Více jak století trvající konflikt z let 1337 až 1453 mezi královstvími Angličanů a Francouzů se stal velmi volnou inspirací pro japonské tvůrce ze studia Omega Force, kteří vytvořili nevšední hybrid akčního RPG a real-timové strategie. Zatímco vydavatel hry je znám svými, v řadě případů téměř až učebnicově přesnými historickými simulacemi z 80. a počátku 90. let minulého století, tvůrci BLADESTORMu pojali historii velmi rámcově. Narazíte sice na skutečné historické osobnosti, avšak mnohé dělí úmrtí i o desítky let, a tak se během vleklého konfliktu ani nemohli potkat. Podobné nesrovnalosti se však ukáží být pouhými banalitami s nástupem válečných slonů, vozů, velbloudů, nindžů a mágů na francouzská bitevní pole v pokročilých fázích hry.
Titul poprvé vyšel v roce 2007 jako Bladestorm: The Hundred Years' War pouze na konzole PS3 a Xbox 360. Re-release z jara 2015 obsahuje Nightmare mód, ve kterém vládci Anglie a Francie odloží dynastické spory, aby jejich armády čelily hordám zplozenců pekel.
Vašemu vstupu do války předchází tvorba charakteru žoldnéře nebo žoldnéřky, které následuje první tutorialová bitva, v níž vás nebude mentorovat nikdo jiný než Eduard z Woodstocku zvaný Černý princ. Kromě jiného vás naučí, jak využívat oddíly pěchoty, střelců a jezdectva, přičemž se vaše výbava typově přizpůsobí druhu oddílu, kterému přímo velíte. Můžete tak po neúspěšném pěším výpadu požádat o podporu lučištníků a následně oslabený šik nepřítele rozprášit ze sedla koně, v čele těžkooděných rytířů. Aby "vaši" dokázali porazit nepřítele, musíte do probíhající řeže zasahovat vždy v čele takového typu jednotek, který bude účinný proti těm, které právě převažují ve skladbě vojska nepřítele na daném místě. Samotný hack'n'slash boj je přirovnatelný k tomu ze série Dynasty Warriors, kdy standardní komba prokládáte speciálními.
Čištění oblasti od nepřátelských jednotek je spojeno se záborem všech vesnic, měst a hradů. Každé takové místo má tzv. defense value od hodnoty 3 po 9. Poté co klesne hodnota nulu, čeká vás souboj s velitelem posádky. Jeho porážka vám přinese nejenom slávu (fame) ale také poklady, často se sběratelskou hodnotou. V rámci historické kampaně o výsledku Stoleté války rozhodne to, na jakou stranu se postavíte v klíčových bitvách u Kresčaku, Poitiers a Orléans, u ostatních na tom nezáleží. Bitvy si budete vybírat z již zmíněného hostince, sloužícího jako hub herního světa. Poklábosíte tu s hosty a při té příležitosti najmete nové spolubojovníky, nakoupíte lepší vybavení a přijmete další kontrakty.
Počet achievementů se zvýšil z 18 v xboxové verzi původního vydání hry na 46 ve stávajícím napříč platformami a přibyl kooperativní mód pro dva hráče.
Titul poprvé vyšel v roce 2007 jako Bladestorm: The Hundred Years' War pouze na konzole PS3 a Xbox 360. Re-release z jara 2015 obsahuje Nightmare mód, ve kterém vládci Anglie a Francie odloží dynastické spory, aby jejich armády čelily hordám zplozenců pekel.
Vašemu vstupu do války předchází tvorba charakteru žoldnéře nebo žoldnéřky, které následuje první tutorialová bitva, v níž vás nebude mentorovat nikdo jiný než Eduard z Woodstocku zvaný Černý princ. Kromě jiného vás naučí, jak využívat oddíly pěchoty, střelců a jezdectva, přičemž se vaše výbava typově přizpůsobí druhu oddílu, kterému přímo velíte. Můžete tak po neúspěšném pěším výpadu požádat o podporu lučištníků a následně oslabený šik nepřítele rozprášit ze sedla koně, v čele těžkooděných rytířů. Aby "vaši" dokázali porazit nepřítele, musíte do probíhající řeže zasahovat vždy v čele takového typu jednotek, který bude účinný proti těm, které právě převažují ve skladbě vojska nepřítele na daném místě. Samotný hack'n'slash boj je přirovnatelný k tomu ze série Dynasty Warriors, kdy standardní komba prokládáte speciálními.
