Platformovka od tvůrců AI War: Fleet Command opět porušuje zažité zvyky žánru, přidává strategické prvky a umožňuje coop hru v multiplayeru. Hra vás hned na první pohled překvapí nezvyklou grafikou, která v misích pod zemí působí poněkud nepřehledně. Celý svět je generován procedurálně a nemá "konec". V momentě, kdy porazíte hlavního bosse kontinentu, se vám nageneruje nový, ještě obtížnější kontinent.
Vaše postava sbírá různé vybavení a může se zlepšovat v jedné ze tří statistik (HP, manu, útok). Funguje tu princip permadeath. Jakmile vaše postava zemře, nepokračujete s ní dál, ale zvolíte si některou jinou postavu (z NPC). Přijdete tak o všechny vylepšení, ale odemknutá kouzla a výbava zůstává a přechází na novou postavu.
Výběr misí je nelineární a můžete si sami vybrat, které budete kdy absolvovat. Cílem však zůstane porazit postupně velitele nepřátel a nakonec jejich hlavního bosse. Ty můžete likvidovat postupně, nebo si rovnou troufnout přímo na souboj s Overlordem i jeho pohůnky.
Vaše postava sbírá různé vybavení a může se zlepšovat v jedné ze tří statistik (HP, manu, útok). Funguje tu princip permadeath. Jakmile vaše postava zemře, nepokračujete s ní dál, ale zvolíte si některou jinou postavu (z NPC). Přijdete tak o všechny vylepšení, ale odemknutá kouzla a výbava zůstává a přechází na novou postavu.
Výběr misí je nelineární a můžete si sami vybrat, které budete kdy absolvovat. Cílem však zůstane porazit postupně velitele nepřátel a nakonec jejich hlavního bosse. Ty můžete likvidovat postupně, nebo si rovnou troufnout přímo na souboj s Overlordem i jeho pohůnky.