@Fritol (25.07.2023 20:05): Tak tak. Ja teda myslel, ze ta implikace jde tak, ze jsou to vyvojari kravin, takze jsou v problemech vzhledem k AAA rozsahu hry. Ale jen laicka spekulace.
Závodní a simulátory
@Dunemaster (25.07.2023 20:01): Solar Crown i kdyby nebylo v problémech, tak Kylotonn jsou vývojáři budgetových kravin. Nejsou asi moc schopní vytvořit dobrou AAA hru. Budget asi dostali, ale skill jim nikdo nekoupí, že jo.
@Fritol (25.07.2023 18:26): Solar Crown trumfne asi i ten Unbound. Tam jsou v neskutecnych problemech imho.
FH5 jsem dohral par mesicu zpatky, takze osbne pro me Da Kru pass, ale urcite si to najde publikum. Ty lode a letadla zni zajimave (rozepsano po Paulove realci).
Kartng hry uz prosim ne! :)
FH5 jsem dohral par mesicu zpatky, takze osbne pro me Da Kru pass, ale urcite si to najde publikum. Ty lode a letadla zni zajimave (rozepsano po Paulove realci).
Kartng hry uz prosim ne! :)
@Paul (25.07.2023 19:28): Tyjo, fakt. Já proklikal pár gameplayů a všude byla jen auta, jsem úplně minul. Tak to je cool. Plnou jim za to nedám, ale bazarovou krabici někdy proč ne, nevypadá to zle.
@Fritol (25.07.2023 18:26): lodě a letadla tam jsou furt. Naprosto zbytečně.
@Dunemaster (22.07.2023 09:49): Jo, místy je to k nerozeznání od Horizon 5. Horizon má ale výhodu, že mají Hospital Records radio, takže Da Krů se může jít zahrabat, nikdy na Forzu mít nebudou. Taky je smutné, že jediné, co dělalo dvojku zajímavou a chtěl jsem ji kvůli tomu někdy vyzkoušet, tedy lodě a letadla, v tomhle smazali. Minimálně to ale určitě bude lepší, než Solar Crown. Mohli by je Microsoft trochu potrollit a oznámit Horizon 6 :D Přeci jen příští rok to budou už tři roky od vydání pětky, čas na nový díl.
Jinak aby nebylo málo kart racing her - DreamWorks All-Star Kart Racing. Shrek, tohle bude hit.
Jinak aby nebylo málo kart racing her - DreamWorks All-Star Kart Racing. Shrek, tohle bude hit.
Nebo Test Drive Unlimited? :) Tyhle hry si holt budou vždycky podobný.
Každopádně to na mě působí podstatně líp než The Crew 2, i když ty letadla a spol mě pořád štvou a radši bych Crew 1 v Evropě.
Jinak jsem to včera zkoušel tu betu nainstalovat a spustit, no dosáhl jsem akorát černé obrazovky.
Každopádně to na mě působí podstatně líp než The Crew 2, i když ty letadla a spol mě pořád štvou a radši bych Crew 1 v Evropě.
Jinak jsem to včera zkoušel tu betu nainstalovat a spustit, no dosáhl jsem akorát černé obrazovky.
@Dunemaster (13.07.2023 13:29): A jo :) No, nevadí. Je to Nacon, ten pravděpodobný průser jim přeju.
@Fritol (13.07.2023 12:58): Uz jsme to zdrbli u Test Drive Unlimited 2 :)
Test Drive Unlimited: Solar Crown, no to je jasný Forza killer. :D :D
@Richmond (09.07.2023 09:14): Tak si zatim uzes ukratit cekani s Zeewolfem. Nebo zalaskovat s medvidkem Coalou :)
Už léta sleduju na TW Davida Walterse a jeho sólo projekt Thunder Helix. Pevně doufám, že ten simulátor vrtulníku dotáhne do konce, protože to je přesně to, co strašně chci hrát.
