Ash of Gods: Redemption je strategické RPG s prvky roguelike, karetní hry a vizuálního románu. Pojednává o fantasy světě zvaném Terminus, ve kterém z bohů zbyl jen prach a lidé samotní čelí hrozbě ve formě rasy Reaperů, kteří by rádi sprovodili vše živé z povrchu zemského. Hráč se ujímá několik charakterů, kteří zápletku odstartují, ale jejich případná ztráta není pro hru klíčová. Přijde-li totiž hráč o kohokoliv z nich, hra pokračuje dál i bez něj, ať už je jeho role v příběhu sebevíc významná. Zápletka, prezentována ve formě vizuálního románu, se odvíjí na základě vašich rozhodnutí, přičemž jakákoliv volba ovlivní budoucí dění a bude mít dalekosáhlé důsledky v budoucnosti.
Nedílnou součástí hry jsou souboje, které se odehrávají v tahovém režimu, kde ovládáte své jednotky, čítající i hrdiny a musíte porazit nepřátelský oddíl. Na začátku boje máte k dispozici náhodně vybraný balíček karet, který představuje mocná kouzla nebo speciální dovednosti pro vaše reky. Každá postava má několik akcí, které může provést, ať už klasický útok, obranu nebo protiútok. Některé akce, jako například přesuny po bojišti, ubírají energii, přičemž klesne-li energie na nulu, jednotka dostane postihy na obranu. Za pokročilejší dovednosti se krom energie platí také životy vašich svěřenců. Taktika dále zahrnuje různé formace, využívání pasivních skillů a hrdinné sebeobětování posilující mučedníkovy spojence.
Scénář byl napsán speciálně pro tuto hru ruským spisovatelem Sergejem Malitskym a v plánu je i kniha ze stejného světa.
Nedílnou součástí hry jsou souboje, které se odehrávají v tahovém režimu, kde ovládáte své jednotky, čítající i hrdiny a musíte porazit nepřátelský oddíl. Na začátku boje máte k dispozici náhodně vybraný balíček karet, který představuje mocná kouzla nebo speciální dovednosti pro vaše reky. Každá postava má několik akcí, které může provést, ať už klasický útok, obranu nebo protiútok. Některé akce, jako například přesuny po bojišti, ubírají energii, přičemž klesne-li energie na nulu, jednotka dostane postihy na obranu. Za pokročilejší dovednosti se krom energie platí také životy vašich svěřenců. Taktika dále zahrnuje různé formace, využívání pasivních skillů a hrdinné sebeobětování posilující mučedníkovy spojence.
Scénář byl napsán speciálně pro tuto hru ruským spisovatelem Sergejem Malitskym a v plánu je i kniha ze stejného světa.
Ash of Gods: Redemption je strategické RPG s prvky roguelike, karetní hry a vizuálního románu. Pojednává o fantasy světě zvaném Terminus, ve kterém z bohů zbyl jen prach a lidé samotní čelí hrozbě ve formě rasy Reaperů, kteří by rádi sprovodili vše živé z povrchu zemského. Hráč se ujímá několik charakterů, kteří zápletku odstartují, ale jejich případná ztráta není pro hru klíčová. Přijde-li totiž hráč o kohokoliv z nich, hra pokračuje dál i bez něj, ať už je jeho role v příběhu sebevíc významná. Zápletka, prezentována ve formě vizuálního románu, se odvíjí na základě vašich rozhodnutí, přičemž jakákoliv volba ovlivní budoucí dění a bude mít dalekosáhlé důsledky v budoucnosti.
Nedílnou součástí hry jsou souboje, které se odehrávají v tahovém režimu, kde ovládáte své jednotky, čítající i hrdiny a musíte porazit nepřátelský oddíl. Na začátku boje máte k dispozici náhodně vybraný balíček karet, který představuje mocná kouzla nebo speciální dovednosti pro vaše reky. Každá postava má několik akcí, které může provést, ať už klasický útok, obranu nebo protiútok. Některé akce, jako například přesuny po bojišti, ubírají energii, přičemž klesne-li energie na nulu, jednotka dostane postihy na obranu. Za pokročilejší dovednosti se krom energie platí také životy vašich svěřenců. Taktika dále zahrnuje různé formace, využívání pasivních skillů a hrdinné sebeobětování posilující mučedníkovy spojence.
Scénář byl napsán speciálně pro tuto hru ruským spisovatelem Sergejem Malitskym a v plánu je i kniha ze stejného světa.
Nedílnou součástí hry jsou souboje, které se odehrávají v tahovém režimu, kde ovládáte své jednotky, čítající i hrdiny a musíte porazit nepřátelský oddíl. Na začátku boje máte k dispozici náhodně vybraný balíček karet, který představuje mocná kouzla nebo speciální dovednosti pro vaše reky. Každá postava má několik akcí, které může provést, ať už klasický útok, obranu nebo protiútok. Některé akce, jako například přesuny po bojišti, ubírají energii, přičemž klesne-li energie na nulu, jednotka dostane postihy na obranu. Za pokročilejší dovednosti se krom energie platí také životy vašich svěřenců. Taktika dále zahrnuje různé formace, využívání pasivních skillů a hrdinné sebeobětování posilující mučedníkovy spojence.
Scénář byl napsán speciálně pro tuto hru ruským spisovatelem Sergejem Malitskym a v plánu je i kniha ze stejného světa.
