Hra Bruce Lee je předělávkou stejnojmenné osmibitové klasiky, konkrétně verze z Commodore C64.
V roli neohroženého bojovníka Bruce Leeho projdeme několika desítkami komnat, ve kterých sbíráme lampy sloužící k otevření vchodů do dalších komnat, až k zlatému pokladu. Při sbírání lamp bojujeme s dvěma nepřáteli, kteří se po zabití záhy objeví znovu. „Hubenej černej“ nepředstavuje velkou hrozbu, těžším kalibrem je „zelenej tlustej“.
Lampy sbíráme skákáním po jednotlivých patrech budov, lezením po žebřících a po střechách, přičemž na nás přitom dotírají oba protivníci. Za jednoho protivníka může hrát druhý spoluhráč.
Pixelová grafika, design komat, zvuky a vše ostatní věrně připomíná původní osmibitovou klasiku, která svůj největší úspěch slavila na ZX Spectru.
V roli neohroženého bojovníka Bruce Leeho projdeme několika desítkami komnat, ve kterých sbíráme lampy sloužící k otevření vchodů do dalších komnat, až k zlatému pokladu. Při sbírání lamp bojujeme s dvěma nepřáteli, kteří se po zabití záhy objeví znovu. „Hubenej černej“ nepředstavuje velkou hrozbu, těžším kalibrem je „zelenej tlustej“.
Lampy sbíráme skákáním po jednotlivých patrech budov, lezením po žebřících a po střechách, přičemž na nás přitom dotírají oba protivníci. Za jednoho protivníka může hrát druhý spoluhráč.
Pixelová grafika, design komat, zvuky a vše ostatní věrně připomíná původní osmibitovou klasiku, která svůj největší úspěch slavila na ZX Spectru.
Hra Bruce Lee je předělávkou stejnojmenné osmibitové klasiky, konkrétně verze z Commodore C64.
V roli neohroženého bojovníka Bruce Leeho projdeme několika desítkami komnat, ve kterých sbíráme lampy sloužící k otevření vchodů do dalších komnat, až k zlatému pokladu. Při sbírání lamp bojujeme s dvěma nepřáteli, kteří se po zabití záhy objeví znovu. „Hubenej černej“ nepředstavuje velkou hrozbu, těžším kalibrem je „zelenej tlustej“. Lampy sbíráme skákáním po jednotlivých patrech budov, lezením po žebřících a po střechách, přičemž na nás přitom dotírají oba protivníci. Za jednoho protivníka může hrát druhý spoluhráč.
Pixelová grafika, design komnat, zvuky a vše ostatní věrně připomíná původní osmibitovou klasiku, která svůj největší úspěch slavila na ZX Spectru.
V roli neohroženého bojovníka Bruce Leeho projdeme několika desítkami komnat, ve kterých sbíráme lampy sloužící k otevření vchodů do dalších komnat, až k zlatému pokladu. Při sbírání lamp bojujeme s dvěma nepřáteli, kteří se po zabití záhy objeví znovu. „Hubenej černej“ nepředstavuje velkou hrozbu, těžším kalibrem je „zelenej tlustej“. Lampy sbíráme skákáním po jednotlivých patrech budov, lezením po žebřících a po střechách, přičemž na nás přitom dotírají oba protivníci. Za jednoho protivníka může hrát druhý spoluhráč.
Pixelová grafika, design komnat, zvuky a vše ostatní věrně připomíná původní osmibitovou klasiku, která svůj největší úspěch slavila na ZX Spectru.
Hra Bruce Lee je předělávkou stejnojmenné osmibitové klasiky, konkrétně verze z Commodore C64.
V roli neohroženého bojovníka Bruce Leeho projdeme několika desítkami komnat, ve kterých sbíráme lampy sloužící k otevření vchodů do dalších komnat, až k zlatému pokladu. Při sbírání lamp bojujeme s dvěma nepřáteli, kteří se po zabití záhy objeví znovu. „Hubenej černej“ nepředstavuje velkou hrozbu, těžším kalibrem je „zelenej tlustej“. Lampy sbíráme skákáním po jednotlivých patrech budov, lezením po žebřících a po střechách, přičemž na nás přitom dotírají oba protivníci. Za jednoho protivníka může hrát druhý spoluhráč.
Pixelová grafika, design komnat, zvuky a vše ostatní věrně připomíná původní osmibitovou klasiku, která svůj největší úspěch slavila na ZX Spectru.
V roli neohroženého bojovníka Bruce Leeho projdeme několika desítkami komnat, ve kterých sbíráme lampy sloužící k otevření vchodů do dalších komnat, až k zlatému pokladu. Při sbírání lamp bojujeme s dvěma nepřáteli, kteří se po zabití záhy objeví znovu. „Hubenej černej“ nepředstavuje velkou hrozbu, těžším kalibrem je „zelenej tlustej“. Lampy sbíráme skákáním po jednotlivých patrech budov, lezením po žebřících a po střechách, přičemž na nás přitom dotírají oba protivníci. Za jednoho protivníka může hrát druhý spoluhráč.
Pixelová grafika, design komnat, zvuky a vše ostatní věrně připomíná původní osmibitovou klasiku, která svůj největší úspěch slavila na ZX Spectru.