Humorná adventura, jež vznikla na základě objednávky bankovního domu Bank Austria v roce 1994. Hra je vytvořena ručně kreslenou komiksovou grafikou a je plná vtipných dialogů a typických rakouských klišé. Interaktivitu s prostředím zajišťuje point-and-click rozhraní a 6 základních sloves - vezmi, polož, použij, prohlédni si, posuň a mluv.
Děj se točí okolo mladíka jménem Arnie, který po svém strýci Fritzovi zdědil majetek a dům v Saxbergu. Problém má Arnie hned zpočátku: nemá ponětí, kde leží Saxberg a tím začíná jeho dobrodružství.
Děj se točí okolo mladíka jménem Arnie, který po svém strýci Fritzovi zdědil majetek a dům v Saxbergu. Problém má Arnie hned zpočátku: nemá ponětí, kde leží Saxberg a tím začíná jeho dobrodružství.
Humorná adventura, jež vznikla na základě objednávky bankovního domu Bank Austria v roce 1994. Hra je vytvořena ručně kreslenou komiksovou grafikou a je plná vtipných dialogů a typických rakouských klišé. Interaktivitu s prostředím zajišťuje point-and-click rozhraní a 6 základních sloves - vezmi, polož, použij, prohlédni si, posuň a mluv.
Děj se točí okolo mladíka jménem Arnie, který po svém strýci Fritzovi zdědil majetek a dům v Saxbergu. Problém má Arnie hned zpočátku: nemá ponětí, kde leží Saxberg a tím začíná jeho dobrodružství.
Děj se točí okolo mladíka jménem Arnie, který po svém strýci Fritzovi zdědil majetek a dům v Saxbergu. Problém má Arnie hned zpočátku: nemá ponětí, kde leží Saxberg a tím začíná jeho dobrodružství.