Pro pohodlnější navigaci i přístup k pokročilým funkcím Databáze-her.cz doporučujeme povolit si ve svém prohlížeči JavaScript.

Zajímavosti

Vývoj

Broken Age vznikl jako Kickstarter projekt pod názvem Double Fine Adventure. Double Fine hráče žádali o 400,000 dolarů na vytvoření klasické 2D adventury bez toho, aniž by se dozvěděli o čem bude a jak bude vypadat. Po obrovském úspěchu se jim podařilo získat, do té doby rekordní, částku 3,336,371 dolarů od 87,142 přispěvovatelů.
Tim Schafer, hlavní designer a autor, v červenci 2013 oznámil, že kvůli nedostatku peněz bude Broken Age rozdělen na dva díly. Poté prodeje první epizody zaplatí zbytek vývoje druhé části, která by měla dorazit o několik měsíců později. V jiném případě by hra údajně musela být osekána o 75% obsahu, případně by vyšla až v roce 2015. Krácení se prý ale ani tak nevyhnula, díky velmi rozsáhlým plánům a představám Schafera. A to vše i přes takřka devítinásobek vybraných peněz z Kickstarteru.