Čištění oblasti od nepřátelských jednotek je spojeno se záborem všech vesnic, měst a hradů. Každé takové místo má tzv. defense value od hodnoty 3 po 9. Poté co klesne hodnota nulu, čeká vás souboj s velitelem posádky. Jeho porážka vám přinese nejenom slávu (fame) ale také poklady, často se sběratelskou hodnotou. V rámci historické kampaně o výsledku Stoleté války rozhodne to, na jakou stranu se postavíte v klíčových bitvách u Kresčaku, Poitiers a Orléans, u ostatních na tom nezáleží. Bitvy si budete vybírat z již zmíněného hostince, sloužícího jako hub herního světa. Poklábosíte tu s hosty a při té příležitosti najmete nové spolubojovníky, nakoupíte lepší vybavení a přijmete další kontrakty.
Počet achievementů se zvýšil z 18 v xboxové verzi původního vydání hry na 46 ve stávajícím napříč platformami a přibyl kooperativní mód pro dva hráče.
Více jak století trvající konflikt z let 1337 až 1453 mezi královstvími Angličanů a Francouzů se stal velmi volnou inspirací pro japonské tvůrce ze studia Omega Force, kteří vytvořili nevšední hybrid akčního RPG a real-timové strategie. Zatímco vydavatel hry je znám svými, v řadě případů téměř až učebnicově přesnými historickými simulacemi z 80. a počátku 90. let minulého století, tvůrci BLADESTORMu pojali historii velmi rámcově. Narazíte sice na skutečné historické osobnosti, avšak mnohé dělí úmrtí i o desítky let, a tak se během vleklého konfliktu ani nemohli potkat. Podobné nesrovnalosti se však ukáží být pouhými banalitami s nástupem válečných slonů, vozů, velbloudů, nindžů a mágů na francouzská bitevní pole v pokročilých fázích hry.
Titul poprvé vyšel v roce 2007 jako Bladestorm: The Hundred Years' War pouze na konzole PS3 a Xbox 360. Re-release z jara 2015 obsahuje Nightmare mód, ve kterém vládci Anglie a Francie odloží dynastické spory, aby jejich armády čelily hordám zplozenců pekel.
Vašemu vstupu do války předchází tvorba charakteru žoldnéře nebo žoldnéřky, které následuje první tutorialová bitva, v níž vás nebude mentorovat nikdo jiný než Eduard z Woodstocku zvaný Černý princ. Kromě jiného vás naučí, jak využívat oddíly pěchoty, střelců a jezdectva, přičemž se vaše výbava typově přizpůsobí druhu oddílu, kterému přímo velíte. Můžete tak po neúspěšném pěším výpadu požádat o podporu lučištníků a následně oslabený šik nepřítele rozprášit ze sedla koně, v čele těžkooděných rytířů. Aby "vaši" dokázali porazit nepřítele, musíte do probíhající řeže zasahovat vždy v čele takového typu jednotek, který bude účinný proti těm, které právě převažují ve skladbě vojska nepřítele na daném místě. Samotný hack'n'slash boj je přirovnatelný k tomu ze série Dynasty Warriors, kdy standardní komba prokládáte speciálními.
Čištění oblasti od nepřátelských jednotek je spojeno s postupným záborem všech vesnic, měst a hradů nepřítele. Každé takové místo má tzv. defense value od hodnoty 3 po 9. Poté co klesne hodnota na nulu, čeká vás souboj s velitelem posádky. Jeho porážka vám přinese nejenom slávu (fame) ale také poklady, často se sběratelskou hodnotou. V rámci historické kampaně o výsledku Stoleté války rozhodne to, na jakou stranu se postavíte v klíčových bitvách u Kresčaku, Poitiers a Orléans, u ostatních na tom nezáleží. Bitvy si budete vybírat z již zmíněného hostince, sloužícího jako hub herního světa. Poklábosíte tu s hosty a při té příležitosti najmete nové spolubojovníky, nakoupíte lepší vybavení a přijmete další kontrakty.
Počet achievementů se zvýšil z 18 v xboxové verzi původního vydání hry na 46 ve stávajícím napříč platformami a přibyl kooperativní mód pro dva hráče.