Nevím, jestli to tu někde už neproběhlo, ale John Oliver se ve svém pořadu dotkl videoher a udělali pozoruhodnou alternativu traileru na Farming Simulator 2023 :-) Docela bych si to i zahrál :-)
Něco k létání pro retro zájemce: https://www.facebook.com/reel/1705925173169231
Na tomhle čas od času jezdím automobilové simulátory: https://ibb.co/Cb6Rnyr Není to můj herní rig, ale kolegy race simmera co bere závodění opravdu vážně. :) Nejprve jsme závodili na staré 140+ cm FHD Samsung TV pověšené na zdi, pak to vylepšil o VR Meta Quest 2 a nakonec si splnil sen a má to co vidíte na fotce. :)
Doma bych na to neměl v bytě místo, ale ty pedály si časem koupím, protože na pedálech opravdu záleží více, než na volantu. Mě osobně bude T300RS úplně stačit.
Doma bych na to neměl v bytě místo, ale ty pedály si časem koupím, protože na pedálech opravdu záleží více, než na volantu. Mě osobně bude T300RS úplně stačit.
@Richmond (05.05.2023 18:24): blbé je, že to vyjádření MicroProse je jen marketingové, reálně zatím neexistuje žádná smlouva mezi vývojáři BMS a MicroProse jako tomu bylo u Atari, i tam nějakou dobu trvalo než se to pořešilo. Když budou chtít mohou donutit BMS team zavřít krám. Nezbývá než doufat, že se tak nestane.
@Rapier (05.05.2023 18:13): Já už jim psal na FB, že bych rád Falcon 3.1 :)
MicroProse, tedy Ti kteří vydali Falcon 4.0 právě zpětně zakoupili od Atari práva na celou Falcon séri!
Viz. https://twitter.com/micro_prose/status/1654078748122132482 Nezbývá než doufat, že nyní oficiálně nezaříznou Falcon BMS 4 modifikaci, která na jejich původní hře licenčně stojí, a především, že udělají Falcon 5.0,
ačkoliv to je jen zbožné přání náš fanoušků.
Je to v suchu:
" We also want to take a moment to acknowledge the incredible work that the Benchmark Sims team has done with their BMS mod for Falcon 4.0. We recognize the passion and dedication that they have brought to the Falcon community, and we are committed to fully supporting their efforts in any way possible.
With MicroProse's support, there is no end in sight for the work of the BMS Team. The future of the Falcon franchise looks bright, and we can't wait to share more with you soon!
"
Takhle koupě práv je možná na hardcore leteckém nebi největší senzace za posledních 30 let.
Viz. https://twitter.com/micro_prose/status/1654078748122132482 Nezbývá než doufat, že nyní oficiálně nezaříznou Falcon BMS 4 modifikaci, která na jejich původní hře licenčně stojí, a především, že udělají Falcon 5.0,
ačkoliv to je jen zbožné přání náš fanoušků.
Je to v suchu:
" We also want to take a moment to acknowledge the incredible work that the Benchmark Sims team has done with their BMS mod for Falcon 4.0. We recognize the passion and dedication that they have brought to the Falcon community, and we are committed to fully supporting their efforts in any way possible.
With MicroProse's support, there is no end in sight for the work of the BMS Team. The future of the Falcon franchise looks bright, and we can't wait to share more with you soon!
"
Takhle koupě práv je možná na hardcore leteckém nebi největší senzace za posledních 30 let.
Pro fanoušky ponorek Retro Nation- Defrag: Nasimulujte mi ponorku https://www.youtube.com/watch?v=y8h1NtHrvhE
Ultimate Racing 3D - Skvělá závodní arkáda. Hráč hlavně koriguje směr a zatáčení. Couvat tu jde, ale dost obtížně. Řada úkolů jde splnit samostatně, důležité je vždy minimálně třetí místo. U checkpointů jimi musí projet jen hráč u počítače, umělá inteligence je vesele ignoruje. Ke zvládnutí popisovaného závodu je musí mít hráč projeté všechny, v každém z kol jich je pět.
Samostatnou kapitolou jsou hvězdičky, zlaté mince, papírové bankovky, achievementy a další věci, v nichž záleží na umu hráče. Nechybí celosvětový žebříček umístění nejlepších. Hvězdiček jsem získal 612, sezón odjel kompletně všech osm. Ale v té poslední se mi nepodařilo ji mít dle hry správně započtenou komplet. Kvůli pouhým dvěma úrovním, takže zapovězena finanční odměna.
