10000000 se dá označit jako logický rychlík šmrncnutý dobrodružnými prvky. Bezejmenný hlavní hrdina chce uniknout ze svého vězení, jenže mu v cestě stojí nespočet monster a zamčených dveřích. Hráč postavu neovládá přímo, ta jen automaticky běží vpřed, ale snaží se její akce ovlivňovat přes hrací pole, kde posouvá sloupce a řádky tak, aby vznikaly trojice stejných symbolů. Pokud spojíte symboly mečů, postava zaútočí; pokud symboly klíčů, postava odemkne zámek apod.
I když je hrdina zatlačen zpět do své cely, z každého pokusu si odnese něco surovin, za které pak opravuje rozpadlé místnosti a nakupuje lepší vybavení. Jak napovídá název, cíl hry je dosáhnout 10ti milionů bodů na jeden běh.
I když je hrdina zatlačen zpět do své cely, z každého pokusu si odnese něco surovin, za které pak opravuje rozpadlé místnosti a nakupuje lepší vybavení. Jak napovídá název, cíl hry je dosáhnout 10ti milionů bodů na jeden běh.
10000000 se dá označit jako logický rychlík šmrncnutý dobrodružnými prvky. Bezejmenný hlavní hrdina chce uniknout ze svého vězení, jenže mu v cestě stojí nespočet monster a zamčených dveřích. Hráč postavu neovládá přímo, ta jen automaticky běží vpřed, ale snaží se její akce ovlivňovat přes hrací pole, kde posouvá sloupce a řádky tak, aby vznikaly trojice stejných symbolů. Pokud spojíte symboly mečů, postava zaútočí; pokud symboly klíčů, postava odemkne zámek apod.
I když je hrdina zatlačen zpět do své cely, z každého pokusu si odnese něco surovin, za které pak opravuje rozpadlé místnosti a nakupuje lepší vybavení. Jak napovídá název, cíl hry je dosáhnout 10ti milionů bodů na jeden běh.
I když je hrdina zatlačen zpět do své cely, z každého pokusu si odnese něco surovin, za které pak opravuje rozpadlé místnosti a nakupuje lepší vybavení. Jak napovídá název, cíl hry je dosáhnout 10ti milionů bodů na jeden běh.
10000000 se dá označit jako logický rychlík šmrncnutý dobrodružnými prvky. Bezejmenný hlavní hrdina chce uniknout ze svého vězení, jenže mu v cestě stojí nespočet monster a zamčených dveří. Hráč postavu neovládá přímo, ta jen automaticky běží vpřed, ale snaží se její akce ovlivňovat přes hrací pole, kde posouvá sloupce a řádky tak, aby vznikaly trojice stejných symbolů. Pokud spojíte symboly mečů, postava zaútočí; pokud symboly klíčů, postava odemkne zámek apod.
I když je hrdina zatlačen zpět do své cely, z každého pokusu si odnese něco surovin, za které pak opravuje rozpadlé místnosti a nakupuje lepší vybavení. Jak napovídá název, cíl hry je dosáhnout 10 milionů bodů na jeden běh.
I když je hrdina zatlačen zpět do své cely, z každého pokusu si odnese něco surovin, za které pak opravuje rozpadlé místnosti a nakupuje lepší vybavení. Jak napovídá název, cíl hry je dosáhnout 10 milionů bodů na jeden běh.
10000000 se dá označit jako logický rychlík šmrncnutý dobrodružnými prvky. Bezejmenný hlavní hrdina chce uniknout ze svého vězení, jenže mu v cestě stojí nespočet monster a zamčených dveří. Hráč postavu neovládá přímo, ta jen automaticky běží vpřed, ale snaží se její akce ovlivňovat přes hrací pole, kde posouvá sloupce a řádky tak, aby vznikaly trojice stejných symbolů. Pokud spojíte symboly mečů, postava zaútočí; pokud symboly klíčů, postava odemkne zámek apod.
