Antichamber je puzzle hra, která se pokouší přijít s naprosto novým přístupem k fyzice a řešení problémů. Hra uvede hráče do zvláštního prostoru, kde se každá místnost a chodba chová dle jiných pravidel. Hráč postupně prozkoumává tento escherovský svět, přičemž hratelnost se zaměřuje právě na psychologii hráče a objevování neznáma. Žádný krok v této hře není chybou, ničím si nemůžete být jisti a nic nefunguje tak, jako byste čekali v jiných hrách. Fyzikální zákony hra ohýbá či zcela přepisuje podle svého.
Již před svým vydáním hra sbírala nejrůznější ocenění na mnoha herních festivalech, získala například cenu v kategorii Technical Excellence na Independent Games Festivalu (ročník 2012), či byla mezi finalisty na festivalu IndieCade (ročník 2011).
Již před svým vydáním hra sbírala nejrůznější ocenění na mnoha herních festivalech, získala například cenu v kategorii Technical Excellence na Independent Games Festivalu (ročník 2012), či byla mezi finalisty na festivalu IndieCade (ročník 2011).
Antichamber je puzzle hra, která se pokouší přijít s naprosto novým přístupem k fyzice a řešení problémů. Hra uvede hráče do zvláštního prostoru, kde se každá místnost a chodba chová dle jiných pravidel. Hráč postupně prozkoumává tento escherovský svět, přičemž hratelnost se zaměřuje právě na psychologii hráče a objevování neznáma. Žádný krok v této hře není chybou, ničím si nemůžete být jisti a nic nefunguje tak, jako byste čekali v jiných hrách. Fyzikální zákony hra ohýbá či zcela přepisuje podle svého.
Již před svým vydáním hra sbírala nejrůznější ocenění na mnoha herních festivalech, získala například cenu v kategorii Technical Excellence na Independent Games Festivalu (ročník 2012), či byla mezi finalisty na festivalu IndieCade (ročník 2011).
Již před svým vydáním hra sbírala nejrůznější ocenění na mnoha herních festivalech, získala například cenu v kategorii Technical Excellence na Independent Games Festivalu (ročník 2012), či byla mezi finalisty na festivalu IndieCade (ročník 2011).