Asheron's Call 2: Fallen Kings je pokračování poměrně úspěšného MMORPG Asheron's Call, které vyšlo relativně brzy - 3 roky po svém předchůdci, od kterého se ale výrazně liší, ať už jde o grafickou stránku (hra využívá nový grafický engine), soubojový systém nebo vylepšený interface.
Hra se stále odehrává na planetě Auberean, která je ale změněná k nepoznání ohromnou živelnou pohromou, před kterou se tři hratelné rasy (Ispariani - lidé z Isparu, Lugiani - šedí obři a Tumerokové) skryly do podzemních úkrytů. Pohroma už ale skončila a zástupci všech tří ras teď vylézají z podzemí a boj o moc začíná nanovo.
Stejně jako u prvního dílu vývojáři pravidelně každý měsíc hráčům servírovali update obsahující nové questy, skilly, příšery, oblasti, atd. Hráči si tentokráte už mohli vybrat z různých povolání (Sorcerer, Enchanter, Berserker, Ranger, ...).
V srpnu 2005 bylo oznámeno, že Asheron's Call 2 definitivně končí 30. prosince 2005. Bylo tak rozhodnuto po vydání prvního (a posledního) datadisku Asheron's Call 2: Legions, který zaznamenal nízké prodeje a ani v nejmenším nenaplnil očekávání vývojářů. Hra byla neúspěšná také proto, že hráči původního Asheron's Call si nezvykli na velké odlišnosti a raději zůstali u prvního dílu (který přežil Fallen Kings o několik let). Dalším důvodem byla velká zabugovanost (např. zabugovaný chat systém museli vývojáři kompletně přepsat, což jim trvalo 4 měsíce) a nezvládnutý marketing.
Hra se stále odehrává na planetě Auberean, která je ale změněná k nepoznání ohromnou živelnou pohromou, před kterou se tři hratelné rasy (Ispariani - lidé z Isparu, Lugiani - šedí obři a Tumerokové) skryly do podzemních úkrytů. Pohroma už ale skončila a zástupci všech tří ras teď vylézají z podzemí a boj o moc začíná nanovo.
Stejně jako u prvního dílu vývojáři pravidelně každý měsíc hráčům servírovali update obsahující nové questy, skilly, příšery, oblasti, atd. Hráči si tentokráte už mohli vybrat z různých povolání (Sorcerer, Enchanter, Berserker, Ranger, ...).
V srpnu 2005 bylo oznámeno, že Asheron's Call 2 definitivně končí 30. prosince 2005. Bylo tak rozhodnuto po vydání prvního (a posledního) datadisku Asheron's Call 2: Legions, který zaznamenal nízké prodeje a ani v nejmenším nenaplnil očekávání vývojářů. Hra byla neúspěšná také proto, že hráči původního Asheron's Call si nezvykli na velké odlišnosti a raději zůstali u prvního dílu (který přežil Fallen Kings o několik let). Dalším důvodem byla velká zabugovanost (např. zabugovaný chat systém museli vývojáři kompletně přepsat, což jim trvalo 4 měsíce) a nezvládnutý marketing.
Asheron's Call 2: Fallen Kings je pokračování poměrně úspěšného MMORPG Asheron's Call, které vyšlo relativně brzy - 3 roky po svém předchůdci, od kterého se ale výrazně liší, ať už jde o grafickou stránku (hra využívá nový grafický engine), soubojový systém nebo vylepšený interface.
Hra se stále odehrává na planetě Auberean, která je ale změněná k nepoznání ohromnou živelnou pohromou, před kterou se tři hratelné rasy (Ispariani - lidé z Isparu, Lugiani - šedí obři a Tumerokové) skryly do podzemních úkrytů. Pohroma už ale skončila a zástupci všech tří ras teď vylézají z podzemí a boj o moc začíná nanovo.
Stejně jako u prvního dílu vývojáři pravidelně každý měsíc hráčům servírovali update obsahující nové questy, skilly, příšery, oblasti atd. Hráči si tentokráte už mohli vybrat z různých povolání (Sorcerer, Enchanter, Berserker, Ranger...).
V srpnu 2005 bylo oznámeno, že Asheron's Call 2 definitivně končí 30. prosince 2005. Bylo tak rozhodnuto po vydání prvního (a posledního) datadisku Asheron's Call 2: Legions, který zaznamenal nízké prodeje a ani v nejmenším nenaplnil očekávání vývojářů. Hra byla neúspěšná také proto, že hráči původního Asheron's Call si nezvykli na velké odlišnosti a raději zůstali u prvního dílu (který přežil Fallen Kings o několik let). Dalším důvodem byla velká zabugovanost (např. zabugovaný chat systém museli vývojáři kompletně přepsat, což jim trvalo 4 měsíce) a nezvládnutý marketing.
Hra se stále odehrává na planetě Auberean, která je ale změněná k nepoznání ohromnou živelnou pohromou, před kterou se tři hratelné rasy (Ispariani - lidé z Isparu, Lugiani - šedí obři a Tumerokové) skryly do podzemních úkrytů. Pohroma už ale skončila a zástupci všech tří ras teď vylézají z podzemí a boj o moc začíná nanovo.
Stejně jako u prvního dílu vývojáři pravidelně každý měsíc hráčům servírovali update obsahující nové questy, skilly, příšery, oblasti atd. Hráči si tentokráte už mohli vybrat z různých povolání (Sorcerer, Enchanter, Berserker, Ranger...).
V srpnu 2005 bylo oznámeno, že Asheron's Call 2 definitivně končí 30. prosince 2005. Bylo tak rozhodnuto po vydání prvního (a posledního) datadisku Asheron's Call 2: Legions, který zaznamenal nízké prodeje a ani v nejmenším nenaplnil očekávání vývojářů. Hra byla neúspěšná také proto, že hráči původního Asheron's Call si nezvykli na velké odlišnosti a raději zůstali u prvního dílu (který přežil Fallen Kings o několik let). Dalším důvodem byla velká zabugovanost (např. zabugovaný chat systém museli vývojáři kompletně přepsat, což jim trvalo 4 měsíce) a nezvládnutý marketing.