American McGee's Grimm je epizodická série ztvárňující v každém svém díle jednu z klasických pohádek. Ta je rozdělena na několik scén, ve kterých hráč pobíhá s odporným mužíkem Grimmem, kolem něhož se roztomilé barvami hýřící prostředí mění na temnou nechutnou díru. Čím víc toho Grimm promění, o to víc se naplní ukazatel jeho nechutnosti a o to větší objekty pak dostávají v Grimmově blízkosti zpustlou podobu. V cartoonově laděné grafice hry si je možné prohlédnout sehranou pohádku na způsob loutkového divadla, jak v její přeslazené kýčovité podobě, tak po dohrání celé epizody i v jejím temném krvavém podání.
Proč se starořečtí bohové neustále míchají do lidských záležitostí? Protože nemají nic lepšího na práci. Grimm ukazuje, že zahrávání si s bohy vede vždy ke katastrofě. A to v příběhu o králi Midasovi, kterému nechal Apollón narůst oslí uši, protože v jeho neprospěch rozhodl hudební soutěž ve hře na flétnu, a který si od Dionýsa neuváženě přál dotek měnící vše ve zlato.
Proč se starořečtí bohové neustále míchají do lidských záležitostí? Protože nemají nic lepšího na práci. Grimm ukazuje, že zahrávání si s bohy vede vždy ke katastrofě. A to v příběhu o králi Midasovi, kterému nechal Apollón narůst oslí uši, protože v jeho neprospěch rozhodl hudební soutěž ve hře na flétnu, a který si od Dionýsa neuváženě přál dotek měnící vše ve zlato.
American McGee's Grimm je epizodická série ztvárňující v každém svém díle jednu z klasických pohádek. Ta je rozdělena na několik scén, ve kterých hráč pobíhá s odporným mužíkem Grimmem, kolem něhož se roztomilé barvami hýřící prostředí mění na temnou nechutnou díru. Čím víc toho Grimm promění, o to víc se naplní ukazatel jeho nechutnosti a o to větší objekty pak dostávají v Grimmově blízkosti zpustlou podobu. V cartoonově laděné grafice hry si je možné prohlédnout sehranou pohádku na způsob loutkového divadla, jak v její přeslazené kýčovité podobě, tak po dohrání celé epizody i v jejím temném krvavém podání.
Proč se starořečtí bohové neustále míchají do lidských záležitostí? Protože nemají nic lepšího na práci. Grimm ukazuje, že zahrávání si s bohy vede vždy ke katastrofě. A to v příběhu o králi Midasovi, kterému nechal Apollón narůst oslí uši, protože v jeho neprospěch rozhodl hudební soutěž ve hře na flétnu, a který si od Dionýsa neuváženě přál dotek měnící vše ve zlato.
Proč se starořečtí bohové neustále míchají do lidských záležitostí? Protože nemají nic lepšího na práci. Grimm ukazuje, že zahrávání si s bohy vede vždy ke katastrofě. A to v příběhu o králi Midasovi, kterému nechal Apollón narůst oslí uši, protože v jeho neprospěch rozhodl hudební soutěž ve hře na flétnu, a který si od Dionýsa neuváženě přál dotek měnící vše ve zlato.
American McGee's Grimm je epizodická série ztvárňující v každém svém díle jednu z klasických pohádek. Ta je rozdělena na několik scén, ve kterých hráč pobíhá s odporným mužíkem Grimmem, kolem něhož se roztomilé barvami hýřící prostředí mění na temnou nechutnou díru. Čím víc toho Grimm promění, o to víc se naplní ukazatel jeho nechutnosti a o to větší objekty pak dostávají v Grimmově blízkosti zpustlou podobu. V cartoonově laděné grafice hry si je možné prohlédnout sehranou pohádku na způsob loutkového divadla, jak v její přeslazené kýčovité podobě, tak po dohrání celé epizody i v jejím temném krvavém podání.
Proč se starořečtí bohové neustále míchají do lidských záležitostí? Protože nemají nic lepšího na práci. Grimm ukazuje, že zahrávání si s bohy vede vždy ke katastrofě. A to v příběhu o králi Midasovi, kterému nechal Apollón narůst oslí uši, protože v jeho neprospěch rozhodl hudební soutěž ve hře na flétnu, a který si od Dionýsa neuváženě přál dotek měnící vše ve zlato.
Proč se starořečtí bohové neustále míchají do lidských záležitostí? Protože nemají nic lepšího na práci. Grimm ukazuje, že zahrávání si s bohy vede vždy ke katastrofě. A to v příběhu o králi Midasovi, kterému nechal Apollón narůst oslí uši, protože v jeho neprospěch rozhodl hudební soutěž ve hře na flétnu, a který si od Dionýsa neuváženě přál dotek měnící vše ve zlato.