Hra je samozřejmě inspirovaná známou Boulder Dash pro Atari. Tato neúplná kopie pro Sharp je ale dosti ostříhaná. Téma je ale stejné, hráč kope kameny, sbírá diamanty a děsí se toho, že mu na hlavu spadne nějaký ten kus skály.
V hře nefigurují žádní nepřátelé, ani se nedá spustit řetězová reakce, nebo lavina kamenů, vždy padá jen ten valoun nad postavou a to jen o jedno políčko. Hra je tedy proti svému předkovi o poznání lehčí. Hra je rozdělená na úrovně, kdy v každé je k dispozici 200 sekund času na sebrání konkrétního počtu diamantů, ty pak dávají patřičné skóre podle počtu diamantů a zbývajícího času. Hráč má 3 životy, pokud o ně přijde nastává konec hry a ukáže se výsledné skóre, to nastane také, když dojde čas.
V hře nefigurují žádní nepřátelé, ani se nedá spustit řetězová reakce, nebo lavina kamenů, vždy padá jen ten valoun nad postavou a to jen o jedno políčko. Hra je tedy proti svému předkovi o poznání lehčí. Hra je rozdělená na úrovně, kdy v každé je k dispozici 200 sekund času na sebrání konkrétního počtu diamantů, ty pak dávají patřičné skóre podle počtu diamantů a zbývajícího času. Hráč má 3 životy, pokud o ně přijde nastává konec hry a ukáže se výsledné skóre, to nastane také, když dojde čas.