Strach. Emoce, jež zná a má v sobě každý z nás. Někoho svazuje více, někoho méně. Někdo se bojí často, někdo občas, a pak je tu sorta lidí, která panické fobie zcela ignoruje, potlačuje a zlehčuje.
Anxieta (úzkost) Gregoryho, ústřední postavu této adventury, natolik omezuje až jej posílá nemilosrdně do invalidního důchodu. Návštěvu u psychologa rezolutně odmítá. A tak se z něho stává do sebe uzavřený morous, který tráví hodiny a hodiny doma o samotě. Časem Gregory spontánně pocítí, že ani domov mu nezaručuje klid a bezpečí. V bytě se mu začnou dít nevysvětlitelné jevy. Tma v prázdných místnostech rezonuje znepokojivými zvuky a kroky. Pro tak vysoce citlivého člověka, jakým je právě Gregory, se tyto úkazy stávají nebezpečně stresující a nesnesitelné. Greg se se svojí historkou svěřuje policii, ale nikdo mu pochopitelně nevěří ani písmenko.
Tak se rozhodne zjednat si pořádek sám a dobrovolně podstoupit léčbu šokem. Přijímá výzvu a o půlnoci téhož dne se vydává se svíčkou v ruce vstříc neznámému. Netuší však, že při překonávání svých psychických bloků balancuje doslova nad propastí mezi životem a smrtí.
Hráčovým posláním je nashromáždit šestici vodítek, útržků z Gregova života, které poodhalí příčinu jeho bolesti a utrpení, zatímco se mu v tom bude snažit zabránit sápající se černé siluety "čehosi".
2D hororový snímek "Anxiety" se svým složením, vlastnostmi a stylizací nejblíže podobá survivalovému Knock-Knock.
Anxieta (úzkost) Gregoryho, ústřední postavu této adventury, natolik omezuje až jej posílá nemilosrdně do invalidního důchodu. Návštěvu u psychologa rezolutně odmítá. A tak se z něho stává do sebe uzavřený morous, který tráví hodiny a hodiny doma o samotě. Časem Gregory spontánně pocítí, že ani domov mu nezaručuje klid a bezpečí. V bytě se mu začnou dít nevysvětlitelné jevy. Tma v prázdných místnostech rezonuje znepokojivými zvuky a kroky. Pro tak vysoce citlivého člověka, jakým je právě Gregory, se tyto úkazy stávají nebezpečně stresující a nesnesitelné. Greg se se svojí historkou svěřuje policii, ale nikdo mu pochopitelně nevěří ani písmenko.
Tak se rozhodne zjednat si pořádek sám a dobrovolně podstoupit léčbu šokem. Přijímá výzvu a o půlnoci téhož dne se vydává se svíčkou v ruce vstříc neznámému. Netuší však, že při překonávání svých psychických bloků balancuje doslova nad propastí mezi životem a smrtí.
Hráčovým posláním je nashromáždit šestici vodítek, útržků z Gregova života, které poodhalí příčinu jeho bolesti a utrpení, zatímco se mu v tom bude snažit zabránit sápající se černé siluety "čehosi".
2D hororový snímek "Anxiety" se svým složením, vlastnostmi a stylizací nejblíže podobá survivalovému Knock-Knock.