Pro pohodlnější navigaci i přístup k pokročilým funkcím Databáze-her.cz doporučujeme povolit si ve svém prohlížeči JavaScript.
46 Okunen Monogatari: The Shinkaron 46 Okunen Monogatari: The Shinkaron

46億年物語 -THE 進化論

46億年物語 -THE 進化論

Almanic Corporation
Almanic Corporation
PC98
26.05.1990
PC98
26.05.1990
46 Okunen Monogatari: The Shinkaron 46 Okunen Monogatari: The Shinkaron
Žánr
RPG > nezařazeno *
RPG > nezařazeno *

Forma
placená hra placená hra
Rozsah
samostatná hra samostatná hra
Multiplayer
ne ne

Hráč se ve hře zhostí role pravěké rybičky, protože je povolán vyšší bytostí Gaiou, aby rostl a vyvíjel se v průběhu věků na alternativní planetě Zemi; z rybičky se tedy musí postupně změnit na obojživelníka, plaza, dinosaura, pak savce, člověka a jim podobné. Dostává za úkol chránit pořádek ve zvířecí říši v mnoha různých prostředích a dobách v nadcházející historii planety během milionů let, avšak nebude to mít jednoduché. Musí se probít skrze zástupy pravěkých tvorů, od mořských paryb, plazů, dinosaurů, prvních pradávných savců až po první humanoidní živočichy, lidi i jiná fiktivní monstra ze Země i z vesmíru a nakonec se utkat se samotným ďáblem v ženské podobě, jenž se snaží za každou cenu zhatit správný vývoj živočichů na Zemi a zničit veškerý život. V dungeonech postava rozmlouvá s dalšími zvířecími NPC, kteří jí mohou různými způsoby pomoci v postupu nebo jí zadávají vedlejší úkoly. Souboje jsou tahové a nepřátelé jsou vidět na mapce světa.

Živočich v hlavní roli se vyvíjí nejen jakožto živočišný druh v každé historické době, ale také se musí postarat o růst čtyř jednotlivých atributů vlastního těla; roste tedy síla, odolnost, vitalita a moudrost, vše se ovládá na symbolické šroubovici DNA. Skrze porážení nepřátel získává hlavní hrdina evoluční body (EVO geny) a ty poté investuje do úpravy vlastních tělesných parametrů, které jsou doprovázeny evolucí druhu.

Japonské RPG pouze pro domácí hráče vytvořilo studio Almanic Corporation na tehdejší populární NEC PC-9801 (osobní stolní počítač) v roce 1990. Hra nikdy nevyšla na západě, nicméně studio později vytvořilo druhý díl se stejnou premisou (avšak změnilo žánr RPG na akční plošinovku) s názvem E.V.O.: Search for Eden, který si již mohli zahrát i západní hráči na konzoli SNES.
Hráč se ve hře zhostí role pravěké rybičky, protože je povolán vyšší bytostí Gaiou, aby rostl a vyvíjel se v průběhu věků na alternativní planetě Zemi; z rybičky se tedy musí postupně změnit na obojživelníka, plaza, dinosaura, pak savce, člověka a jim podobné. Dostává za úkol chránit pořádek ve zvířecí říši v mnoha různých prostředích a dobách v nadcházející historii planety během milionů let, avšak nebude to mít jednoduché. Musí se probít skrze zástupy pravěkých tvorů, od mořských paryb, plazů, dinosaurů, prvních pradávných savců až po první humanoidní živočichy, lidi i jiná fiktivní monstra ze Země i z vesmíru a nakonec se utkat se samotným ďáblem v ženské podobě, jenž se snaží za každou cenu zhatit správný vývoj živočichů na Zemi a zničit veškerý život. V dungeonech postava rozmlouvá s dalšími zvířecími NPC, kteří jí mohou různými způsoby pomoci v postupu nebo jí zadávají vedlejší úkoly. Souboje jsou tahové a nepřátelé jsou vidět na mapce světa.

Živočich v hlavní roli se vyvíjí nejen jakožto živočišný druh v každé historické době, ale také se musí postarat o růst čtyř jednotlivých atributů vlastního těla; roste tedy síla, odolnost, vitalita a moudrost, vše se ovládá na symbolické šroubovici DNA. Skrze porážení nepřátel získává hlavní hrdina evoluční body (EVO geny) a ty poté investuje do úpravy vlastních tělesných parametrů, které jsou doprovázeny evolucí druhu.

Japonské RPG pouze pro domácí hráče vytvořilo studio Almanic Corporation na tehdejší populární NEC PC-9801 (osobní stolní počítač) v roce 1990. Hra nikdy nevyšla na západě, nicméně studio později vytvořilo druhý díl se stejnou premisou (avšak změnilo žánr RPG na akční plošinovku) s názvem E.V.O.: Search for Eden, který si již mohli zahrát i západní hráči na konzoli SNES.