Pro pohodlnější navigaci i přístup k pokročilým funkcím Databáze-her.cz doporučujeme povolit si ve svém prohlížeči JavaScript.
Bad Cat Bad Cat Bad Cat

Street Cat

Street Cat

Street Cat

Rainbow Arts Software
Rainbow Arts Software
Rainbow Arts Software •  Haip Software (C64)
PC
1988
C64AmstCPC
1987
PCAtSTAmiga
1988
C64AmstCPC
1987
PCAtSTAmiga
1988
Bad Cat Bad Cat Bad Cat
Žánr
akce > arkáda *
akce > arkáda *
akce > arkáda *

Forma
placená hra placená hra placená hra
Rozsah
samostatná hra samostatná hra samostatná hra
Multiplayer
ne ne ne

V arkádě Bad Cat se stanete pouličním kocourem a vaším úkolem bude projít různé překážkové dráhy s postupně se zvyšující obtížností, aniž byste své postavě způsobili zranění, či dokonce smrt. Překážkové tratě působí přirozeně a jsou vytvořeny z předmětů, jež jsou běžně k dispozici v dané lokaci. Ocitnete se tak v městském parku, poté projdete mezi městskými mrakodrapy, pak se přesunete do kanalizační sítě a poslední úroveň zakončuje prostředí mezi bowlingovými drahami.

Design úrovní s jednoduchým ovládáním vytvořil Thomas Hertzler, pozdější šéf Blue Byte Software. Čtyři úrovně vzájemně propojil mezihrou, ve které se jako kocour pokoušíte uniknout na motorce polici, která vás pronásleduje městem.
V arkádě Bad Cat se stanete pouličním kocourem a vaším úkolem bude projít různé překážkové dráhy s postupně se zvyšující obtížností, aniž byste své postavě způsobili zranění, či dokonce smrt. Překážkové tratě působí přirozeně a jsou vytvořeny z předmětů, jež jsou běžně k dispozici v dané lokaci. Ocitnete se tak v městském parku, poté projdete mezi městskými mrakodrapy, pak se přesunete do kanalizační sítě a poslední úroveň zakončuje prostředí mezi bowlingovými drahami.

Design úrovní s jednoduchým ovládáním vytvořil Thomas Hertzler, pozdější šéf Blue Byte Software. Čtyři úrovně vzájemně propojil mezihrou, ve které se jako kocour pokoušíte uniknout na motorce polici, která vás pronásleduje městem.
V arkádě Bad Cat se stanete pouličním kocourem a vaším úkolem bude projít různé překážkové dráhy s postupně se zvyšující obtížností, aniž byste své postavě způsobili zranění, či dokonce smrt. Překážkové tratě působí přirozeně a jsou vytvořeny z předmětů, jež jsou běžně k dispozici v dané lokaci. Ocitnete se tak v městském parku, poté projdete mezi městskými mrakodrapy, pak se přesunete do kanalizační sítě a poslední úroveň zakončuje prostředí mezi bowlingovými drahami.

Design úrovní s jednoduchým ovládáním vytvořil Thomas Hertzler, pozdější šéf Blue Byte Software. Čtyři úrovně vzájemně propojil mezihrou, ve které se jako kocour pokoušíte uniknout na motorce polici, která vás pronásleduje městem.