Titul poprvé vyšel v roce 2007 jako Bladestorm: The Hundred Years' War pouze na konzole PS3 a Xbox 360. Re-release z jara 2015 obsahuje Nightmare mód, ve kterém vládci Anglie a Francie odloží dynastické spory, aby jejich armády čelily hordám zplozenců pekel.
Vašemu vstupu do války předchází tvorba charakteru žoldnéře nebo žoldnéřky, které následuje první tutorialová bitva, v níž vás nebude mentorovat nikdo jiný než Eduard z Woodstocku zvaný Černý princ. Kromě jiného vás naučí, jak využívat oddíly pěchoty, střelců a jezdectva, přičemž se vaše výbava typově přizpůsobí druhu oddílu, kterému přímo velíte. Můžete tak po neúspěšném pěším výpadu požádat o podporu lučištníků a následně oslabený šik nepřítele rozprášit ze sedla koně, v čele těžkooděných rytířů. Aby "vaši" dokázali porazit nepřítele, musíte do probíhající řeže zasahovat vždy v čele takového typu jednotek, který bude účinný proti těm, které právě převažují ve skladbě vojska nepřítele na daném místě. Samotný hack'n'slash boj je přirovnatelný k tomu ze série Dynasty Warriors, kdy standardní komba prokládáte speciálními.
Čištění oblasti od nepřátelských jednotek je spojeno s postupným záborem všech vesnic, měst a hradů nepřítele. Každé takové místo má tzv. defense value od hodnoty 3 po 9. Poté co klesne hodnota na nulu, čeká vás souboj s velitelem posádky. Jeho porážka vám přinese nejenom slávu (fame) ale také poklady, často se sběratelskou hodnotou. V rámci historické kampaně o výsledku Stoleté války rozhodne to, na jakou stranu se postavíte v klíčových bitvách u Kresčaku, Poitiers a Orléans, u ostatních na tom nezáleží. Bitvy si budete vybírat z již zmíněného hostince, sloužícího jako hub herního světa. Poklábosíte tu s hosty a při té příležitosti najmete nové spolubojovníky, nakoupíte lepší vybavení a přijmete další kontrakty.
Počet achievementů se zvýšil z 18 v xboxové verzi původního vydání hry na 46 ve stávajícím napříč platformami a přibyl kooperativní mód pro dva hráče.
Více jak století trvající konflikt z let 1337 až 1453 mezi královstvími Angličanů a Francouzů se stal velmi volnou inspirací pro japonské tvůrce ze studia Omega Force, kteří vytvořili nevšední hybrid akčního RPG a real-timové strategie. Zatímco vydavatel hry je znám svými, v řadě případů téměř až učebnicově přesnými historickými simulacemi z 80. a počátku 90. let minulého století, tvůrci BLADESTORMu pojali historii velmi rámcově. Narazíte sice na skutečné historické osobnosti, avšak mnohé dělí úmrtí i o desítky let, a tak se během vleklého konfliktu ani nemohli potkat. Podobné nesrovnalosti se však ukáží být pouhými banalitami s nástupem válečných slonů, vozů, velbloudů, nindžů a mágů na francouzská bitevní pole v pokročilých fázích hry.
Titul poprvé vyšel v roce 2007 jako Bladestorm: The Hundred Years' War pouze na konzole PS3 a Xbox 360. Re-release z jara 2015 obsahuje Nightmare mód, ve kterém vládci Anglie a Francie odloží dynastické spory, aby jejich armády čelily hordám zplozenců pekel.
Vašemu vstupu do války předchází tvorba charakteru žoldnéře nebo žoldnéřky, které následuje první tutorialová bitva, v níž vás nebude mentorovat nikdo jiný než Eduard z Woodstocku zvaný Černý princ. Kromě jiného vás naučí, jak využívat oddíly pěchoty, střelců a jezdectva, přičemž se vaše výbava typově přizpůsobí druhu oddílu, kterému přímo velíte. Můžete tak po neúspěšném pěším výpadu požádat o podporu lučištníků a následně oslabený šik nepřítele rozprášit ze sedla koně, v čele těžkooděných rytířů. Aby "vaši" dokázali porazit nepřítele, musíte do probíhající řeže zasahovat vždy v čele takového typu jednotek, který bude účinný proti těm, které právě převažují ve skladbě vojska nepřítele na daném místě. Samotný hack'n'slash boj je přirovnatelný k tomu ze série Dynasty Warriors, kdy standardní komba prokládáte speciálními.
