Předlohou této karetní magické hře stojí románová sága Haralda Everse, designéra mnichovských Weltenschmiede a její skutečná karetní podoba, jež je známa pod názvem Trivocum. Pozadí hry tvoří podzemní svět vzdálené planety obývaný lidmi na úrovni pozemského středověku a jejich věčný boj s ještěřím národem Drakkenů.
Hraje se se třemi volitelnými balíčky čítajícími 48, 60 nebo 72 karet se 195 různými motivy a celkem je tedy ve hře až 1000 karet. Principem hry je za pomoci 6 karet vytvořit kouzlo, jehož prostřednictvím je poražen soupeř, kterého zde představuje počítač. Existují 3 herní módy (Scharmützel, Duell, Abenteuer), každý s řadou dalších nastavení a několik stupňů obtížnosti.
Akiko's Trivocum vydali Weltenschmide pod vlastní hlavičkou v roce 2005, pod názvem Die Höhlenwelt-Saga: Das Magiekartenspiel vyšla hra o rok později za podpory německého distributora bhv Software.
Hraje se se třemi volitelnými balíčky čítajícími 48, 60 nebo 72 karet se 195 různými motivy a celkem je tedy ve hře až 1000 karet. Principem hry je za pomoci 6 karet vytvořit kouzlo, jehož prostřednictvím je poražen soupeř, kterého zde představuje počítač. Existují 3 herní módy (Scharmützel, Duell, Abenteuer), každý s řadou dalších nastavení a několik stupňů obtížnosti.
Akiko's Trivocum vydali Weltenschmide pod vlastní hlavičkou v roce 2005, pod názvem Die Höhlenwelt-Saga: Das Magiekartenspiel vyšla hra o rok později za podpory německého distributora bhv Software.
Předlohou této karetní magické hře stojí románová sága Haralda Everse, designéra mnichovských Weltenschmiede a její skutečná karetní podoba, jež je známa pod názvem Trivocum. Pozadí hry tvoří podzemní svět vzdálené planety obývaný lidmi na úrovni pozemského středověku a jejich věčný boj s ještěřím národem Drakkenů.
Hraje se se třemi volitelnými balíčky čítajícími 48, 60 nebo 72 karet se 195 různými motivy a celkem je tedy ve hře až 1000 karet. Principem hry je za pomoci 6 karet vytvořit kouzlo, jehož prostřednictvím je poražen soupeř, kterého zde představuje počítač. Existují 3 herní módy (Scharmützel, Duell, Abenteuer), každý s řadou dalších nastavení a několik stupňů obtížnosti.
Akiko's Trivocum vydali Weltenschmide pod vlastní hlavičkou v roce 2005, pod názvem Die Höhlenwelt-Saga: Das Magiekartenspiel vyšla hra o rok později za podpory německého distributora bhv Software.
Hraje se se třemi volitelnými balíčky čítajícími 48, 60 nebo 72 karet se 195 různými motivy a celkem je tedy ve hře až 1000 karet. Principem hry je za pomoci 6 karet vytvořit kouzlo, jehož prostřednictvím je poražen soupeř, kterého zde představuje počítač. Existují 3 herní módy (Scharmützel, Duell, Abenteuer), každý s řadou dalších nastavení a několik stupňů obtížnosti.
Akiko's Trivocum vydali Weltenschmide pod vlastní hlavičkou v roce 2005, pod názvem Die Höhlenwelt-Saga: Das Magiekartenspiel vyšla hra o rok později za podpory německého distributora bhv Software.
Předlohou této karetní magické hře stojí románová sága Haralda Everse, designéra mnichovských Weltenschmiede a její skutečná karetní podoba, jež je známa pod názvem Trivocum. Pozadí hry tvoří podzemní svět vzdálené planety obývaný lidmi na úrovni pozemského středověku a jejich věčný boj s ještěřím národem Drakkenů.
Hraje se se třemi volitelnými balíčky čítajícími 48, 60 nebo 72 karet se 195 různými motivy a celkem je tedy ve hře až 1000 karet. Principem hry je za pomoci 6 karet vytvořit kouzlo, jehož prostřednictvím je poražen soupeř, kterého zde představuje počítač. Existují 3 herní módy (Scharmützel, Duell, Abenteuer), každý s řadou dalších nastavení a několik stupňů obtížnosti.
Akiko's Trivocum vydali Weltenschmide pod vlastní hlavičkou v roce 2005, pod názvem Die Höhlenwelt-Saga: Das Magiekartenspiel vyšla hra o rok později za podpory německého distributora bhv Software.
Hraje se se třemi volitelnými balíčky čítajícími 48, 60 nebo 72 karet se 195 různými motivy a celkem je tedy ve hře až 1000 karet. Principem hry je za pomoci 6 karet vytvořit kouzlo, jehož prostřednictvím je poražen soupeř, kterého zde představuje počítač. Existují 3 herní módy (Scharmützel, Duell, Abenteuer), každý s řadou dalších nastavení a několik stupňů obtížnosti.
Akiko's Trivocum vydali Weltenschmide pod vlastní hlavičkou v roce 2005, pod názvem Die Höhlenwelt-Saga: Das Magiekartenspiel vyšla hra o rok později za podpory německého distributora bhv Software.
Předlohou této karetní magické hře stojí románová sága Haralda Everse, designéra mnichovských Weltenschmiede a její skutečná karetní podoba, jež je známa pod názvem Trivocum. Pozadí hry tvoří podzemní svět vzdálené planety obývaný lidmi na úrovni pozemského středověku a jejich věčný boj s ještěřím národem Drakkenů.
Hraje se se třemi volitelnými balíčky čítajícími 48, 60 nebo 72 karet se 195 různými motivy a celkem je tedy ve hře až 1000 karet. Principem hry je za pomoci 6 karet vytvořit kouzlo, jehož prostřednictvím je poražen soupeř, kterého zde představuje počítač. Existují 3 herní módy (Scharmützel, Duell, Abenteuer), každý s řadou dalších nastavení a několik stupňů obtížnosti.
Akiko's Trivocum vydali Weltenschmide pod vlastní hlavičkou v roce 2005, pod názvem Die Höhlenwelt-Saga: Das Magiekartenspiel vyšla hra o rok později za podpory německého distributora bhv Software.
Hraje se se třemi volitelnými balíčky čítajícími 48, 60 nebo 72 karet se 195 různými motivy a celkem je tedy ve hře až 1000 karet. Principem hry je za pomoci 6 karet vytvořit kouzlo, jehož prostřednictvím je poražen soupeř, kterého zde představuje počítač. Existují 3 herní módy (Scharmützel, Duell, Abenteuer), každý s řadou dalších nastavení a několik stupňů obtížnosti.
Akiko's Trivocum vydali Weltenschmide pod vlastní hlavičkou v roce 2005, pod názvem Die Höhlenwelt-Saga: Das Magiekartenspiel vyšla hra o rok později za podpory německého distributora bhv Software.