Pro pohodlnější navigaci i přístup k pokročilým funkcím Databáze-her.cz doporučujeme povolit si ve svém prohlížeči JavaScript.
BLADESTORM: Nightmare BLADESTORM: Nightmare BLADESTORM: Nightmare BLADESTORM: Nightmare BLADESTORM: Nightmare BLADESTORM: Nightmare BLADESTORM: Nightmare
Omega Force
Omega Force
Omega Force
Omega Force
Omega Force
Omega Force
Omega Force
PC
29.05.2015
PC
29.05.2015
PC
29.05.2015
PC
29.05.2015
XOne
17.03.2015
PS3PS4
14.04.2015
PC
29.05.2015
XOne
17.03.2015
PS3PS4
14.04.2015
PC
29.05.2015
PS5
kompatibilní
XOne
17.03.2015
PS3PS4
14.04.2015
PC
29.05.2015
PS5XboxX/S
kompatibilní
BLADESTORM: Nightmare BLADESTORM: Nightmare BLADESTORM: Nightmare BLADESTORM: Nightmare BLADESTORM: Nightmare BLADESTORM: Nightmare BLADESTORM: Nightmare
Žánr
akce > 3rd person akce *
strategie > real-time strategie
RPG > nezařazeno
akce > 3rd person akce *
strategie > real-time strategie
RPG > nezařazeno
akce > 3rd person akce *
strategie > real-time strategie
RPG > nezařazeno
akce > 3rd person akce *
strategie > real-time strategie
RPG > nezařazeno
akce > 3rd person akce *
strategie > real-time strategie
RPG > nezařazeno
akce > 3rd person akce *
strategie > real-time strategie
RPG > nezařazeno
akce > 3rd person akce *
strategie > real-time strategie
RPG > nezařazeno

Forma
placená hra placená hra placená hra placená hra placená hra placená hra placená hra
Rozsah
samostatná hra samostatná hra samostatná hra samostatná hra samostatná hra samostatná hra samostatná hra
Multiplayer
ano ano ano ano ano ano ano

Více jak století trvající konflikt z let 1337 až 1453 mezi královstvími Angličanů a Francouzů se stal velmi volnou inspirací pro japonské tvůrce ze studia Omega Force, kteří vytvořili nevšední hybrid akčního RPG a real-timové strategie. Zatímco vydavatel hry je znám svými, v řadě případů téměř až učebnicově přesnými historickými simulacemi z 80. a počátku 90. let minulého století, tvůrci BLADESTORMu pojali historii velmi rámcově. Narazíte sice na skutečné historické osobnosti, avšak mnohé dělí úmrtí i o desítky let, a tak se během vleklého konfliktu ani nemohli potkat. Podobné nesrovnalosti se však ukáží být pouhými banalitami s nástupem válečných slonů, vozů, velbloudů, nindžů a mágů na francouzská bitevní pole v pokročilých fázích hry.

Titul poprvé vyšel v roce 2007 jako Bladestorm: The Hundred Years' War pouze na konzole PS3 a Xbox 360. Re-release z jara 2015 obsahuje Nightmare mód, ve kterém vládci Anglie a Francie odloží dynastické spory, aby jejich armády čelily hordám zplozenců pekel.

Vašemu vstupu do války předchází tvorba charakteru žoldnéře nebo žoldnéřky, které následuje první tutorialová bitva, v níž vás nebude mentorovat nikdo jiný než Eduard z Woodstocku zvaný Černý princ. Kromě jiného vás naučí, jak využívat oddíly pěchoty, střelců a jezdectva, přičemž se vaše výbava typově přizpůsobí druhu oddílu, kterému přímo velíte. Můžete tak po neúspěšném pěším výpadu požádat o podporu lučištníků a následně oslabený šik nepřítele rozprášit ze sedla koně, v čele těžkooděných rytířů. Aby "vaši" dokázali porazit nepřítele, musíte do probíhající řeže zasahovat vždy v čele takového typu jednotek, který bude účinný proti těm, které právě převažují ve skladbě vojska nepřítele na daném místě. Samotný hack'n'slash boj je přirovnatelný k tomu ze série Dynasty Warriors, kdy standardní komba prokládáte speciálními.