Čištění oblasti od nepřátelských jednotek je spojeno s postupným záborem všech vesnic, měst a hradů nepřítele. Každé takové místo má tzv. defense value od hodnoty 3 po 9. Poté co klesne hodnota na nulu, čeká vás souboj s velitelem posádky. Jeho porážka vám přinese nejenom slávu (fame), ale také poklady, často se sběratelskou hodnotou. V rámci historické kampaně o výsledku Stoleté války rozhodne to, na jakou stranu se postavíte v klíčových bitvách u Kresčaku, Poitiers a Orléans, u ostatních na tom nezáleží. Bitvy si budete vybírat z již zmíněného hostince, sloužícího jako hub herního světa. Poklábosíte tu s hosty a při té příležitosti najmete nové spolubojovníky, nakoupíte lepší vybavení a přijmete další kontrakty.
Počet achievementů se zvýšil z 18 v xboxové verzi původního vydání hry na 46 ve stávajícím napříč platformami a přibyl kooperativní mód pro dva hráče.
Titul poprvé vyšel v roce 2007 jako Bladestorm: The Hundred Years' War pouze na konzole PS3 a Xbox 360. Re-release z jara 2015 obsahuje Nightmare mód, ve kterém vládci Anglie a Francie odloží dynastické spory, aby jejich armády čelily hordám zplozenců pekel.
Vašemu vstupu do války předchází tvorba charakteru žoldnéře nebo žoldnéřky, které následuje první tutorialová bitva, v níž vás nebude mentorovat nikdo jiný než Eduard z Woodstocku zvaný Černý princ. Kromě jiného vás naučí, jak využívat oddíly pěchoty, střelců a jezdectva, přičemž se vaše výbava typově přizpůsobí druhu oddílu, kterému přímo velíte. Můžete tak po neúspěšném pěším výpadu požádat o podporu lučištníků a následně oslabený šik nepřítele rozprášit ze sedla koně, v čele těžkooděných rytířů. Aby "vaši" dokázali porazit nepřítele, musíte do probíhající řeže zasahovat vždy v čele takového typu jednotek, který bude účinný proti těm, které právě převažují ve skladbě vojska nepřítele na daném místě. Samotný hack'n'slash boj je přirovnatelný k tomu ze série Dynasty Warriors, kdy standardní komba prokládáte speciálními.
Čištění oblasti od nepřátelských jednotek je spojeno s postupným záborem všech vesnic, měst a hradů nepřítele. Každé takové místo má tzv. defense value od hodnoty 3 po 9. Poté co klesne hodnota na nulu, čeká vás souboj s velitelem posádky. Jeho porážka vám přinese nejenom slávu (fame), ale také poklady, často se sběratelskou hodnotou. V rámci historické kampaně o výsledku Stoleté války rozhodne to, na jakou stranu se postavíte v klíčových bitvách u Kresčaku, Poitiers a Orléans, u ostatních na tom nezáleží. Bitvy si budete vybírat z již zmíněného hostince, sloužícího jako hub herního světa. Poklábosíte tu s hosty a při té příležitosti najmete nové spolubojovníky, nakoupíte lepší vybavení a přijmete další kontrakty.
Počet achievementů se zvýšil z 18 v xboxové verzi původního vydání hry na 46 ve stávajícím napříč platformami a přibyl kooperativní mód pro dva hráče.
Více jak století trvající konflikt z let 1337 až 1453 mezi královstvími Angličanů a Francouzů se stal velmi volnou inspirací pro japonské tvůrce ze studia Omega Force, kteří vytvořili nevšední hybrid akčního RPG a real-timové strategie. Zatímco vydavatel hry je znám svými, v řadě případů téměř až učebnicově přesnými historickými simulacemi z 80. a počátku 90. let minulého století, tvůrci BLADESTORMu pojali historii velmi rámcově. Narazíte sice na skutečné historické osobnosti, avšak mnohé dělí úmrtí i o desítky let, takže se během vleklého konfliktu ani nemohli potkat. Podobné nesrovnalosti se však ukáží být pouhými banalitami s nástupem válečných slonů, vozů, velbloudů, nindžů a mágů na francouzská bitevní pole v pokročilých fázích hry.