Hra stojí na plynutí reálného času, pokaždé dá nové úkoly, co v závodech splnit. Potíž je, že sbírat ty papírové dolary je opravdu na dlouho. Jedno auto za 500 dolarů, když za pár týdnů ve hře nasbírám max. 30 dolarů. To vychází na mnoho měsíců až rok hraní. Jsou i dražší vozidla. Postupně se zvyšují nároky na rychlost aut, vedlejší úkoly, např. zajet 460 KM, když já měl max. 453 KM. Víc u těch slabších nešlo upgradovat.
V některých mapách je propadávání mimo mapu, ale dá se to např. na Filipínách dobře využít. Všichni propadnou, i já, ale vrátí mě to při nesprávném směru zpět na silnici. Načež si sám jezdím. Checkpointy zabírají konkrétní úhel, jímž musí hráč projet. Těsně mine, nesebere jej, to mě nejvíce vytáčelo. Jsou rozmístěné obtížně, v zatáčkách, kde tak často minuty.
Kompletování sezón je závislé na těch hvězdičkách, skrze něž hráč vidí, jak dobře to zajel. Je nutné jich mít většinu, aby se mohl dostat do té osmé. Krom kariéry je tu i Quick Race, kde odjetí 150x dá též nějaké odměny. Levelů má kariéra celkem 124.
Samostatnou kapitolou jsou hvězdičky, zlaté mince, papírové bankovky, achievementy a další věci, v nichž záleží na umu hráče. Nechybí celosvětový žebříček umístění nejlepších. Hvězdiček jsem získal 612, sezón odjel kompletně všech osm. Ale v té poslední se mi nepodařilo ji mít dle hry správně započtenou komplet. Kvůli pouhým dvěma úrovním, takže zapovězena finanční odměna.
Hra stojí na plynutí reálného času, pokaždé dá nové úkoly, co v závodech splnit. Potíž je, že sbírat ty papírové dolary je opravdu na dlouho. Jedno auto za 500 dolarů, když za pár týdnů ve hře nasbírám max. 30 dolarů. To vychází na mnoho měsíců až rok hraní. Jsou i dražší vozidla. Postupně se zvyšují nároky na rychlost aut, vedlejší úkoly, např. zajet 460 KM, když já měl max. 453 KM. Víc u těch slabších nešlo upgradovat.
V některých mapách je propadávání mimo mapu, ale dá se to např. na Filipínách dobře využít. Všichni propadnou, i já, ale vrátí mě to při nesprávném směru zpět na silnici. Načež si sám jezdím. Checkpointy zabírají konkrétní úhel, jímž musí hráč projet. Těsně mine, nesebere jej, to mě nejvíce vytáčelo. Jsou rozmístěné obtížně, v zatáčkách, kde tak často minuty.
Kompletování sezón je závislé na těch hvězdičkách, skrze něž hráč vidí, jak dobře to zajel. Je nutné jich mít většinu, aby se mohl dostat do té osmé. Krom kariéry je tu i Quick Race, kde odjetí 150x dá též nějaké odměny. Levelů má kariéra celkem 124.
@Rapier (04.04.2023 22:31): To já jsem naposledy v C:MO ničil za Rusko SAMy na Krymu :-( (I takové scénáře tam jsou).
