Birthright je velice komplikovaný, ale zároveň velice propracovaný mix realtimové/tahové strategie a dungeonu, postavený na pravidlech AD&D, se světem a příběhem podle knižní předlohy Železný trůn.
Strategická část hry se dá hrát buďto realtimově, tahově, a nebo můžete mezi těmito způsoby hry přepínat. Na začátku si hráč vybere jednu z provincií, kterou bude spravovat. V každé je k dispozici několik typů budov, které slouží k různým účelům. Jsou to většinou tzv. cechy, které se starají o rozvoj daného odvětví. Cílem hry je postupně zabrat všechny provincie a utkat se s Gorgonem, králem země.
Aby hráč získal provincii, musí zvítězit nejen vojensky, ale i diplomaticky a přesvědčit její obyvatele, aby se přidali na jeho stranu. Jakmile hráč vlastní všechny državy, dostává produkci surovin z provincie a může začít s vylepšováním budov, stavěním cest a zajištěním obrany území.
Vedle strategické části hry jsou přítomné i hrdinské úkoly, které se odehrávají v klasickém kobkařském stylu, ovlivněném základními RPG prvky, a slouží pro zvyšování zkušeností hrdinů, nacházení magických předmětů a peněz, které se vám po úspěšném splnění úkolu připočítají do strategické pokladnice. Bohužel veliká nevýhoda při plnění úkolů je nemožnost uložení pozice, a tak se často stává, že vaši partu zabije nějaká ukrytá past a musí se hrát od začátku.
S propracovaností herního prostředí však úměrně upadá technické zpracování, které sice není z nejhorších, ale na víc jak průměr to nestačí.
Strategická část hry se dá hrát buďto realtimově, tahově, a nebo můžete mezi těmito způsoby hry přepínat. Na začátku si hráč vybere jednu z provincií, kterou bude spravovat. V každé je k dispozici několik typů budov, které slouží k různým účelům. Jsou to většinou tzv. cechy, které se starají o rozvoj daného odvětví. Cílem hry je postupně zabrat všechny provincie a utkat se s Gorgonem, králem země.
Aby hráč získal provincii, musí zvítězit nejen vojensky, ale i diplomaticky a přesvědčit její obyvatele, aby se přidali na jeho stranu. Jakmile hráč vlastní všechny državy, dostává produkci surovin z provincie a může začít s vylepšováním budov, stavěním cest a zajištěním obrany území.
Vedle strategické části hry jsou přítomné i hrdinské úkoly, které se odehrávají v klasickém kobkařském stylu, ovlivněném základními RPG prvky, a slouží pro zvyšování zkušeností hrdinů, nacházení magických předmětů a peněz, které se vám po úspěšném splnění úkolu připočítají do strategické pokladnice. Bohužel veliká nevýhoda při plnění úkolů je nemožnost uložení pozice, a tak se často stává, že vaši partu zabije nějaká ukrytá past a musí se hrát od začátku.
S propracovaností herního prostředí však úměrně upadá technické zpracování, které sice není z nejhorších, ale na víc jak průměr to nestačí.
Birthright je velice komplikovaný, ale zároveň velice propracovaný mix realtimové/tahové strategie a dungeonu, postavený na pravidlech AD&D, se světem a příběhem podle knižní předlohy Železný trůn.
Strategická část hry se dá hrát buďto realtimově, tahově, a nebo můžete mezi těmito způsoby hry přepínat. Na začátku si hráč vybere jednu z provincií, kterou bude spravovat. V každé je k dispozici několik typů budov, které slouží k různým účelům. Jsou to většinou tzv. cechy, které se starají o rozvoj daného odvětví. Cílem hry je postupně zabrat všechny provincie a utkat se s Gorgonem, králem země.
Aby hráč získal provincii, musí zvítězit nejen vojensky, ale i diplomaticky a přesvědčit její obyvatele, aby se přidali na jeho stranu. Jakmile hráč vlastní všechny državy, dostává produkci surovin z provincie a může začít s vylepšováním budov, stavěním cest a zajištěním obrany území.
Vedle strategické části hry jsou přítomné i hrdinské úkoly, které se odehrávají v klasickém kobkařském stylu, ovlivněném základními RPG prvky, a slouží pro zvyšování zkušeností hrdinů, nacházení magických předmětů a peněz, které se vám po úspěšném splnění úkolu připočítají do strategické pokladnice. Nevýhodou při plnění úkolů je nemožnost uložení pozice.
Strategická část hry se dá hrát buďto realtimově, tahově, a nebo můžete mezi těmito způsoby hry přepínat. Na začátku si hráč vybere jednu z provincií, kterou bude spravovat. V každé je k dispozici několik typů budov, které slouží k různým účelům. Jsou to většinou tzv. cechy, které se starají o rozvoj daného odvětví. Cílem hry je postupně zabrat všechny provincie a utkat se s Gorgonem, králem země.
Aby hráč získal provincii, musí zvítězit nejen vojensky, ale i diplomaticky a přesvědčit její obyvatele, aby se přidali na jeho stranu. Jakmile hráč vlastní všechny državy, dostává produkci surovin z provincie a může začít s vylepšováním budov, stavěním cest a zajištěním obrany území.
Vedle strategické části hry jsou přítomné i hrdinské úkoly, které se odehrávají v klasickém kobkařském stylu, ovlivněném základními RPG prvky, a slouží pro zvyšování zkušeností hrdinů, nacházení magických předmětů a peněz, které se vám po úspěšném splnění úkolu připočítají do strategické pokladnice. Nevýhodou při plnění úkolů je nemožnost uložení pozice.