Vašemu vstupu do války předchází tvorba charakteru žoldnéře nebo žoldnéřky, které následuje první tutorialová bitva, v níž vás nebude mentorovat nikdo jiný než Eduard z Woodstocku, zvaný Černý princ. Kromě jiného vás naučí, jak využívat oddíly pěchoty, střelců a jezdectva. Vaše výbava se typově přizpůsobí druhu oddílu, kterému právě velíte. Můžete tak po neúspěšném pěším výpadu požádat o podporu lučištníků a následně oslabený šik nepřítele rozprášit ze sedla koně, v čele těžkooděných rytířů. Aby "vaši" dokázali porazit nepřítele, musíte do probíhající řeže zasahovat vždy v čele takového typu jednotek, který bude účinný proti těm, které právě převažují ve skladbě vojska nepřítele na daném místě. Samotný hack'n'slash boj je přirovnatelný k tomu ze série Dynasty Warriors, kdy standardní komba prokládáte speciálními.
Čištění oblasti od nepřátelských jednotek je spojeno s postupným záborem všech vesnic, měst a hradů nepřítele. Každé takové místo má tzv. defense value od hodnoty 3 po 9. Poté co klesne hodnota na nulu, čeká vás souboj s velitelem posádky. Jeho porážka vám přinese nejenom slávu (fame), ale také poklady, často se sběratelskou hodnotou. V rámci historické kampaně o výsledku Stoleté války rozhodne to, na jakou stranu se postavíte v klíčových bitvách u Kresčaku, Poitiers a Orléans, u ostatních na tom nezáleží. Bitvy si budete vybírat z již zmíněného hostince, sloužícího coby "hub" herního světa. Poklábosíte tu s hosty a při té příležitosti najmete nové spolubojovníky, nakoupíte lepší vybavení a přijmete další kontrakty.
Vašemu vstupu do války předchází tvorba charakteru žoldnéře nebo žoldnéřky, které následuje první tutorialová bitva, v níž vás nebude mentorovat nikdo jiný než Eduard z Woodstocku, zvaný Černý princ. Kromě jiného vás naučí, jak využívat oddíly pěchoty, střelců a jezdectva. Vaše výbava se typově přizpůsobí druhu oddílu, kterému právě velíte. Můžete tak po neúspěšném pěším výpadu požádat o podporu lučištníků a následně oslabený šik nepřítele rozprášit ze sedla koně, v čele těžkooděných rytířů. Aby "vaši" dokázali porazit nepřítele, musíte do probíhající řeže zasahovat vždy v čele takového typu jednotek, který bude účinný proti těm, které právě převažují ve skladbě vojska nepřítele na daném místě. Samotný hack'n'slash boj je přirovnatelný k tomu ze série Dynasty Warriors, kdy standardní komba prokládáte speciálními.
Čištění oblasti od nepřátelských jednotek je spojeno s postupným záborem všech vesnic, měst a hradů nepřítele. Každé takové místo má tzv. defense value od hodnoty 3 po 9. Poté co klesne hodnota na nulu, čeká vás souboj s velitelem posádky. Jeho porážka vám přinese nejenom slávu (fame), ale také poklady, často se sběratelskou hodnotou. V rámci historické kampaně o výsledku Stoleté války rozhodne to, na jakou stranu se postavíte v klíčových bitvách u Kresčaku, Poitiers a Orléans, u ostatních na tom nezáleží. Bitvy si budete vybírat z již zmíněného hostince, sloužícího coby "hub" herního světa. Poklábosíte tu s hosty a při té příležitosti najmete nové spolubojovníky, nakoupíte lepší vybavení a přijmete další kontrakty.
Více jak století trvající konflikt z let 1337 až 1453 mezi královstvími Angličanů a Francouzů se stal velmi volnou inspirací pro japonské tvůrce ze studia Omega Force, kteří vytvořili nevšední hybrid akčního RPG a real-timové strategie. Zatímco vydavatel hry je znám svými, v řadě případů téměř až učebnicově přesnými historickými simulacemi z 80. a počátku 90. let minulého století, tvůrci BLADESTORMu pojali historii velmi rámcově. Narazíte sice na skutečné historické osobnosti, avšak mnohé dělí úmrtí i o desítky let, takže se během vleklého konfliktu ani nemohli potkat. Podobné nesrovnalosti se však ukáží být pouhými banalitami s nástupem válečných slonů, vozů, velbloudů, nindžů a mágů na francouzská bitevní pole v pokročilých fázích hry.