Čištění oblasti od nepřátelských jednotek je spojeno se záborem všech vesnic, měst a hradů. Každé takové místo má tzv. defense value od hodnoty 3 po 9. Poté co klesne hodnota nulu, čeká vás souboj s velitelem posádky. Jeho porážka vám přinese nejenom slávu (fame) ale také poklady, často se sběratelskou hodnotou. V rámci historické kampaně o výsledku Stoleté války rozhodne to, na jakou stranu se postavíte v klíčových bitvách u Kresčaku, Poitiers a Orléans, u ostatních na tom nezáleží. Bitvy si budete vybírat z již zmíněného hostince, sloužícího jako hub herního světa. Poklábosíte tu s hosty a při té příležitosti najmete nové spolubojovníky, nakoupíte lepší vybavení a přijmete další kontrakty.

Počet achievementů se zvýšil z 18 v xboxové verzi původního vydání hry na 46 ve stávajícím napříč platformami a přibyl kooperativní mód pro dva hráče.
Více jak století trvající konflikt z let 1337 až 1453 mezi královstvími Angličanů a Francouzů se stal velmi volnou inspirací pro japonské tvůrce ze studia Omega Force, kteří vytvořili nevšední hybrid akčního RPG a real-timové strategie. Zatímco vydavatel hry je znám svými, v řadě případů téměř až učebnicově přesnými historickými simulacemi z 80. a počátku 90. let minulého století, tvůrci BLADESTORMu pojali historii velmi rámcově. Narazíte sice na skutečné historické osobnosti, avšak mnohé dělí úmrtí i o desítky let, a tak se během vleklého konfliktu ani nemohli potkat. Podobné nesrovnalosti se však ukáží být pouhými banalitami s nástupem válečných slonů, vozů, velbloudů, nindžů a mágů na francouzská bitevní pole v pokročilých fázích hry.

Titul poprvé vyšel v roce 2007 jako Bladestorm: The Hundred Years' War pouze na konzole PS3 a Xbox 360. Re-release z jara 2015 obsahuje Nightmare mód, ve kterém vládci Anglie a Francie odloží dynastické spory, aby jejich armády čelily hordám zplozenců pekel.

Vašemu vstupu do války předchází tvorba charakteru žoldnéře nebo žoldnéřky, které následuje první tutorialová bitva, v níž vás nebude mentorovat nikdo jiný než Eduard z Woodstocku zvaný Černý princ. Kromě jiného vás naučí, jak využívat oddíly pěchoty, střelců a jezdectva, přičemž se vaše výbava typově přizpůsobí druhu oddílu, kterému přímo velíte. Můžete tak po neúspěšném pěším výpadu požádat o podporu lučištníků a následně oslabený šik nepřítele rozprášit ze sedla koně, v čele těžkooděných rytířů. Aby "vaši" dokázali porazit nepřítele, musíte do probíhající řeže zasahovat vždy v čele takového typu jednotek, který bude účinný proti těm, které právě převažují ve skladbě vojska nepřítele na daném místě. Samotný hack'n'slash boj je přirovnatelný k tomu ze série Dynasty Warriors, kdy standardní komba prokládáte speciálními.

Čištění oblasti od nepřátelských jednotek je spojeno s postupným záborem všech vesnic, měst a hradů nepřítele. Každé takové místo má tzv. defense value od hodnoty 3 po 9. Poté co klesne hodnota na nulu, čeká vás souboj s velitelem posádky. Jeho porážka vám přinese nejenom slávu (fame) ale také poklady, často se sběratelskou hodnotou. V rámci historické kampaně o výsledku Stoleté války rozhodne to, na jakou stranu se postavíte v klíčových bitvách u Kresčaku, Poitiers a Orléans, u ostatních na tom nezáleží. Bitvy si budete vybírat z již zmíněného hostince, sloužícího jako hub herního světa. Poklábosíte tu s hosty a při té příležitosti najmete nové spolubojovníky, nakoupíte lepší vybavení a přijmete další kontrakty.

Počet achievementů se zvýšil z 18 v xboxové verzi původního vydání hry na 46 ve stávajícím napříč platformami a přibyl kooperativní mód pro dva hráče.
Více jak století trvající konflikt z let 1337 až 1453 mezi královstvími Angličanů a Francouzů se stal velmi volnou inspirací pro japonské tvůrce ze studia Omega Force, kteří vytvořili nevšední hybrid akčního RPG a real-timové strategie. Zatímco vydavatel hry je znám svými, v řadě případů téměř až učebnicově přesnými historickými simulacemi z 80. a počátku 90. let minulého století, tvůrci BLADESTORMu pojali historii velmi rámcově. Narazíte sice na skutečné historické osobnosti, avšak mnohé dělí úmrtí i o desítky let, a tak se během vleklého konfliktu ani nemohli potkat. Podobné nesrovnalosti se však ukáží být pouhými banalitami s nástupem válečných slonů, vozů, velbloudů, nindžů a mágů na francouzská bitevní pole v pokročilých fázích hry.

