Bowl X-treme je simulátor bowlingu na jehož tvorbě se podílel Carsten Wieland (Redfire Software) a Michael Piepgras (Grasland Production), jehož vlastní engine a fyzikální systém hru pohání. Hra využívá klasických pravidel bowlingu a vybrat je možné mezi čtyřmi drahami, jejichž další nastavení si hráči mohou přizpůsobit.
Hra obsahuje tři herní módy: arcade spíše pro náhodné hráče, simulace je realistickým simulátorem využívajícím všechny možnosti enginu a realistickou fyziku a posledním módem je fun bowling. Hráči si mohou vytvořit vlastní profil a svoje skóre pak porovnávat s dalšími hráči v online tabulce.
Hra obsahuje tři herní módy: arcade spíše pro náhodné hráče, simulace je realistickým simulátorem využívajícím všechny možnosti enginu a realistickou fyziku a posledním módem je fun bowling. Hráči si mohou vytvořit vlastní profil a svoje skóre pak porovnávat s dalšími hráči v online tabulce.
Bowl X-treme je simulátor bowlingu, na jehož tvorbě se podílel Carsten Wieland (Redfire Software) a Michael Piepgras (Grasland Production), jehož vlastní engine a fyzikální systém hru pohání. Hra využívá klasických pravidel bowlingu a vybrat je možné mezi čtyřmi drahami, jejichž další nastavení si hráči mohou přizpůsobit.
Hra obsahuje tři herní módy: arcade spíše pro náhodné hráče, simulace je realistickým simulátorem využívajícím všechny možnosti enginu a realistickou fyziku a posledním módem je fun bowling. Hráči si mohou vytvořit vlastní profil a svoje skóre pak porovnávat s dalšími hráči v online tabulce.
Hra obsahuje tři herní módy: arcade spíše pro náhodné hráče, simulace je realistickým simulátorem využívajícím všechny možnosti enginu a realistickou fyziku a posledním módem je fun bowling. Hráči si mohou vytvořit vlastní profil a svoje skóre pak porovnávat s dalšími hráči v online tabulce.