Boovie 2 je pokračování české hry z roku 1998. Na druhém díle se již nepodíleli autoři původní hry, protože ve stejný rok vznikl remake pro DOS.
Druhý díl se také skládá ze 40 úrovní. Cílem je dostat bílý kvádr na bílou plošinku s šipkou. Přitom je nutné šikovně pohybovat s kamennými a skleněnými kvádry. Novinkou je, že Boovie je vybaven magnetem, kterým může kvádry přitahovat. Navíc je k dispozici výbušnina, kterou lze využít k ničení zeleného porostu. Ze hry však vymizely akční prvky, kdy hráči v plnění cíle nebrání žádní nepřátelé a hra se tak soustředí čistě na plnění logických hádanek.
Druhý díl se také skládá ze 40 úrovní. Cílem je dostat bílý kvádr na bílou plošinku s šipkou. Přitom je nutné šikovně pohybovat s kamennými a skleněnými kvádry. Novinkou je, že Boovie je vybaven magnetem, kterým může kvádry přitahovat. Navíc je k dispozici výbušnina, kterou lze využít k ničení zeleného porostu. Ze hry však vymizely akční prvky, kdy hráči v plnění cíle nebrání žádní nepřátelé a hra se tak soustředí čistě na plnění logických hádanek.
Boovie 2 je pokračování české hry z roku 1998. Na druhém díle se z autorů původní hry podílel pouze Lukáš Vlček, protože ve stejném roce vznikl remake původní hry pro DOS.
Druhý díl se také skládá ze 40 úrovní. Cílem je dostat bílý kvádr na bílou plošinku s šipkou. Přitom je nutné šikovně pohybovat s kamennými a skleněnými kvádry. Novinkou je, že Boovie je vybaven magnetem, kterým může kvádry přitahovat. Navíc je k dispozici výbušnina, kterou lze využít k ničení zeleného porostu. Ze hry však vymizely akční prvky, kdy hráči v plnění cíle nebrání žádní nepřátelé a hra se tak soustředí čistě na plnění logických hádanek.
Druhý díl se také skládá ze 40 úrovní. Cílem je dostat bílý kvádr na bílou plošinku s šipkou. Přitom je nutné šikovně pohybovat s kamennými a skleněnými kvádry. Novinkou je, že Boovie je vybaven magnetem, kterým může kvádry přitahovat. Navíc je k dispozici výbušnina, kterou lze využít k ničení zeleného porostu. Ze hry však vymizely akční prvky, kdy hráči v plnění cíle nebrání žádní nepřátelé a hra se tak soustředí čistě na plnění logických hádanek.