Ash of Gods: Redemption je strategické RPG s prvky roguelike, karetní hry a vizuálního románu. Pojednává o fantasy světě zvaném Terminus, ve kterém z bohů zbyl jen prach a lidé samotní čelí hrozbě ve formě rasy Reaperů, kteří by rádi sprovodili vše živé z povrchu zemského. Hráč se ujímá několik charakterů, kteří zápletku odstartují, ale jejich případná ztráta není pro hru klíčová. Přijde-li totiž hráč o kohokoliv z nich, hra pokračuje dál i bez něj, ať už je jeho role v příběhu sebevíc významná. Zápletka, prezentována ve formě vizuálního románu, se odvíjí na základě vašich rozhodnutí, přičemž jakákoliv volba ovlivní budoucí dění a bude mít dalekosáhlé důsledky v budoucnosti.
Nedílnou součástí hry jsou souboje, které se odehrávají v tahovém režimu, kde ovládáte své jednotky, čítající i hrdiny a musíte porazit nepřátelský oddíl. Na začátku boje máte k dispozici náhodně vybraný balíček karet, který představuje mocná kouzla nebo speciální dovednosti pro vaše reky. Každá postava má několik akcí, které může provést, ať už klasický útok, obranu nebo protiútok. Některé akce, jako například přesuny po bojišti, ubírají energii, přičemž klesne-li energie na nulu, jednotka dostane postihy na obranu. Za pokročilejší dovednosti se krom energie platí také životy vašich svěřenců. Taktika dále zahrnuje různé formace, využívání pasivních skillů a hrdinné sebeobětování posilující mučedníkovy spojence.
Scénář byl napsán speciálně pro tuto hru ruským spisovatelem Sergejem Malitskym a v plánu je i kniha ze stejného světa.
Nedílnou součástí hry jsou souboje, které se odehrávají v tahovém režimu, kde ovládáte své jednotky, čítající i hrdiny a musíte porazit nepřátelský oddíl. Na začátku boje máte k dispozici náhodně vybraný balíček karet, který představuje mocná kouzla nebo speciální dovednosti pro vaše reky. Každá postava má několik akcí, které může provést, ať už klasický útok, obranu nebo protiútok. Některé akce, jako například přesuny po bojišti, ubírají energii, přičemž klesne-li energie na nulu, jednotka dostane postihy na obranu. Za pokročilejší dovednosti se krom energie platí také životy vašich svěřenců. Taktika dále zahrnuje různé formace, využívání pasivních skillů a hrdinné sebeobětování posilující mučedníkovy spojence.
Scénář byl napsán speciálně pro tuto hru ruským spisovatelem Sergejem Malitskym a v plánu je i kniha ze stejného světa.
Ash of Gods: Redemption je strategické RPG s prvky roguelike, karetní hry a vizuálního románu. Pojednává o fantasy světě zvaném Terminus, ve kterém z bohů zbyl jen prach a lidé samotní čelí hrozbě ve formě rasy Reaperů, kteří by rádi sprovodili vše živé z povrchu zemského. Hráč se ujímá několik charakterů, kteří zápletku odstartují, ale jejich případná ztráta není pro hru klíčová. Přijde-li totiž hráč o kohokoliv z nich, hra pokračuje dál i bez něj, ať už je jeho role v příběhu sebevíc významná. Zápletka, prezentována ve formě vizuálního románu, se odvíjí na základě vašich rozhodnutí, přičemž jakákoliv volba ovlivní budoucí dění a bude mít dalekosáhlé důsledky v budoucnosti.
Nedílnou součástí hry jsou souboje, které se odehrávají v tahovém režimu, kde ovládáte své jednotky, čítající i hrdiny a musíte porazit nepřátelský oddíl. Na začátku boje máte k dispozici náhodně vybraný balíček karet, který představuje mocná kouzla nebo speciální dovednosti pro vaše reky. Každá postava má několik akcí, které může provést, ať už klasický útok, obranu nebo protiútok. Některé akce, jako například přesuny po bojišti, ubírají energii, přičemž klesne-li energie na nulu, jednotka dostane postihy na obranu. Za pokročilejší dovednosti se krom energie platí také životy vašich svěřenců. Taktika dále zahrnuje různé formace, využívání pasivních skillů a hrdinné sebeobětování posilující mučedníkovy spojence.
Scénář byl napsán speciálně pro tuto hru ruským spisovatelem Sergejem Malitskym a v plánu je i kniha ze stejného světa.
Nedílnou součástí hry jsou souboje, které se odehrávají v tahovém režimu, kde ovládáte své jednotky, čítající i hrdiny a musíte porazit nepřátelský oddíl. Na začátku boje máte k dispozici náhodně vybraný balíček karet, který představuje mocná kouzla nebo speciální dovednosti pro vaše reky. Každá postava má několik akcí, které může provést, ať už klasický útok, obranu nebo protiútok. Některé akce, jako například přesuny po bojišti, ubírají energii, přičemž klesne-li energie na nulu, jednotka dostane postihy na obranu. Za pokročilejší dovednosti se krom energie platí také životy vašich svěřenců. Taktika dále zahrnuje různé formace, využívání pasivních skillů a hrdinné sebeobětování posilující mučedníkovy spojence.
Scénář byl napsán speciálně pro tuto hru ruským spisovatelem Sergejem Malitskym a v plánu je i kniha ze stejného světa.