V arkádě Bad Cat se stanete pouličním kocourem a vaším úkolem bude projít různé překážkové dráhy s postupně se zvyšující obtížností, aniž byste své postavě způsobili zranění, či dokonce smrt. Překážkové tratě působí přirozeně a jsou vytvořeny z předmětů, jež jsou běžně k dispozici v dané lokaci. Ocitnete se tak v městském parku, poté projdete mezi městskými mrakodrapy, pak se přesunete do kanalizační sítě a poslední úroveň zakončuje prostředí mezi bowlingovými drahami.
Design úrovní s jednoduchým ovládáním vytvořil Thomas Hertzler, pozdější šéf Blue Byte Software. Čtyři úrovně vzájemně propojil mezihrou, ve které se jako kocour pokoušíte uniknout na motorce polici, která vás pronásleduje městem.
Design úrovní s jednoduchým ovládáním vytvořil Thomas Hertzler, pozdější šéf Blue Byte Software. Čtyři úrovně vzájemně propojil mezihrou, ve které se jako kocour pokoušíte uniknout na motorce polici, která vás pronásleduje městem.
V arkádě Bad Cat se stanete pouličním kocourem a vaším úkolem bude projít různé překážkové dráhy s postupně se zvyšující obtížností, aniž byste své postavě způsobili zranění, či dokonce smrt. Překážkové tratě působí přirozeně a jsou vytvořeny z předmětů, jež jsou běžně k dispozici v dané lokaci. Ocitnete se tak v městském parku, poté projdete mezi městskými mrakodrapy, pak se přesunete do kanalizační sítě a poslední úroveň zakončuje prostředí mezi bowlingovými drahami.
Design úrovní s jednoduchým ovládáním vytvořil Thomas Hertzler, pozdější šéf Blue Byte Software. Čtyři úrovně vzájemně propojil mezihrou, ve které se jako kocour pokoušíte uniknout na motorce polici, která vás pronásleduje městem.
Design úrovní s jednoduchým ovládáním vytvořil Thomas Hertzler, pozdější šéf Blue Byte Software. Čtyři úrovně vzájemně propojil mezihrou, ve které se jako kocour pokoušíte uniknout na motorce polici, která vás pronásleduje městem.
V arkádě Bad Cat se stanete pouličním kocourem a vaším úkolem bude projít různé překážkové dráhy s postupně se zvyšující obtížností, aniž byste své postavě způsobili zranění, či dokonce smrt. Překážkové tratě působí přirozeně a jsou vytvořeny z předmětů, jež jsou běžně k dispozici v dané lokaci. Ocitnete se tak v městském parku, poté projdete mezi městskými mrakodrapy, pak se přesunete do kanalizační sítě a poslední úroveň zakončuje prostředí mezi bowlingovými drahami.
Design úrovní s jednoduchým ovládáním vytvořil Thomas Hertzler, pozdější šéf Blue Byte Software. Čtyři úrovně vzájemně propojil mezihrou, ve které se jako kocour pokoušíte uniknout na motorce polici, která vás pronásleduje městem.
Design úrovní s jednoduchým ovládáním vytvořil Thomas Hertzler, pozdější šéf Blue Byte Software. Čtyři úrovně vzájemně propojil mezihrou, ve které se jako kocour pokoušíte uniknout na motorce polici, která vás pronásleduje městem.