BlasterMan vs YellowSkull je indie akční 2D-plošinovka vracející se ke starým dobrým kořenům žánru. Tento malý počin je vytvořený v GameMakeru a celý ho lze dohrát za hodinku, když máte šikovné prsty. Příběh je triviální - nepřítelem hlavního hrdiny BlasterMana je YellowSkull ("Žlutolebkoun"), proto se Blasterman vypraví do jeho mrakodrapu a jde si s ním vyřídit účty. YellowSkull si to samozřejmě nenechá líbit a každé patro vybaví řadou pastí a nepřátel pro znepříjemnění cesty. V tu chvíli se do kůže (skafandru?) Blastermana dostává hráč.
Hra sestává z deseti krátkých levelů neboli pater, z nichž každé se ještě člení na několik etap, kde je potřeba překonat různé nástrahy. Jednoduchý design levelů skýtá mnoho způsobů, jak zemřít, přičemž vše nebezpečné má, jak jinak, žlutou barvu, ať už se jedná o monstra nebo o bodáky na zemi. Čekají vás pozemní i létající potvůrky, kanóny, trny, masomlýnky, přehršel tlačítek a levitujících plošinek, časované eventy a spousta dalších záludností. Protože jde o arkádu, obtížnost poměrně rychle stoupá, není se však čeho bát, checkpointy jsou velmi hojně rozmístěny po všech úrovních a pokusů o překonání nástrah je neomezený počet. Po pokoření hlavního záporáka je možné si hru zahrát na vyšší obtížnost.
Dílko je oděno do příjemného oldschoolového grafického kabátku, nevýhodou snad může být to, že barevný motiv se mezi úrovněmi vůbec nemění. Zvukové efekty jsou klasické, zcela však chybí jakýkoliv soundtrack.
Hra sestává z deseti krátkých levelů neboli pater, z nichž každé se ještě člení na několik etap, kde je potřeba překonat různé nástrahy. Jednoduchý design levelů skýtá mnoho způsobů, jak zemřít, přičemž vše nebezpečné má, jak jinak, žlutou barvu, ať už se jedná o monstra nebo o bodáky na zemi. Čekají vás pozemní i létající potvůrky, kanóny, trny, masomlýnky, přehršel tlačítek a levitujících plošinek, časované eventy a spousta dalších záludností. Protože jde o arkádu, obtížnost poměrně rychle stoupá, není se však čeho bát, checkpointy jsou velmi hojně rozmístěny po všech úrovních a pokusů o překonání nástrah je neomezený počet. Po pokoření hlavního záporáka je možné si hru zahrát na vyšší obtížnost.
Dílko je oděno do příjemného oldschoolového grafického kabátku, nevýhodou snad může být to, že barevný motiv se mezi úrovněmi vůbec nemění. Zvukové efekty jsou klasické, zcela však chybí jakýkoliv soundtrack.
BlasterMan vs YellowSkull je indie akční 2D-plošinovka vracející se ke starým dobrým kořenům žánru. Tento malý počin je vytvořený v GameMakeru a celý ho lze dohrát za hodinku, když máte šikovné prsty. Příběh je triviální - nepřítelem hlavního hrdiny BlasterMana je YellowSkull ("Žlutolebkoun"), proto se Blasterman vypraví do jeho mrakodrapu a jde si s ním vyřídit účty. YellowSkull si to samozřejmě nenechá líbit a každé patro vybaví řadou pastí a nepřátel pro znepříjemnění cesty. V tu chvíli se do kůže (skafandru?) Blastermana dostává hráč.
Hra sestává z deseti krátkých levelů neboli pater, z nichž každé se ještě člení na několik etap, kde je potřeba překonat různé nástrahy. Jednoduchý design levelů skýtá mnoho způsobů, jak zemřít, přičemž vše nebezpečné má, jak jinak, žlutou barvu, ať už se jedná o monstra nebo o bodáky na zemi. Čekají vás pozemní i létající potvůrky, kanóny, trny, masomlýnky, přehršel tlačítek a levitujících plošinek, časované eventy a spousta dalších záludností. Protože jde o arkádu, obtížnost poměrně rychle stoupá, není se však čeho bát, checkpointy jsou velmi hojně rozmístěny po všech úrovních a pokusů o překonání nástrah je neomezený počet. Po pokoření hlavního záporáka je možné si hru zahrát na vyšší obtížnost.