@Artran (04.04.2023 22:09): z kokpitu F-16 vypadá ničení SAMů krapet jinak. V každém případě se jedná o mimořádně nebezpečnou činnost, při které není problém přijít o letadlo, v horším případě o kejhák. :)
Bez vhodné taktiky, zbraní, jisté dávky obezřetnosti, spolupráce a štěstí lze snadno přijít k úrazu. Ani nevím proč, ale nepřátelské SAMy mají tendenci mě neustále se snažit dostat z oblohy, a přitom já se snažím jen splnit cíle, třeba zničit Kimovi továrnu na výrobu obohaceného uranu. :)
Bez vhodné taktiky, zbraní, jisté dávky obezřetnosti, spolupráce a štěstí lze snadno přijít k úrazu. Ani nevím proč, ale nepřátelské SAMy mají tendenci mě neustále se snažit dostat z oblohy, a přitom já se snažím jen splnit cíle, třeba zničit Kimovi továrnu na výrobu obohaceného uranu. :)
@Rapier (04.04.2023 22:02): Ničení různých SAM a AAA systémů v C:MO probíhá poměrně často. Někdy je to opravdu dost sofistikovaná (a nebezpečná) záležitost. Být tam v tu chvíli nahoře někde v kokpitu by se mi moc nechtělo :-)
Za učení se hře na klavír palec nahoru!
EDIT: Mimochodem, C:MO obsahuje naprosto parádní editor. Už jenom kvůli němu nemá smysl jít do nějakých starších iterací. Každý scénář lze např. v editoru otevřít a experimentovat tak s různými pozicemi jednotek atp., pokud se ti nedaří nebo ti není jasné určité chování. Tohle je na C:MO snad to nejzásadnější.
Za učení se hře na klavír palec nahoru!
EDIT: Mimochodem, C:MO obsahuje naprosto parádní editor. Už jenom kvůli němu nemá smysl jít do nějakých starších iterací. Každý scénář lze např. v editoru otevřít a experimentovat tak s různými pozicemi jednotek atp., pokud se ti nedaří nebo ti není jasné určité chování. Tohle je na C:MO snad to nejzásadnější.
@Artran (04.04.2023 21:31): SAM simulator neznám, ale jako letec mám ze SAMů značný respekt a rád je ničím, nezáleží na tom zdali zrovna sedím v kokpitu F-22, F-16 nebo AH-64, příležitost se najde vždy! :)
C:MO vypadá vážně dobře, ale na to bych už nenašel čas. Budu rád jak se naučím hrát na klavír. :)
C:MO vypadá vážně dobře, ale na to bych už nenašel čas. Budu rád jak se naučím hrát na klavír. :)
@Rapier (04.04.2023 21:16): Z pohledu C:MO je ten námořní náročnější. Nicméně, znáš SAM Simulator? Pokud se chce člověk opravdu ponořit do radarů, tak je to paráda.
Jj, Jane's Fleet Command je o mnoho jednodušší. Pořídil jsem si ho v rámci balíčku Sonalysts na Steamu a chvíli jsem ho zkoušel. Navíc C:MO se stále aktivně vyvíjí a vývojáři tlačí další a další specifika. Já nejsem žádný hardcore wargamer, takže se mi z toho někdy točí hlava, co se tam vše simuluje :-)
Jj, Jane's Fleet Command je o mnoho jednodušší. Pořídil jsem si ho v rámci balíčku Sonalysts na Steamu a chvíli jsem ho zkoušel. Navíc C:MO se stále aktivně vyvíjí a vývojáři tlačí další a další specifika. Já nejsem žádný hardcore wargamer, takže se mi z toho někdy točí hlava, co se tam vše simuluje :-)
@Artran (04.04.2023 20:44): občas si kladu otázku co je těžší? Naučit se lítat a ovládat radar, zbraně, atd. ve Falcon BMS 4.37, nebo naučit se moderní námořní boj?!
Simulátory ponorek a moderních plavidel jsou extrémně sofistikované a složité. Přijde mi, že moře a pravidla šíření zvuku, pohybu, atd. jsou krapet komplikovanější proti pouhému proudění vzduchu. :)
Jak se tak dívám, Command: Modern Operations je očividně sofistikovanější verze Jane's Fleet Command.
Simulátory ponorek a moderních plavidel jsou extrémně sofistikované a složité. Přijde mi, že moře a pravidla šíření zvuku, pohybu, atd. jsou krapet komplikovanější proti pouhému proudění vzduchu. :)
Jak se tak dívám, Command: Modern Operations je očividně sofistikovanější verze Jane's Fleet Command.
@Rapier (04.04.2023 06:21): Díky za tip! Zrovna jsem se teď trápil v jednom scénáři Command: Modern Operations, kde je třeba lokalizovat pakistánskou ponorku PNS Hangor.