Titul poprvé vyšel v roce 2007 jako Bladestorm: The Hundred Years' War pouze na konzole PS3 a Xbox 360. Re-release z jara 2015 obsahuje Nightmare mód, ve kterém vládci Anglie a Francie odloží dynastické spory, aby jejich armády čelily hordám zplozenců pekel.

Vašemu vstupu do války předchází tvorba charakteru žoldnéře nebo žoldnéřky, které následuje první tutorialová bitva, v níž vás nebude mentorovat nikdo jiný než Eduard z Woodstocku zvaný Černý princ. Kromě jiného vás naučí, jak využívat oddíly pěchoty, střelců a jezdectva, přičemž se vaše výbava typově přizpůsobí druhu oddílu, kterému přímo velíte. Můžete tak po neúspěšném pěším výpadu požádat o podporu lučištníků a následně oslabený šik nepřítele rozprášit ze sedla koně, v čele těžkooděných rytířů. Aby "vaši" dokázali porazit nepřítele, musíte do probíhající řeže zasahovat vždy v čele takového typu jednotek, který bude účinný proti těm, které právě převažují ve skladbě vojska nepřítele na daném místě. Samotný hack'n'slash boj je přirovnatelný k tomu ze série Dynasty Warriors, kdy standardní komba prokládáte speciálními.

Čištění oblasti od nepřátelských jednotek je spojeno s postupným záborem všech vesnic, měst a hradů nepřítele. Každé takové místo má tzv. defense value od hodnoty 3 po 9. Poté co klesne hodnota na nulu, čeká vás souboj s velitelem posádky. Jeho porážka vám přinese nejenom slávu (fame), ale také poklady, často se sběratelskou hodnotou. V rámci historické kampaně o výsledku Stoleté války rozhodne to, na jakou stranu se postavíte v klíčových bitvách u Kresčaku, Poitiers a Orléans, u ostatních na tom nezáleží. Bitvy si budete vybírat z již zmíněného hostince, sloužícího jako hub herního světa. Poklábosíte tu s hosty a při té příležitosti najmete nové spolubojovníky, nakoupíte lepší vybavení a přijmete další kontrakty.

Počet achievementů se zvýšil z 18 v xboxové verzi původního vydání hry na 46 ve stávajícím napříč platformami a přibyl kooperativní mód pro dva hráče.
Více jak století trvající konflikt z let 1337 až 1453 mezi královstvími Angličanů a Francouzů se stal velmi volnou inspirací pro japonské tvůrce ze studia Omega Force, kteří vytvořili nevšední hybrid akčního RPG a real-timové strategie. Zatímco vydavatel hry je znám svými, v řadě případů téměř až učebnicově přesnými historickými simulacemi z 80. a počátku 90. let minulého století, tvůrci BLADESTORMu pojali historii velmi rámcově. Narazíte sice na skutečné historické osobnosti, avšak mnohé dělí úmrtí i o desítky let, takže se během vleklého konfliktu ani nemohli potkat. Podobné nesrovnalosti se však ukáží být pouhými banalitami s nástupem válečných slonů, vozů, velbloudů, nindžů a mágů na francouzská bitevní pole v pokročilých fázích hry.

Vašemu vstupu do války předchází tvorba charakteru žoldnéře nebo žoldnéřky, které následuje první tutorialová bitva, v níž vás nebude mentorovat nikdo jiný než Eduard z Woodstocku, zvaný Černý princ. Kromě jiného vás naučí, jak využívat oddíly pěchoty, střelců a jezdectva. Vaše výbava se typově přizpůsobí druhu oddílu, kterému právě velíte. Můžete tak po neúspěšném pěším výpadu požádat o podporu lučištníků a následně oslabený šik nepřítele rozprášit ze sedla koně, v čele těžkooděných rytířů. Aby "vaši" dokázali porazit nepřítele, musíte do probíhající řeže zasahovat vždy v čele takového typu jednotek, který bude účinný proti těm, které právě převažují ve skladbě vojska nepřítele na daném místě. Samotný hack'n'slash boj je přirovnatelný k tomu ze série Dynasty Warriors, kdy standardní komba prokládáte speciálními.