Dílko je oděno do příjemného oldschoolového grafického kabátku, nevýhodou snad může být to, že barevný motiv se mezi úrovněmi vůbec nemění. Zvukové efekty jsou klasické, zcela však chybí jakýkoliv soundtrack.
Hra sestává z deseti krátkých levelů neboli pater, z nichž každé se ještě člení na několik etap, kde je potřeba překonat různé nástrahy. Jednoduchý design levelů skýtá mnoho způsobů, jak zemřít, přičemž vše nebezpečné má, jak jinak, žlutou barvu, ať už se jedná o monstra nebo o bodáky na zemi. Čekají vás pozemní i létající potvůrky, kanóny, trny, masomlýnky, přehršel tlačítek a levitujících plošinek, časované eventy a spousta dalších záludností. Protože jde o arkádu, obtížnost poměrně rychle stoupá, není se však čeho bát, checkpointy jsou velmi hojně rozmístěny po všech úrovních a pokusů o překonání nástrah je neomezený počet. Po pokoření hlavního záporáka je možné si hru zahrát na vyšší obtížnost.
Dílko je oděno do příjemného oldschoolového grafického kabátku, nevýhodou snad může být to, že barevný motiv se mezi úrovněmi vůbec nemění. Zvukové efekty jsou klasické, zcela však chybí jakýkoliv soundtrack.
BlasterMan vs YellowSkull je indie akční 2D-plošinovka vracející se ke starým dobrým kořenům žánru. Tento malý počin je vytvořený v GameMakeru a celý ho lze dohrát za hodinku, když máte šikovné prsty. Příběh je triviální - nepřítelem hlavního hrdiny BlasterMana je YellowSkull ("Žlutolebkoun"), proto se Blasterman vypraví do jeho mrakodrapu a jde si s ním vyřídit účty. YellowSkull si to samozřejmě nenechá líbit a každé patro vybaví řadou pastí a nepřátel pro znepříjemnění cesty. V tu chvíli se do kůže (skafandru?) Blastermana dostává hráč.
Hra sestává z deseti krátkých levelů neboli pater, z nichž každé se ještě člení na několik etap, kde je potřeba překonat různé nástrahy. Jednoduchý design levelů skýtá mnoho způsobů, jak zemřít, přičemž vše nebezpečné má, jak jinak, žlutou barvu, ať už se jedná o monstra nebo o bodáky na zemi. Čekají vás pozemní i létající potvůrky, kanóny, trny, masomlýnky, přehršel tlačítek a levitujících plošinek, časované eventy a spousta dalších záludností. Protože jde o arkádu, obtížnost poměrně rychle stoupá, není se však čeho bát, checkpointy jsou velmi hojně rozmístěny po všech úrovních a pokusů o překonání nástrah je neomezený počet. Po pokoření hlavního záporáka je možné si hru zahrát na vyšší obtížnost.
Dílko je oděno do příjemného oldschoolového grafického kabátku, záporem snad může být to, že barevný motiv se mezi úrovněmi vůbec nemění. Zvukové efekty jsou klasické, zcela však chybí jakýkoliv soundtrack.
Hra sestává z deseti krátkých levelů neboli pater, z nichž každé se ještě člení na několik etap, kde je potřeba překonat různé nástrahy. Jednoduchý design levelů skýtá mnoho způsobů, jak zemřít, přičemž vše nebezpečné má, jak jinak, žlutou barvu, ať už se jedná o monstra nebo o bodáky na zemi. Čekají vás pozemní i létající potvůrky, kanóny, trny, masomlýnky, přehršel tlačítek a levitujících plošinek, časované eventy a spousta dalších záludností. Protože jde o arkádu, obtížnost poměrně rychle stoupá, není se však čeho bát, checkpointy jsou velmi hojně rozmístěny po všech úrovních a pokusů o překonání nástrah je neomezený počet. Po pokoření hlavního záporáka je možné si hru zahrát na vyšší obtížnost.
Dílko je oděno do příjemného oldschoolového grafického kabátku, záporem snad může být to, že barevný motiv se mezi úrovněmi vůbec nemění. Zvukové efekty jsou klasické, zcela však chybí jakýkoliv soundtrack.