I když je hrdina zatlačen zpět do své cely, z každého pokusu si odnese něco surovin, za které pak opravuje rozpadlé místnosti a nakupuje lepší vybavení. Jak napovídá název, cíl hry je dosáhnout 10 milionů bodů na jeden běh.
I když je hrdina zatlačen zpět do své cely, z každého pokusu si odnese něco surovin, za které pak opravuje rozpadlé místnosti a nakupuje lepší vybavení. Jak napovídá název, cíl hry je dosáhnout 10 milionů bodů na jeden běh.
10000000 se dá označit jako logický rychlík šmrncnutý dobrodružnými prvky. Bezejmenný hlavní hrdina chce uniknout ze svého vězení, jenže mu v cestě stojí nespočet monster a zamčených dveří. Hráč postavu neovládá přímo, ta jen automaticky běží vpřed, ale snaží se její akce ovlivňovat přes hrací pole, kde posouvá sloupce a řádky tak, aby vznikaly trojice stejných symbolů. Pokud spojíte symboly mečů, postava zaútočí; pokud symboly klíčů, postava odemkne zámek apod.
I když je hrdina zatlačen zpět do své cely, z každého pokusu si odnese něco surovin, za které pak opravuje rozpadlé místnosti a nakupuje lepší vybavení. Jak napovídá název, cíl hry je dosáhnout 10 milionů bodů na jeden běh.
I když je hrdina zatlačen zpět do své cely, z každého pokusu si odnese něco surovin, za které pak opravuje rozpadlé místnosti a nakupuje lepší vybavení. Jak napovídá název, cíl hry je dosáhnout 10 milionů bodů na jeden běh.
10000000 se dá označit jako logický rychlík šmrncnutý dobrodružnými prvky. Bezejmenný hlavní hrdina chce uniknout ze svého vězení, jenže mu v cestě stojí nespočet monster a zamčených dveří. Hráč postavu neovládá přímo, ta jen automaticky běží vpřed, ale snaží se její akce ovlivňovat přes hrací pole, kde posouvá sloupce a řádky tak, aby vznikaly trojice stejných symbolů. Pokud spojíte symboly mečů, postava zaútočí; pokud symboly klíčů, postava odemkne zámek apod.
I když je hrdina zatlačen zpět do své cely, z každého pokusu si odnese něco surovin, za které pak opravuje rozpadlé místnosti a nakupuje lepší vybavení. Jak napovídá název, cíl hry je dosáhnout 10 milionů bodů na jeden běh.
I když je hrdina zatlačen zpět do své cely, z každého pokusu si odnese něco surovin, za které pak opravuje rozpadlé místnosti a nakupuje lepší vybavení. Jak napovídá název, cíl hry je dosáhnout 10 milionů bodů na jeden běh.
10000000 se dá označit jako logický rychlík šmrncnutý dobrodružnými prvky. Bezejmenný hlavní hrdina chce uniknout ze svého vězení, jenže mu v cestě stojí nespočet monster a zamčených dveří. Hráč postavu neovládá přímo, ta jen automaticky běží vpřed, ale snaží se její akce ovlivňovat přes hrací pole, kde posouvá sloupce a řádky tak, aby vznikaly trojice stejných symbolů. Pokud spojíte symboly mečů, postava zaútočí; pokud symboly klíčů, postava odemkne zámek apod.
I když je hrdina zatlačen zpět do své cely, z každého pokusu si odnese něco surovin, za které pak opravuje rozpadlé místnosti a nakupuje lepší vybavení. Jak napovídá název, cíl hry je dosáhnout 10 milionů bodů na jeden běh.
I když je hrdina zatlačen zpět do své cely, z každého pokusu si odnese něco surovin, za které pak opravuje rozpadlé místnosti a nakupuje lepší vybavení. Jak napovídá název, cíl hry je dosáhnout 10 milionů bodů na jeden běh.