. Každé kouzlo, krom jednoho, lze zakouzlit jen jednou a nová kouzla se získávají pomocí kouzla Magic Wood. Pokud hráč kouzlí kouzla určité kategorie častěji, stane se prostředí vhodnějším pro danou kategorii (dochází tedy k ovlivnění prostředí kouzly) a další kouzla z ní se kouzlí snadněji.
Hra se hraje na tahy, kdy si hráči volí kouzlo, které použijí v dalším kole, zatímco počítačem ovládání protivníci si dané kouzlo vybírají, až když přijdou na řadu. Počítačoví protivníci bojují i mezi sebou. Součástí hry jsou krom čarodějů i různé příšery, které se vyskytují na herním plánu a je třeba bojovat i s nimi.
Chaos: The Battle of Wizards vyšel roku 2011 i pro iPad a iPhone ve své verzi pro ZX Spectrum. V roce 2015 Gollop se svým novým studiem vytvořil duchovního nástupce hry jménem Chaos Reborn.
Jedná se o tahovou strategii od Juliana Gollopa, tvůrce série X-COM, která je založená na jím navržené karetní hře. V Chaos hráč hraje za čaroděje, jehož cílem je bojovat s jinými čaroději a zvítězit nad nimi. Ty může ovládat buď počítač, nebo jiní hráči. V případě počítačem ovládaných čarodějů je nutné vybrat jejich level, kdy vyšší úroveň sice zlepšuje jejich statistiky, ale nezlepšuje umělou inteligenci.
Každému čaroději je na začátku hry dána určitá sada kouzel z kategorie Lawful, Neutral a Chaotic a jejich síla je vyjádřena jako procentuální šance na zásah. Každé kouzlo, krom jednoho, lze zakouzlit jen jednou a nová kouzla se získávají pomocí kouzla Magic Wood. Pokud hráč kouzlí kouzla určité kategorie častěji, stane se prostředí vhodnějším pro danou kategorii (dochází tedy k ovlivnění prostředí kouzly) a další kouzla z ní se kouzlí snadněji.
Hra se hraje na tahy, kdy si hráči volí kouzlo, které použijí v dalším kole, zatímco počítačem ovládání protivníci si dané kouzlo vybírají, až když přijdou na řadu. Počítačoví protivníci bojují i mezi sebou. Součástí hry jsou krom čarodějů i různé příšery, které se vyskytují na herním plánu a je třeba bojovat i s nimi.
Chaos: The Battle of Wizards vyšel roku 2011 i pro iPad a iPhone ve své verzi pro ZX Spectrum. V roce 2015 Gollop se svým novým studiem vytvořil duchovního nástupce hry jménem Chaos Reborn.
Každému čaroději je na začátku hry dána určitá sada kouzel z kategorie Lawful, Neutral a Chaotic a jejich síla je vyjádřena jako procentuální šance na zásah. Každé kouzlo, krom jednoho, lze zakouzlit jen jednou a nová kouzla se získávají pomocí kouzla Magic Wood. Pokud hráč kouzlí kouzla určité kategorie častěji, stane se prostředí vhodnějším pro danou kategorii (dochází tedy k ovlivnění prostředí kouzly) a další kouzla z ní se kouzlí snadněji.
Hra se hraje na tahy, kdy si hráči volí kouzlo, které použijí v dalším kole, zatímco počítačem ovládání protivníci si dané kouzlo vybírají, až když přijdou na řadu. Počítačoví protivníci bojují i mezi sebou. Součástí hry jsou krom čarodějů i různé příšery, které se vyskytují na herním plánu a je třeba bojovat i s nimi.
Chaos: The Battle of Wizards vyšel roku 2011 i pro iPad a iPhone ve své verzi pro ZX Spectrum. V roce 2015 Gollop se svým novým studiem vytvořil duchovního nástupce hry jménem Chaos Reborn.