Azrael's Tear se odehrává v roce 2001, kde světu hrozí smrtelná nákaza, kterou dokáže odvrátit jen Svatý grál. Hlavní hrdina je jedním z Raptorů, novodobý archeolog a především vykradač hrobů. Po stopách Svatého grálu se vydává do nově objeveného podzemního komplexu. Podzemní labyrint je plný všemožných nástrah, komplikovaných mechanismů, rébusů a hádanek. Při jejich řešení je Raptorovi nápomocná jeho speciální helma, která na obrazovce zobrazuje veškeré informace o okolním světě.
Azrael's Tear je 3D adventurou viděnou z vlastního pohledu. Prostředí ve kterém se odehrává je do detailu propracované. Všade lze vidět nápaditou architekturu a level design, je zde spousta různých svitků, knih a textů s náboženskou a templářskou tématikou. Atmosféru doplňuje podmanivá hudba.
Azrael's Tear je 3D adventurou viděnou z vlastního pohledu. Prostředí ve kterém se odehrává je do detailu propracované. Všade lze vidět nápaditou architekturu a level design, je zde spousta různých svitků, knih a textů s náboženskou a templářskou tématikou. Atmosféru doplňuje podmanivá hudba.
Azrael's Tear se odehrává v roce 2001, kde světu hrozí smrtelná nákaza, kterou dokáže odvrátit jen Svatý grál. Hlavní hrdina je jedním z Raptorů, novodobý archeolog a především vykradač hrobů. Po stopách Svatého grálu se vydává do nově objeveného podzemního komplexu. Podzemní labyrint je plný všemožných nástrah, komplikovaných mechanismů, rébusů a hádanek. Při jejich řešení je Raptorovi nápomocná jeho speciální helma, která na obrazovce zobrazuje veškeré informace o okolním světě.
Azrael's Tear je 3D adventurou viděnou z vlastního pohledu. Prostředí ve kterém se odehrává je do detailu propracované. Všade lze vidět nápaditou architekturu a level design, je zde spousta různých svitků, knih a textů s náboženskou a templářskou tématikou. Atmosféru doplňuje podmanivá hudba.
Azrael's Tear je 3D adventurou viděnou z vlastního pohledu. Prostředí ve kterém se odehrává je do detailu propracované. Všade lze vidět nápaditou architekturu a level design, je zde spousta různých svitků, knih a textů s náboženskou a templářskou tématikou. Atmosféru doplňuje podmanivá hudba.
Azrael's Tear se odehrává v roce 2001, kde světu hrozí smrtelná nákaza, kterou dokáže odvrátit jen Svatý grál. Hlavní hrdina je jedním z Raptorů, novodobý archeolog a především vykradač hrobů. Po stopách Svatého grálu se vydává do nově objeveného podzemního komplexu. Podzemní labyrint je plný všemožných nástrah, komplikovaných mechanismů, rébusů a hádanek. Při jejich řešení je Raptorovi nápomocná jeho speciální helma, která na obrazovce zobrazuje veškeré informace o okolním světě.
Azrael's Tear je 3D adventurou viděnou z vlastního pohledu. Prostředí, ve kterém se odehrává je do detailu propracované. Všude lze vidět nápaditou architekturu a level design, je zde spousta různých svitků, knih a textů s náboženskou a templářskou tématikou. Atmosféru doplňuje podmanivá hudba.
Azrael's Tear je 3D adventurou viděnou z vlastního pohledu. Prostředí, ve kterém se odehrává je do detailu propracované. Všude lze vidět nápaditou architekturu a level design, je zde spousta různých svitků, knih a textů s náboženskou a templářskou tématikou. Atmosféru doplňuje podmanivá hudba.
Azrael's Tear se odehrává v roce 2001, kde světu hrozí smrtelná nákaza, kterou dokáže odvrátit jen Svatý grál. Hlavní hrdina je jedním z Raptorů, novodobý archeolog a především vykradač hrobů. Po stopách Svatého grálu se vydává do nově objeveného podzemního komplexu. Podzemní labyrint je plný všemožných nástrah, komplikovaných mechanismů, rébusů a hádanek. Při jejich řešení je Raptorovi nápomocná jeho speciální helma, která na obrazovce zobrazuje veškeré informace o okolním světě.
Azrael's Tear je 3D adventurou viděnou z vlastního pohledu. Prostředí, ve kterém se odehrává je do detailu propracované. Všude lze vidět nápaditou architekturu a level design, je zde spousta různých svitků, knih a textů s náboženskou a templářskou tématikou. Atmosféru doplňuje podmanivá hudba.
Azrael's Tear je 3D adventurou viděnou z vlastního pohledu. Prostředí, ve kterém se odehrává je do detailu propracované. Všude lze vidět nápaditou architekturu a level design, je zde spousta různých svitků, knih a textů s náboženskou a templářskou tématikou. Atmosféru doplňuje podmanivá hudba.