Čištění oblasti od nepřátelských jednotek je spojeno s postupným záborem všech vesnic, měst a hradů nepřítele. Každé takové místo má tzv. defense value od hodnoty 3 po 9. Poté co klesne hodnota na nulu, čeká vás souboj s velitelem posádky. Jeho porážka vám přinese nejenom slávu (fame), ale také poklady, často se sběratelskou hodnotou. V rámci historické kampaně o výsledku Stoleté války rozhodne to, na jakou stranu se postavíte v klíčových bitvách u Kresčaku, Poitiers a Orléans, u ostatních na tom nezáleží. Bitvy si budete vybírat z již zmíněného hostince, sloužícího coby "hub" herního světa. Poklábosíte tu s hosty a při té příležitosti najmete nové spolubojovníky, nakoupíte lepší vybavení a přijmete další kontrakty.
Více jak století trvající konflikt z let 1337 až 1453 mezi královstvími Angličanů a Francouzů se stal velmi volnou inspirací pro japonské tvůrce ze studia Omega Force, kteří vytvořili nevšední hybrid akčního RPG a real-timové strategie. Zatímco vydavatel hry je znám svými, v řadě případů téměř až učebnicově přesnými historickými simulacemi z 80. a počátku 90. let minulého století, tvůrci BLADESTORMu pojali historii velmi rámcově. Narazíte sice na skutečné historické osobnosti, avšak mnohé dělí úmrtí i o desítky let, takže se během vleklého konfliktu ani nemohli potkat. Podobné nesrovnalosti se však ukáží být pouhými banalitami s nástupem válečných slonů, vozů, velbloudů, nindžů a mágů na francouzská bitevní pole v pokročilých fázích hry.

Vašemu vstupu do války předchází tvorba charakteru žoldnéře nebo žoldnéřky, které následuje první tutorialová bitva, v níž vás nebude mentorovat nikdo jiný než Eduard z Woodstocku, zvaný Černý princ. Kromě jiného vás naučí, jak využívat oddíly pěchoty, střelců a jezdectva. Vaše výbava se typově přizpůsobí druhu oddílu, kterému právě velíte. Můžete tak po neúspěšném pěším výpadu požádat o podporu lučištníků a následně oslabený šik nepřítele rozprášit ze sedla koně, v čele těžkooděných rytířů. Aby "vaši" dokázali porazit nepřítele, musíte do probíhající řeže zasahovat vždy v čele takového typu jednotek, který bude účinný proti těm, které právě převažují ve skladbě vojska nepřítele na daném místě. Samotný hack'n'slash boj je přirovnatelný k tomu ze série Dynasty Warriors, kdy standardní komba prokládáte speciálními.

Čištění oblasti od nepřátelských jednotek je spojeno s postupným záborem všech vesnic, měst a hradů nepřítele. Každé takové místo má tzv. defense value od hodnoty 3 po 9. Poté co klesne hodnota na nulu, čeká vás souboj s velitelem posádky. Jeho porážka vám přinese nejenom slávu (fame), ale také poklady, často se sběratelskou hodnotou. V rámci historické kampaně o výsledku Stoleté války rozhodne to, na jakou stranu se postavíte v klíčových bitvách u Kresčaku, Poitiers a Orléans, u ostatních na tom nezáleží. Bitvy si budete vybírat z již zmíněného hostince, sloužícího coby "hub" herního světa. Poklábosíte tu s hosty a při té příležitosti najmete nové spolubojovníky, nakoupíte lepší vybavení a přijmete další kontrakty.
Více jak století trvající konflikt z let 1337 až 1453 mezi královstvími Angličanů a Francouzů se stal velmi volnou inspirací pro japonské tvůrce ze studia Omega Force, kteří vytvořili nevšední hybrid akčního RPG a real-timové strategie. Zatímco vydavatel hry je znám svými, v řadě případů téměř až učebnicově přesnými historickými simulacemi z 80. a počátku 90. let minulého století, tvůrci BLADESTORMu pojali historii velmi rámcově. Narazíte sice na skutečné historické osobnosti, avšak mnohé dělí úmrtí i o desítky let, takže se během vleklého konfliktu ani nemohli potkat. Podobné nesrovnalosti se však ukáží být pouhými banalitami s nástupem válečných slonů, vozů, velbloudů, nindžů a mágů na francouzská bitevní pole v pokročilých fázích hry.

