Zhruba v době, kdy Factor 5 začali pracovat na propadáku Lair, byly zahájeny práce na dalším plánovaném titulu exkluzivně pro konzole PS3. Animal Wars měla kombinovat prvky RPG s taktickými tahovými souboji a vše bylo zabaleno do jedinečného, ručně kresleného uměleckého stylu. Poté, co Sony vypověděli vývojářům smlouvu, jež garantovala plné financování všech projektů studia, musel být mezi dalšími zastaven i projekt Zvířecích válek.
Animal Wars byly zasazeny do alternativního světa 1. světové války, kde vystupovaly pouze polidštěné zvířecí postavy. Příběh kampaně parafrázoval skutečné události Velké války, která zde tak začíná atentátem na arcivévodu Birdinanda (přičemž je jasné, které, zvíře představuje zabitého arcivévodu) a znesváří mezi sebou národy všech zvířecích druhů.
Animal Wars byly zasazeny do alternativního světa 1. světové války, kde vystupovaly pouze polidštěné zvířecí postavy. Příběh kampaně parafrázoval skutečné události Velké války, která zde tak začíná atentátem na arcivévodu Birdinanda (přičemž je jasné, které, zvíře představuje zabitého arcivévodu) a znesváří mezi sebou národy všech zvířecích druhů.