Vašemu vstupu do války předchází tvorba charakteru žoldnéře nebo žoldnéřky, které následuje první tutorialová bitva, v níž vás nebude mentorovat nikdo jiný než Eduard z Woodstocku, zvaný Černý princ. Kromě jiného vás naučí, jak využívat oddíly pěchoty, střelců a jezdectva. Vaše výbava se typově přizpůsobí druhu oddílu, kterému právě velíte. Můžete tak po neúspěšném pěším výpadu požádat o podporu lučištníků a následně oslabený šik nepřítele rozprášit ze sedla koně, v čele těžkooděných rytířů. Aby "vaši" dokázali porazit nepřítele, musíte do probíhající řeže zasahovat vždy v čele takového typu jednotek, který bude účinný proti těm, které právě převažují ve skladbě vojska nepřítele na daném místě. Samotný hack'n'slash boj je přirovnatelný k tomu ze série Dynasty Warriors, kdy standardní komba prokládáte speciálními.
Čištění oblasti od nepřátelských jednotek je spojeno s postupným záborem všech vesnic, měst a hradů nepřítele. Každé takové místo má tzv. defense value od hodnoty 3 po 9. Poté co klesne hodnota na nulu, čeká vás souboj s velitelem posádky. Jeho porážka vám přinese nejenom slávu (fame), ale také poklady, často se sběratelskou hodnotou. V rámci historické kampaně o výsledku Stoleté války rozhodne to, na jakou stranu se postavíte v klíčových bitvách u Kresčaku, Poitiers a Orléans, u ostatních na tom nezáleží. Bitvy si budete vybírat z již zmíněného hostince, sloužícího coby "hub" herního světa. Poklábosíte tu s hosty a při té příležitosti najmete nové spolubojovníky, nakoupíte lepší vybavení a přijmete další kontrakty.
Vašemu vstupu do války předchází tvorba charakteru žoldnéře nebo žoldnéřky, které následuje první tutorialová bitva, v níž vás nebude mentorovat nikdo jiný než Eduard z Woodstocku, zvaný Černý princ. Kromě jiného vás naučí, jak využívat oddíly pěchoty, střelců a jezdectva. Vaše výbava se typově přizpůsobí druhu oddílu, kterému právě velíte. Můžete tak po neúspěšném pěším výpadu požádat o podporu lučištníků a následně oslabený šik nepřítele rozprášit ze sedla koně, v čele těžkooděných rytířů. Aby "vaši" dokázali porazit nepřítele, musíte do probíhající řeže zasahovat vždy v čele takového typu jednotek, který bude účinný proti těm, které právě převažují ve skladbě vojska nepřítele na daném místě. Samotný hack'n'slash boj je přirovnatelný k tomu ze série Dynasty Warriors, kdy standardní komba prokládáte speciálními.
Čištění oblasti od nepřátelských jednotek je spojeno s postupným záborem všech vesnic, měst a hradů nepřítele. Každé takové místo má tzv. defense value od hodnoty 3 po 9. Poté co klesne hodnota na nulu, čeká vás souboj s velitelem posádky. Jeho porážka vám přinese nejenom slávu (fame), ale také poklady, často se sběratelskou hodnotou. V rámci historické kampaně o výsledku Stoleté války rozhodne to, na jakou stranu se postavíte v klíčových bitvách u Kresčaku, Poitiers a Orléans, u ostatních na tom nezáleží. Bitvy si budete vybírat z již zmíněného hostince, sloužícího coby "hub" herního světa. Poklábosíte tu s hosty a při té příležitosti najmete nové spolubojovníky, nakoupíte lepší vybavení a přijmete další kontrakty.