Vašemu vstupu do války předchází tvorba charakteru žoldnéře nebo žoldnéřky, které následuje první tutorialová bitva, v níž vás nebude mentorovat nikdo jiný než Eduard z Woodstocku, zvaný Černý princ. Kromě jiného vás naučí, jak využívat oddíly pěchoty, střelců a jezdectva. Vaše výbava se typově přizpůsobí druhu oddílu, kterému právě velíte. Můžete tak po neúspěšném pěším výpadu požádat o podporu lučištníků a následně oslabený šik nepřítele rozprášit ze sedla koně, v čele těžkooděných rytířů. Aby "vaši" dokázali porazit nepřítele, musíte do probíhající řeže zasahovat vždy v čele takového typu jednotek, který bude účinný proti těm, které právě převažují ve skladbě vojska nepřítele na daném místě. Samotný hack'n'slash boj je přirovnatelný k tomu ze série Dynasty Warriors, kdy standardní komba prokládáte speciálními.

Čištění oblasti od nepřátelských jednotek je spojeno s postupným záborem všech vesnic, měst a hradů nepřítele. Každé takové místo má tzv. defense value od hodnoty 3 po 9. Poté co klesne hodnota na nulu, čeká vás souboj s velitelem posádky. Jeho porážka vám přinese nejenom slávu (fame), ale také poklady, často se sběratelskou hodnotou. V rámci historické kampaně o výsledku Stoleté války rozhodne to, na jakou stranu se postavíte v klíčových bitvách u Kresčaku, Poitiers a Orléans, u ostatních na tom nezáleží. Bitvy si budete vybírat z již zmíněného hostince, sloužícího coby "hub" herního světa. Poklábosíte tu s hosty a při té příležitosti najmete nové spolubojovníky, nakoupíte lepší vybavení a přijmete další kontrakty.
Více jak století trvající konflikt z let 1337 až 1453 mezi královstvími Angličanů a Francouzů se stal velmi volnou inspirací pro japonské tvůrce ze studia Omega Force, kteří vytvořili nevšední hybrid akčního RPG a real-timové strategie. Zatímco vydavatel hry je znám svými, v řadě případů téměř až učebnicově přesnými historickými simulacemi z 80. a počátku 90. let minulého století, tvůrci BLADESTORMu pojali historii velmi rámcově. Narazíte sice na skutečné historické osobnosti, avšak mnohé dělí úmrtí i o desítky let, takže se během vleklého konfliktu ani nemohli potkat. Podobné nesrovnalosti se však ukáží být pouhými banalitami s nástupem válečných slonů, vozů, velbloudů, nindžů a mágů na francouzská bitevní pole v pokročilých fázích hry.

Vašemu vstupu do války předchází tvorba charakteru žoldnéře nebo žoldnéřky, které následuje první tutorialová bitva, v níž vás nebude mentorovat nikdo jiný než Eduard z Woodstocku, zvaný Černý princ. Kromě jiného vás naučí, jak využívat oddíly pěchoty, střelců a jezdectva. Vaše výbava se typově přizpůsobí druhu oddílu, kterému právě velíte. Můžete tak po neúspěšném pěším výpadu požádat o podporu lučištníků a následně oslabený šik nepřítele rozprášit ze sedla koně, v čele těžkooděných rytířů. Aby "vaši" dokázali porazit nepřítele, musíte do probíhající řeže zasahovat vždy v čele takového typu jednotek, který bude účinný proti těm, které právě převažují ve skladbě vojska nepřítele na daném místě. Samotný hack'n'slash boj je přirovnatelný k tomu ze série Dynasty Warriors, kdy standardní komba prokládáte speciálními.

Čištění oblasti od nepřátelských jednotek je spojeno s postupným záborem všech vesnic, měst a hradů nepřítele. Každé takové místo má tzv. defense value od hodnoty 3 po 9. Poté co klesne hodnota na nulu, čeká vás souboj s velitelem posádky. Jeho porážka vám přinese nejenom slávu (fame), ale také poklady, často se sběratelskou hodnotou. V rámci historické kampaně o výsledku Stoleté války rozhodne to, na jakou stranu se postavíte v klíčových bitvách u Kresčaku, Poitiers a Orléans, u ostatních na tom nezáleží. Bitvy si budete vybírat z již zmíněného hostince, sloužícího coby "hub" herního světa. Poklábosíte tu s hosty a při té příležitosti najmete nové spolubojovníky, nakoupíte lepší vybavení a přijmete další kontrakty.