Pro kapitány moderních ponorek a obecně moderního námořního boje zde pár real příruček: http://www.subguru.com/downloads.html + https://www.subsim.com/radioroom/downloads.php?do=file&id=5187
@Ross (30.03.2023 09:20): Ne, ale opravdu se těším na LEGO 2K DRIVE.
Je zde někdo, kdo si před lety koupil Flatout: Ultimate Carnage Limited Edition?
@Widl (18.03.2023 21:31): teď už je prý DCS World hratelné i na slabších strojích ve VR, i bez VR. :) To zní pozitivně. :)
@Rapier (14.03.2023 18:24): Pěkný, ale že to trvalo. Tak to zase někdy opráším :)
@Rapier (14.03.2023 18:14): Jj, už mám vše koupené na Steamu :-)
Kdyby to náhodou vážnému zájemci o study sim (zlí jazykové říkají: kokpit sim s krásnou grafikou, ale to je tak vše) DCS World uniklo, tak Eagle Dynamics nám po všech těch dlouholetých slibech dodali multi-threads CPU podporu, viz. https://forum.dcs.world/topic/320618-dcs-multithreading-faq/
Děkujeme vývojářům, že jsme se od dob Flanker 2.0 konečně posunuli do 21. století a naše super výkonná 8 cores /16 threads CPU nyní spokojeně brumlají! :)
PS: podpora multi-threads má to pozitivní dopad na výkon s VR i bez VR.
Děkujeme vývojářům, že jsme se od dob Flanker 2.0 konečně posunuli do 21. století a naše super výkonná 8 cores /16 threads CPU nyní spokojeně brumlají! :)
PS: podpora multi-threads má to pozitivní dopad na výkon s VR i bez VR.
@Artran (21.02.2023 14:26): dobrý výběr. Jane's Combat Simulations: 688(I) Hunter/Killer + Sub Command: Akula Seawolf 688(I) + Dangerous Waters jsou ideální volby. Poslední jmenovaná je de facto Sub Command + hladinové lodě.
@Ross (25.02.2023 09:20): Kéž bych mohl říct o games.cz, že jsou fajn. Když už tam nejsou Dobrovský, Poláček, Grygar, tak je to horší.
@Jamajčan47 (25.02.2023 07:44): indian rozhodně není top 1 v hodnocení her. Nejlepší máš sledovat více zdrojů a třeba i nějaké gameplay video. A nebo nehledat nic a udělat si vlastní názor.
@Jamajčan47 (25.02.2023 07:44): A taky jim posíláš desítky random dotazů?
@Ross (24.02.2023 19:54): Mně na tom záleží, protože Indiana vnímám jako jednu z nejlepších stránek o hrách.
@Jamajčan47 (24.02.2023 19:02): záleží na tom? Asi tu hru nedostali zadarmo :D
Nevíte proč Need for Speed: Unbound nemá na Indiánovi recenzi?
@Jumas (21.02.2023 14:48): Díky. Myslím, že už to není potřeba. Proklikal jsem nakonec seznam ponorkových simulátorů na Wikipedii. Ty dvě vyselektované jsou dokonce i na Steamu, takže jsem spokojen :-)
@Artran (21.02.2023 14:26): Tak tímhle seznamem se probereš rychle si myslím :) Jsou tam samozřejmě i lodě, ale těch 86 her projdeš hned.
@Richmond (21.02.2023 11:50): Tak jsem googlil a dogoogli jsem se k 688(I) Hunter/Killer a Dangerous Waters. Obojí vypadá celkem slušně (jde mi hlavně o simulaci senzorů).
@Richmond (21.02.2023 11:50): To by nevadilo, naopak. Zajímá mě právě to období od studené války po současnost. Škoda, že nemáš něco novějšího, tohle je teda staré až moc :-D Ale popídím se po manuálu, díky.
@Artran (21.02.2023 10:22): Jediný co znám, je 688 Attack Sub , který ale nebude o moderních ponorkách, ale spíš o střetech z doby studené války.