Více jak století trvající konflikt z let 1337 až 1453 mezi královstvími Angličanů a Francouzů se stal velmi volnou inspirací pro japonské tvůrce ze studia Omega Force, kteří vytvořili nevšední hybrid akčního RPG a real-timové strategie. Zatímco vydavatel hry je znám svými, v řadě případů téměř až učebnicově přesnými historickými simulacemi z 80. a počátku 90. let minulého století, tvůrci BLADESTORMu pojali historii velmi rámcově. Narazíte sice na skutečné historické osobnosti, avšak mnohé dělí úmrtí i o desítky let, takže se během vleklého konfliktu ani nemohli potkat. Podobné nesrovnalosti se však ukáží být pouhými banalitami s nástupem válečných slonů, vozů, velbloudů, nindžů a mágů na francouzská bitevní pole v pokročilých fázích hry.
Vašemu vstupu do války předchází tvorba charakteru žoldnéře nebo žoldnéřky, které následuje první tutorialová bitva, v níž vás nebude mentorovat nikdo jiný než Eduard z Woodstocku, zvaný Černý princ. Kromě jiného vás naučí, jak využívat oddíly pěchoty, střelců a jezdectva. Vaše výbava se typově přizpůsobí druhu oddílu, kterému právě velíte. Můžete tak po neúspěšném pěším výpadu požádat o podporu lučištníků a následně oslabený šik nepřítele rozprášit ze sedla koně, v čele těžkooděných rytířů. Aby "vaši" dokázali porazit nepřítele, musíte do probíhající řeže zasahovat vždy v čele takového typu jednotek, který bude účinný proti těm, které právě převažují ve skladbě vojska nepřítele na daném místě. Samotný hack'n'slash boj je přirovnatelný k tomu ze série Dynasty Warriors, kdy standardní komba prokládáte speciálními.
Čištění oblasti od nepřátelských jednotek je spojeno s postupným záborem všech vesnic, měst a hradů nepřítele. Každé takové místo má tzv. defense value od hodnoty 3 po 9. Poté co klesne hodnota na nulu, čeká vás souboj s velitelem posádky. Jeho porážka vám přinese nejenom slávu (fame), ale také poklady, často se sběratelskou hodnotou. V rámci historické kampaně o výsledku Stoleté války rozhodne to, na jakou stranu se postavíte v klíčových bitvách u Kresčaku, Poitiers a Orléans, u ostatních na tom nezáleží. Bitvy si budete vybírat z již zmíněného hostince, sloužícího coby "hub" herního světa. Poklábosíte tu s hosty a při té příležitosti najmete nové spolubojovníky, nakoupíte lepší vybavení a přijmete další kontrakty.
Vašemu vstupu do války předchází tvorba charakteru žoldnéře nebo žoldnéřky, které následuje první tutorialová bitva, v níž vás nebude mentorovat nikdo jiný než Eduard z Woodstocku, zvaný Černý princ. Kromě jiného vás naučí, jak využívat oddíly pěchoty, střelců a jezdectva. Vaše výbava se typově přizpůsobí druhu oddílu, kterému právě velíte. Můžete tak po neúspěšném pěším výpadu požádat o podporu lučištníků a následně oslabený šik nepřítele rozprášit ze sedla koně, v čele těžkooděných rytířů. Aby "vaši" dokázali porazit nepřítele, musíte do probíhající řeže zasahovat vždy v čele takového typu jednotek, který bude účinný proti těm, které právě převažují ve skladbě vojska nepřítele na daném místě. Samotný hack'n'slash boj je přirovnatelný k tomu ze série Dynasty Warriors, kdy standardní komba prokládáte speciálními.
Čištění oblasti od nepřátelských jednotek je spojeno s postupným záborem všech vesnic, měst a hradů nepřítele. Každé takové místo má tzv. defense value od hodnoty 3 po 9. Poté co klesne hodnota na nulu, čeká vás souboj s velitelem posádky. Jeho porážka vám přinese nejenom slávu (fame), ale také poklady, často se sběratelskou hodnotou. V rámci historické kampaně o výsledku Stoleté války rozhodne to, na jakou stranu se postavíte v klíčových bitvách u Kresčaku, Poitiers a Orléans, u ostatních na tom nezáleží. Bitvy si budete vybírat z již zmíněného hostince, sloužícího coby "hub" herního světa. Poklábosíte tu s hosty a při té příležitosti najmete nové spolubojovníky, nakoupíte lepší vybavení a přijmete další kontrakty.
