Castle Diorama je malá, zdarma šířená experimentální hříčka programátora Michala Berlingera a designéra Jana Netušila, členů Circus Atos.
Úkolem hráče je pomocí interakce myší (nebo prstu) s herní obrazovkou docílit správného sestavení diorámy hradu, podhradí a okolí. Jádrem několikaminutové hry je právě objevování reakcí herního světa na vaše dotyky, přičemž hra v tomto směru neposkytuje žádné nápovědy. I přes tuto skutečnost se herní doba bude pohybovat v řádu nižších jednotek minut. Hlavním cílem autorů bylo vytvořit výtvarně stylizovanou a relaxační jednohubku.
Úkolem hráče je pomocí interakce myší (nebo prstu) s herní obrazovkou docílit správného sestavení diorámy hradu, podhradí a okolí. Jádrem několikaminutové hry je právě objevování reakcí herního světa na vaše dotyky, přičemž hra v tomto směru neposkytuje žádné nápovědy. I přes tuto skutečnost se herní doba bude pohybovat v řádu nižších jednotek minut. Hlavním cílem autorů bylo vytvořit výtvarně stylizovanou a relaxační jednohubku.
Castle Diorama je malá, zdarma šířená experimentální hříčka programátora Michala Berlingera a designéra Jana Netušila, členů Circus Atos.
Úkolem hráče je pomocí interakce myší (nebo prstu) s herní obrazovkou docílit správného sestavení diorámy hradu, podhradí a okolí. Jádrem několikaminutové hry je právě objevování reakcí herního světa na vaše dotyky, přičemž hra v tomto směru neposkytuje žádné nápovědy. I přes tuto skutečnost se herní doba bude pohybovat v řádu nižších jednotek minut. Hlavním cílem autorů bylo vytvořit výtvarně stylizovanou a relaxační jednohubku.
Úkolem hráče je pomocí interakce myší (nebo prstu) s herní obrazovkou docílit správného sestavení diorámy hradu, podhradí a okolí. Jádrem několikaminutové hry je právě objevování reakcí herního světa na vaše dotyky, přičemž hra v tomto směru neposkytuje žádné nápovědy. I přes tuto skutečnost se herní doba bude pohybovat v řádu nižších jednotek minut. Hlavním cílem autorů bylo vytvořit výtvarně stylizovanou a relaxační jednohubku.