Více jak století trvající konflikt z let 1337 až 1453 mezi královstvími Angličanů a Francouzů se stal velmi volnou inspirací pro japonské tvůrce ze studia Omega Force, kteří vytvořili nevšední hybrid akčního RPG a real-timové strategie. Zatímco vydavatel hry je znám svými, v řadě případů téměř až učebnicově přesnými historickými simulacemi z 80. a počátku 90. let minulého století, tvůrci BLADESTORMu pojali historii velmi rámcově. Narazíte sice na skutečné historické osobnosti, avšak mnohé dělí úmrtí i o desítky let, takže se během vleklého konfliktu ani nemohli potkat. Podobné nesrovnalosti se však ukáží být pouhými banalitami s nástupem válečných slonů, vozů, velbloudů, nindžů a mágů na francouzská bitevní pole v pokročilých fázích hry.
Vašemu vstupu do války předchází tvorba charakteru žoldnéře nebo žoldnéřky, které následuje první tutorialová bitva, v níž vás nebude mentorovat nikdo jiný než Eduard z Woodstocku, zvaný Černý princ. Kromě jiného vás naučí, jak využívat oddíly pěchoty, střelců a jezdectva. Vaše výbava se typově přizpůsobí druhu oddílu, kterému právě velíte. Můžete tak po neúspěšném pěším výpadu požádat o podporu lučištníků a následně oslabený šik nepřítele rozprášit ze sedla koně, v čele těžkooděných rytířů. Aby "vaši" dokázali porazit nepřítele, musíte do probíhající řeže zasahovat vždy v čele takového typu jednotek, který bude účinný proti těm, které právě převažují ve skladbě vojska nepřítele na daném místě. Samotný hack'n'slash boj je přirovnatelný k tomu ze série Dynasty Warriors, kdy standardní komba prokládáte speciálními.
Čištění oblasti od nepřátelských jednotek je spojeno s postupným záborem všech vesnic, měst a hradů nepřítele. Každé takové místo má tzv. defense value od hodnoty 3 po 9. Poté co klesne hodnota na nulu, čeká vás souboj s velitelem posádky. Jeho porážka vám přinese nejenom slávu (fame), ale také poklady, často se sběratelskou hodnotou. V rámci historické kampaně o výsledku Stoleté války rozhodne to, na jakou stranu se postavíte v klíčových bitvách u Kresčaku, Poitiers a Orléans, u ostatních na tom nezáleží. Bitvy si budete vybírat z již zmíněného hostince, sloužícího coby "hub" herního světa. Poklábosíte tu s hosty a při té příležitosti najmete nové spolubojovníky, nakoupíte lepší vybavení a přijmete další kontrakty.
Vašemu vstupu do války předchází tvorba charakteru žoldnéře nebo žoldnéřky, které následuje první tutorialová bitva, v níž vás nebude mentorovat nikdo jiný než Eduard z Woodstocku, zvaný Černý princ. Kromě jiného vás naučí, jak využívat oddíly pěchoty, střelců a jezdectva. Vaše výbava se typově přizpůsobí druhu oddílu, kterému právě velíte. Můžete tak po neúspěšném pěším výpadu požádat o podporu lučištníků a následně oslabený šik nepřítele rozprášit ze sedla koně, v čele těžkooděných rytířů. Aby "vaši" dokázali porazit nepřítele, musíte do probíhající řeže zasahovat vždy v čele takového typu jednotek, který bude účinný proti těm, které právě převažují ve skladbě vojska nepřítele na daném místě. Samotný hack'n'slash boj je přirovnatelný k tomu ze série Dynasty Warriors, kdy standardní komba prokládáte speciálními.
Čištění oblasti od nepřátelských jednotek je spojeno s postupným záborem všech vesnic, měst a hradů nepřítele. Každé takové místo má tzv. defense value od hodnoty 3 po 9. Poté co klesne hodnota na nulu, čeká vás souboj s velitelem posádky. Jeho porážka vám přinese nejenom slávu (fame), ale také poklady, často se sběratelskou hodnotou. V rámci historické kampaně o výsledku Stoleté války rozhodne to, na jakou stranu se postavíte v klíčových bitvách u Kresčaku, Poitiers a Orléans, u ostatních na tom nezáleží. Bitvy si budete vybírat z již zmíněného hostince, sloužícího coby "hub" herního světa. Poklábosíte tu s hosty a při té příležitosti najmete nové spolubojovníky, nakoupíte lepší vybavení a přijmete další kontrakty.